Verificare Bujii Incandescente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificare Bujii Incandescente

    imi poate spune cineva de ce imi porneste mai greu in diminetile cand e mai frig.motorul are 170000km a fost segmentat...e posibil sa nu lucre vreo bujie,cum pot verifica.curent primesc toate ca le-am verificat.

    de unde stiu care nu e buna?
    Last edited by gaby2010; 8 November 2010, 23:59. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    pai la ele poate veni curent,dar daca o scoti bujia si saraca e arsa si plina de zgura,numai are cum sa aprinda motorina,scoate-o afara si vezi ce are...dar calda porneste?...pornirea grea o poti avea si din alte motive...incearca sa tii contactul pus de 2-3 ori pina se sting toti martorii din bord si vezi daca tot asa face...daca masina invarte cu 2-3 ture mai mult fata de o zi normala,e ceva normal la diesel,pt ca ai uleiul altfel,motorina se aprinde mai greu si depinde si ce fel de motorina bagi

    sau uite si aici un thread mai usor de aflat daca sunt bune sau nu bujiile
    Last edited by AGENTUL NYT; 9 November 2010, 10:04.
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      de cand am luat-o pornea mai greu la rece
      cand e cald la prima cheie si dupa ce e pornita dimineata apoi nu mai am treaba,de multe ori porneste la a 3 cheie.ms fain de rasp,verific azi bujiile,am luat o tubulara de 10 lunga si vad ce au.

      Comment


      • #4
        Daca porneste la a 3a cheie posibil sa ai probleme la injectie. Prima data verifica bujiile apoi daca mai face, fa o verificare la injectoare.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #5
          daca le scoti si vrei sa le cureti,sa nu folosesti smirgher,cauta o bucata de lemn de brad,e mai moale curata bine cu carburol si nu zgarie metalul bujiei incandescente,bine acum sa nu apesi cu forta...te astept cu stiri despre rezolvare...eu sper sa nu ai probleme cu injectoarele,ca nu cred ca sunt inj. pt ca din cate am inteles porneste cand e cald,sau cum am zis mai sus,incearca sa pui contactul de 2-3 ori pina se sting toti martorii din bord si vezi daca porneste tot greu
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            pai si mie imi face figuri chiar daca motoru e cald sau rece cel mai des porneste la a2a iar aseara am vrut sa o pornesc,dar a pornit dupa a20cea cheie va rog repede un raspuns ca exasperat si sar putea sa ma vedeti la stiri ca iam dat foc

            Comment


            • #7
              Originally posted by satana View Post
              pai si mie imi face figuri chiar daca motoru e cald sau rece cel mai des porneste la a2a iar aseara am vrut sa o pornesc,dar a pornit dupa a20cea cheie va rog repede un raspuns ca exasperat si sar putea sa ma vedeti la stiri ca iam dat foc
              satane vezi ca exista un tutorial cu un baiat care repara injectoare, uite-te la el si apuca-te singur sa-ti verifici injectoarele.....nu prea sun bine ce ne spui

              Originally posted by Ilie Lucian View Post
              satane vezi ca exista un tutorial cu un baiat care repara injectoare, uite-te la el si apuca-te singur sa-ti verifici injectoarele.....nu prea suna bine ce ne spui
              "Schimbare duza retur injector dacia logan 1,5 dci"
              Last edited by Ilie Lucian; 25 December 2010, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                la 70 mii am schimbat bujiile...se spune ca se ard datorita faptului ca sunt incalzite mult...risti sa se rupa cind le scoti asa mi-au zis la dacia service..si eu la fiecare 50 mii le desfac si le pun la loc sa nu intepeneasca ca se poate rupe si dupa aia jos jumate din motor.....
                sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                Comment


                • #9
                  ieri mi-am verificat bujiile,cu ajutorul lui skandal,dupa cum urmeaza,1,2,3,4 de la distributie spre baterie,1 = ok,valoare 0,01 la ohm-i,2 = moarta,3 = 4,87 deci e pe duca,4 = moarta,iar cu buzerul pus,1=ok,2,3,4= moarte,deci trebuiesc schimbate 2,3,4,dar le schimb pe toate,de aceea pornea mai greut la minus x grade,acum o ia la sfert,dar cand le voi schimba cum o sa porneasca...stima all !!!
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    bujii incandescente beru cam scumpe dar merita

                    Comment


                    • #11
                      Daca sti un cod pt. ele , pune-l aici , sa stie omul ce sa cumpere. Poate chiar si de la alte firme producatoare , asa ca termen de comparatie.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nikuniku View Post
                        bujii incandescente beru cam scumpe dar merita
                        eu am cumparat 4 cu 80 lei..."e" scumpe?
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          Pentru Logan dci trebuie doar bujii incandescente sau au vreun cod anume?
                          In cazul in care is arse 1-2 bujii motorul mai porneste sau nu?

                          Comment


                          • #14
                            pe frigu asta nu prea mai porneste, si daca cumva o face bate de-l gasesc dracii pana se incalzeste...
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #15
                              Daca ai bateria buna, porneste prin compresie, dupa ce dai la automat de-ti vine acru. Si intr-adevar, e mai zgomotoasa decat de obicei pana se incalzeste. Eu am avut 4 bujii moarte (au cedat cam toate o data), a pornit zi de zi, dar foarte greu la prima pornire. Dupa ce le-am schimbat porneste normal. Si bujiile le-am luat de la magazin Dacia,cu 55ron bucata, marca Beru.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google