Modificare Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    AGENTUL NYT doamne iarta-ma cu sprintul tau diesel de la omv , eu lucrez la omv si nu ma risc sa bag ) . Bag premium daca e sau top nordic de la petrom . Desi momentan sunt importiva petrom/omv si am bagat numai de la rompetrol ...

    Comment


    • #32
      parerea mea e ca la rompetrol e cea mai buna motorina,desi nu bag prea des dar si cand bag se cunoaste diferenta
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #33
        Incearca de la MOL sa vezi acolo diferenta. Cand am alimentat prima data de la MOL am crezut ca am gresit masina. Ca ghiuleaua se ducea!! Alimenteaza cu incredere din MOL si o sa-ti doresti sa alimentezi numai de la ei.
        Last edited by Seba; 3 February 2011, 22:20.

        Comment


        • #34
          io tot cu 'galeata' fac treaba.)
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #35
            sa nu te plangi pe urma ca ti-ai bulit pompa de inalta, injectoarele...
            internal combustionizer

            Comment


            • #36
              nu ma plang ca n-am motiv.tu crezi ca e mai buna aia de la peco. pai care e diferenta dintre faptul ca tu iei direct de la pompa si eu o trec printr-un rezervor de tir.aaaaaaaaaaa si eu o mai trec si prin palnie.apropo am alimentat numai din peco inainte si am gasit peste 200 grame de apa in rezervor. deci ce incredere sa ai in statiile de carburant
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Nimeni View Post
                AGENTUL NYT doamne iarta-ma cu sprintul tau diesel de la omv , eu lucrez la omv si nu ma risc sa bag ) . Bag premium daca e sau top nordic de la petrom . Desi momentan sunt importiva petrom/omv si am bagat numai de la rompetrol ...
                pai daca eu ma risc de 5 ani si nu am patit nimic

                Originally posted by popavlm View Post
                nu ma plang ca n-am motiv.tu crezi ca e mai buna aia de la peco. pai care e diferenta dintre faptul ca tu iei direct de la pompa si eu o trec printr-un rezervor de tir.aaaaaaaaaaa si eu o mai trec si prin palnie.apropo am alimentat numai din peco inainte si am gasit peste 200 grame de apa in rezervor. deci ce incredere sa ai in statiile de carburant
                la rezervoarele din peco pt camioane se adauga o solutie numita parafina(Nimeni poate confirma) pt a preveni inghetarea motorinei,la masinile mici aceasta solutie se depune pe orificiul injectorului si se transforma in calamina,de aici decesul injectorului,adica in timp injectorul va curge si nu va mai pulveriza,pt ca injectorul la LOGAN nu il vei compara niciodata cu un injector de camion
                Last edited by AGENTUL NYT; 6 February 2011, 10:23. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #38
                  am si eu turbo dusa! ce parere aveti despre cele de la cluj(kkk). cine si-a montat una din aia si cati km are cu ea? am luat si presiunea si e de 3 bari. sa mai merg un timp fara turbo sa vad daca mai ciupeste ulei si dupa aia sa bag turbo?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                    pai daca eu ma risc de 5 ani si nu am patit nimic



                    la rezervoarele din peco pt camioane se adauga o solutie numita parafina(Nimeni poate confirma) pt a preveni inghetarea motorinei,la masinile mici aceasta solutie se depune pe orificiul injectorului si se transforma in calamina,de aici decesul injectorului,adica in timp injectorul va curge si nu va mai pulveriza,pt ca injectorul la LOGAN nu il vei compara niciodata cu un injector de camion
                    ,,solutie numita parafina pt a preveni inghetarea motorinei,, o doamne de unde inventati aceste magarii???

                    Comment


                    • #40
                      Nu e nevoie sa le schimbi asa repede,la 10000 km e suficient,important e sa fie uleiul si filtrele bune,combustibil bun si nu aveti probleme,dar tot aceleasi treburi trebuie sa le repeti unor oameni care schimba turbo la mai putin de 100.000km si injectoarele la fel. Sunteti obisnuiti cu caruta? Ramaneti la caruta atunci! Lasati masinile sa le conduca cine se pricepe.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google