Modificare Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mai intra sau nu ulei in turbina ? ca tot n-am inteles .
    Ai blocat ce intra in turbina si ce iasa din ea ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      am avut si eu aceeasi problema la168000,am anulat turbina care era distrusa,si tot scotea fum alb,am segmentat motorul au costat piesele cam 10 mil(segmenti cuzineti garnituri filtre,ulei)+manopera,si am scapat de consumul de ulei si de fumul alb,dar a fost jale de puturoasa,dupa 2 luni am mai strans bani am comandat o turbina noua din cluj kkk,cand am schimbat-o era la fel ca cea originala de pe masina(kkk made in germany)are 1 an garantie,am schimbat din nou toate filtrele si sincer merge acum ca noua.O groaza de bani dar nu exista alta posibilitate mai buna,inainte imi faceau cu farurile cei din spate cred ca nu vedeau pe unde sa mearga.

      Comment


      • #18
        Originally posted by gaby2010 View Post
        am avut si eu aceeasi problema la168000,am anulat turbina care era distrusa,si tot scotea fum alb,am segmentat motorul au costat piesele cam 10 mil(segmenti cuzineti garnituri filtre,ulei)+manopera,si am scapat de consumul de ulei si de fumul alb,dar a fost jale de puturoasa,dupa 2 luni am mai strans bani am comandat o turbina noua din cluj kkk,cand am schimbat-o era la fel ca cea originala de pe masina(kkk made in germany)are 1 an garantie,am schimbat din nou toate filtrele si sincer merge acum ca noua.O groaza de bani dar nu exista alta posibilitate mai buna,inainte imi faceau cu farurile cei din spate cred ca nu vedeau pe unde sa mearga.
        E si ia zii se merita sa-ti cumperi masina cu motor diesel?? Ce economie ai facut?? Daca aveai benzina nu se mai infunda nimic; nu mai schimbai nimic.Si tu esti un caz fericit daca zici ca toata segmentarea te-a costat doar 10 milioane.

        Comment


        • #19
          eu zic sa incetati cu comentarii de gen,mai bine benzina decat diesel,ca daca tot comentati asa pot spune si eu invatati sa conduceti un diesel,sa numai alimentati la galeata,schimburile de ulei si filtre facetile la 5000 km,incercati sa fiti un mecanic de intretinere mai bun cu masina ta diesel,dizalu e masina de drum lung daca stii sa ti-o intretii...scz daca am deranjat,dar stiu ce vb,detin 1,5DCI si 1,4 MPI
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #20
            O intrebare. Daca ulei si filtre in fiecare 5000 unde este economia?
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #21
              ÃŽn viaţa maşinii. Dieselurile pot atinge vârste pe care benzinarele doar le visează. Depinde cum le întreţii.
              Apropo: am benzinar. Aş fi luat diesel dacă mă simţeam "în stare".
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #22
                Originally posted by X@by View Post
                O intrebare. Daca ulei si filtre in fiecare 5000 unde este economia?
                off topic- pai cam cat crezi ca te costa uleiul,filtru de aer si filtrul de ulei,pe mine ma costa 85 lei 4L ulei ELF 10w40,17 lei filtrul de aer si 20 lei filtrul de ulei + 20 lei solutie curatat motor interior,total 85+17+20+20=141 lei+110lei(filtru motorina schimbat la 30.000 km,pt ca nu folosesc decat OMV sprint diesel de cand am luat-o,nici macar 1 litru de la alte benzinarii),ti se pare exagerat 141 lei +/- cam o data la 1 luna sau 1 1/2 pt taxi si o data la 3-4 luni cand e folosita masina in interes personal
                daca mergi la service ca esti comod si vrei sa ai unghiile lacuite te duce mai mult,mie imi place sa le fac singur in parcare,iar uleiul ars il duc la AGIP si-l las acolo,ca ei recupereaza uleiuri uzate
                hai sa incheiem discutia ca suntem off topic si sa nu se supere ceilalti colegi,vrei sa purtam un dialog civilizat o putem face prin PM...stima si respect !
                Last edited by AGENTUL NYT; 6 January 2011, 18:46.
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                  eu zic sa incetati cu comentarii de gen,mai bine benzina decat diesel,ca daca tot comentati asa pot spune si eu invatati sa conduceti un diesel,sa numai alimentati la galeata,schimburile de ulei si filtre facetile la 5000 km,incercati sa fiti un mecanic de intretinere mai bun cu masina ta diesel,dizalu e masina de drum lung daca stii sa ti-o intretii...scz daca am deranjat,dar stiu ce vb,detin 1,5DCI si 1,4 MPI
                  Dar nu ai 1.6mpi sa vezi diferenta; si apropo cum vrei sa ma port cu un motor diesel ca pana acu m-am purtat ca precum un nou nascut. Ce naiba sa ii fac sa o legan; sa ii spun povesti?? Am respectat intocmai absolut toate indicatiile si tot a trebuit sa schimb turbina si la un timp injectoarele. Acum sa mai ars si o bujie incandescenta si nu mai vrea sa porneasca; am mai omorat si bateria. Tu nu intelegi ca astea sunt componente care sunt expuse la presiuni foarte mari?!?! Sunt componente care poti sa le descanti ca tot crapa. Ama bagat motorina doar de la petrom si mol; am schimbat ulei si filtre la 5000km. Am bagat numai castrol magnatec10W40; ce vrei sa-i mai fac???? aaa!! poate sa ii dau focAm la servici numai benzinare; au ajuns la 50000km si merg perfect. Numai eu stiu cum se circula cu masinutele alea. Le dau talpa pana intra in limitare(6500ture/min)daca ajung la 80 in viteza a doua; iti dai seama la ce tratamente sunt supuse; si nu mai au absolut nimic. Pai ia fa asa ceva cu 1.5dci ai curaj???

                  Comment


                  • #24
                    Turbina cedeaza de la ulei

                    Cand aveti probleme cu turbina verificati si presiunea de la ulei , altfel riscati sa o stricati si pe cea noua.
                    La fiecare 50 000 Km puneti in motor un tratament de motor si nu mai aveti probleme.

                    Eu lucrez mecanic si am schimbat cateva zeci , majoritatea avand nevoie de interventii si la arborele cotit, cuzineti si pompa de ulei .

                    Comment


                    • #25
                      care sunt simptomele masinii cand e pe duca turbina?
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by popavlm View Post
                        care sunt simptomele masinii cand e pe duca turbina?
                        Iti scade nivelul de ulei din motor;
                        Mult fum alb la teava de esapament;
                        In ambele cazuri segmentii de la axul turbinei sunt uzati---> si iti baga ulei in admisie unde il arde odata cu motorina.

                        Comment


                        • #27
                          aia cu fumul alb de unde ai scos`o ? din manualul de geografie ?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            fumul gri-albastrui e de la ulei. fumul alb cu miros dulceag inseamna antigel in baia de ulei, adica chiulasa/garnitura de chiulasa kaput.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              aia cu fumul alb de unde ai scos`o ? din manualul de geografie ?
                              Domn profesor am scos-o din manualul de istorie; am patit-o eu de mult de tot tocmai in anul 2010 prin primavara; scotea un fum alb-albastrui de faceam ceata in spate (tin sa precizez ca nici nu am stat sa miros prea mult si nici nu am gustat din fum cert era ca atunci cand verificam nivelul de ulei scadea simtitor si culmea stiu sa ma uit si la vasul de expansiune dar acolo nivelul ramanea neschimbat). Asa ca am schimbat turbina(12mil) si GATA.

                              Comment


                              • #30
                                tin sa precizez ca fumul alb nu are nicio treaba cu turbina pe moarte , ci cum a zis seba mai sus , are treaba cu garnitura de chiulasa arsa sau condens .
                                Fumul albastru indica turbina pe moarte , din cauza ca incepe sa consume ulei , deci nu are nicio treaba una cu alta ,faci confuzie.
                                Poate sa fumege alb si nu fie nimic stricat, ci pur si simplu condens aburi ,mai ales acum ca e frig afara .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google