Zgomot Ciudat De Cand Am Schimbat Uleiul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat De Cand Am Schimbat Uleiul

    detin un dci din 2005 are acu aproape 128 de mii si am schimbat uleiul am pus 5w40 si dupa pornise s-a auzit mai incet motorul si deodata dupa se aude mai tare k inainte cand aveam elf 10w40 parca se aud culbutorii na nu stiu ce sa zic... mie nu mi se pare normal .... e de bine sau de rau????

    parca si cand accelerez se aude mai tare plsss poate stie careva sa ma lamureasca careva
    Last edited by Sm1ley; 11 November 2010, 00:31. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    da rateruri,scoate fum,merge oscilant,trepideaza sau e doar zgomot ca de metal?...asta e si din cauza ca uleiul e mai subtirel decat 10w40...nu e nici o problema daca e doar zgomot...cand folosesti o perioada mai lunga un anume tip de ulei,deabia dupa al 2-lea schimb isi revine,cand mai faci schimbul incearca sa tii motorul pornit cu filtrul ulei(aici e bine sa tii un prosop sa nu murdareasca scutul sau ce e in zona filtrului de ulei) scos si busonul baii de ulei cca 20-30 secunde ca sa poti elimina de prin toate orificiile,din pompa de ulei,din pompa de injectie uleiul vechi...stima
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      ms mult poate am uitat sa mentionez k eram cam grabit si inca picura incet cand am pus busonul si uleiul nou

      Comment


      • #4
        Verifica sa nu cumva sa ai prea putin ulei.
        sigpic

        Comment


        • #5
          vb. lui felix,sa nu cumva sa fii pierdut mai mult decat trebuie si sa nu ajunga suficient ulei peste tot...stima
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            Uleiul 5W40 este mai putin vascos decat 10W40 - cam asta ar fi cauza, cred eu.
            Eu am patit exact invers: am avut 5W30 si am bagat 10W40. Motorul era mult mai silentios cu cel din urma. Dar asta numai la pornire. Cand motorul (si implicit uleiul) se incalzea zgomotul era acelasi. La tine zici ca-i invers. O fi, nu te contrazic, dar e cam ciudat.

            Originally posted by AGENTUL NYT View Post
            ... cand mai faci schimbul incearca sa tii motorul pornit cu filtrul ulei(aici e bine sa tii un prosop sa nu murdareasca scutul sau ce e in zona filtrului de ulei) scos si busonul baii de ulei cca 20-30 secunde ca sa poti elimina de prin toate orificiile,din pompa de ulei,din pompa de injectie uleiul vechi...
            Nu te supara te rog, dar ceea ce recomanzi tu aici este foarte riscant. Personal, n-as recomanda decat dusmanilor mei asa ceva. S-a inteles ideea, dar NU, categoric nu cred ca trebuie facuta manevra asta. Un profesionist nu cred ca ar face asa ceva vreodata.

            Comment


            • #7
              corect este mai subtire uleiul totusi nu ai zis dac ai ver nivelul uleiul de 5 pt motorul tau este bun la temp sub 0 grade e mai bun cel de zece cu cond sa nu tragi prea tare de motor la rece te deplasezi cu vit 2 dupa pornire la rece pana se incalz motorul

              Comment


              • #8
                Originally posted by gl_mmm View Post
                Nu te supara te rog, dar ceea ce recomanzi tu aici este foarte riscant. Personal, n-as recomanda decat dusmanilor mei asa ceva. S-a inteles ideea, dar NU, categoric nu cred ca trebuie facuta manevra asta. Un profesionist nu cred ca ar face asa ceva vreodata.
                aici imi permit sa te contrazic,un profesionist ar face asa ceva chiar si in service,daca interesul si spaga ar fi pe masura,eu fac asa ceva de cand am masina,respectiv 1992 si nu am avut nici un fel de probleme,evident ca exista si risc,dar doar in cazul in care uiti motorul pornit xx minute,pt 20 de secunde nu are nici cea mai mica problema
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #9
                  Am 1.5dCi, euro 4. La primele 2 revizii anuale am pu Elf 5W40. Acum (in august) am pus Castrol Magnatec 5W40 si am remarcat acelasi fenomen : motor mai zgomotos, tacanit metalic mai pregnant. Ingrijorat am verificat nivelul de ulei si chiar am monitorizat -in mers- parametrii motorului, cu DDT2000. Concluzia : uleiul avand o viscozitate mai redusa, favorizeaza aparitia zgomotelor care altfel sunt "inabusite". Cata vreme uleiul respecta toate normele tehnice recomandate, am incetat sa-mi mai fac griji ! Oricum, cu prima ocazie voi reveni la Elf.
                  Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                  Comment


                  • #10
                    Castrolul,BP-ul,TEXACO si multe altele sunt deja facute la noi in Romania,asa ca...ELF-ul inca nu e facut la noi,deci cat de cat are aceleasi calitati cu ce scrie pe bidon,eu am lucrat cu ceva vreme in urma la un distribuitor de ulei BP si anvelope DUNLOP,cat a fost uleiul importat din franta si chiar anglia,ma refer la BP,super calumea,cum a inceput sa fie facut la noi,numai avea aceiasi ungere cand il frecai intre degete...o proba batrinesca si eu o consider buna,de fapt mereu ma iau dupa proba babeasca,bagi degetul in bidonul de ulei si freci degetele,daca se infraneaza degetele nu e cine stie ce calitata,daca aluneca degetele,atunci e un ulei bunicel
                    eu de cand am LOGAN 1,5 DCI 2006,niciodata nu am facut vreo revizie in service,mi le-am facut singur,si folosesc ELF 10W40 turbo diesel,masina fiind galbena ma mai opresc taximetristi si ma intreaba de cand o am si cand aud de cand,ma intreaba cum de merge asa silentios,atunci le spun ce ulei folosesc ELF 10W40 TURBO DIESEL,pun si 2 jpg-uri cu bidonul
                    cine ma cunoste si imi stie masina,stiu ca nu vorbesc aiurea
                    Attached Files
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      Pe eticheta de pe bidon si pe eticheta de sigiliu a dopului scria "Made in U.K".
                      Dar......orice este posibil in RO !
                      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Fratello View Post
                        Pe eticheta de pe bidon si pe eticheta de sigiliu a dopului scria "Made in U.K".
                        Dar......orice este posibil in RO !
                        nu te contrazic,la fel scrie si pe telefoanele NOKIA adica fake-urile made in china,MADE IN OLANDA
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                          cand mai faci schimbul incearca sa tii motorul pornit cu filtrul ulei scos si busonul baii de ulei cca 20-30 secunde ca sa poti elimina de prin toate orificiile,din pompa de ulei,din pompa de injectie uleiul vechi...stima

                          Tu vorbesti serios? Vezi ca poate mai citeste cineva si ia sfatul tau de bun.

                          Pentru initiator, trecerea de la un ulei mai vascos la unul mai subtire este riscanta. Ar trebui sa verifici presiunea uleiului cu un manometru montat in locul sondei de ulei.
                          Eu sunt patit. Dupa multi km cu 10W arcul supapei de suprapresiune din pompa de ulei se strange. Cand pui 5W e posibil sa scape prea mult pe la supapa si sa nu mai ai presiunea necesara.
                          Last edited by $$ilvviu; 13 November 2010, 21:22.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google