Amorsare Pompa De Injecte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amorsare Pompa De Injecte

    Salut ,

    Imi poate spune cineva , ce ar putea fi in acest caz?
    Para de la pompa de injectie , dupa ce o strang nu revine inapoi , iar masina nu porneste decat dupa 2 incercari f lungi .Poate fi regulatorul de presiune?

  • #2
    Ar fi bine sa mergi la un service sa-ti puna laptopul sa vada ce are.Cred ca miroase a injectoare terminate.Majoritatea care au avut acest simptom au ca defect un injector sau mai multe.

    Comment


    • #3
      pompa de inalta mai poate fi o varianta
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        Originally posted by DeLuXe View Post
        pompa de inalta mai poate fi o varianta
        Sa schimb filtrul de motorina?

        Comment


        • #5
          daca para nu isi revine inseamna ca ori supapa din pompa manuala (para) este dusa ori este infundat circuitul de la pompa din rezervor la filtru.
          i-ai dat la para si dupa ce ai pus contactul si face la fel? Pompa din rezervor functioneaza?
          este posibil sa nu stea amorsat circuitul de motorina sau sa nu fie aerisit.
          cauta ca exista topic cu aerisirea circuitului de motorina.
          pompa manuala este inainte de filtrul de motorina asa ca logic incepi de la rezervor catre pompa de injectie si nu invers.
          Last edited by dani030669; 6 December 2010, 20:52.
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            Originally posted by dani030669 View Post
            daca para nu isi revine inseamna ca ori supapa din pompa manuala (para) este dusa ori este infundat circuitul de la pompa din rezervor la filtru.
            i-ai dat la para si dupa ce ai pus contactul si face la fel? Pompa din rezervor functioneaza?
            este posibil sa nu stea amorsat circuitul de motorina sau sa nu fie aerisit.
            cauta ca exista topic cu aerisirea circuitului de motorina.
            pompa manuala este inainte de filtrul de motorina asa ca logic incepi de la rezervor catre pompa de injectie si nu invers.
            Am schimbat filtrul de aer dar nu pot amorsa prin pompita deoarece parca merge in gol. Cum as putea aerisi altfel sistemul?

            Comment


            • #7
              filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
              daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
              Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #8
                Originally posted by dani030669 View Post
                filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
                daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
                Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
                O sa vad de pompa din rezervor. Pt aerisire cum sa procedez ?
                Mersi din suflet

                Comment


                • #9
                  Bai fratilor nu are pompa de alimentare in rezervor

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dani030669 View Post
                    filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
                    daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
                    Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
                    Am gasit pompa iar la punerea contactlui nu face nimic. Mai mult am scos mufa de alimentare (verde) d ela pompa din rezervor , am pus contactul si tot nimic .
                    Maine o sa verific daca primeste curent iar daca nu , o demontez sa vad ce pot face .

                    Comment


                    • #11
                      DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina

                      cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
                      Last edited by nikuniku; 8 December 2010, 23:07. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nikuniku View Post
                        DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina

                        cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
                        Acum am demontat si am observat acest lucru .Da , nu am pompa electrica in rezervor iar para de cauciuc nu face nimic.Cum sa procedez cu seringa?

                        Comment


                        • #13
                          pozitia aerisitorului este marcata.
                          aerisirea se face pe aspiratia pompei de injectie (dupa filtrul de motorina)
                          deoarece para este inainte de filtru si nu revine este clar una din urmatoarele cauze: para defecta (supapa de intrare) sau conducta de la rezervor la para este infundata
                          Attached Files
                          sigpic
                          Ambition 1.5 dc

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nikuniku View Post
                            DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina

                            cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
                            corect nene nota 10! uite unul care stie!!
                            da fii atent; observi cati se mira ca acest motor nu are pompa electrica?! si unii nu sunt pe deplin convinsi; cica nu are pompa in rezervor. iti dai seama cat au cautat-o??
                            ACEST TIP DE MOTOR NU ARE POMPA ELECTRICA DE CARBURANT!!
                            acum unii raman socati dupa ce vor citi postul meu!! sper sa nu ramana cu sechele dupa ce au descoperit ca masina lor nu are pompa electrica de motorina.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dani030669 View Post
                              pozitia aerisitorului este marcata.
                              aerisirea se face pe aspiratia pompei de injectie (dupa filtrul de motorina)
                              deoarece para este inainte de filtru si nu revine este clar una din urmatoarele cauze: para defecta (supapa de intrare) sau conducta de la rezervor la para este infundata
                              Multam fain de sfaturi. Daca nu e prea mult , imi poti detalia cum s afac acest lucru?Nu as vrea sa rupt nenorocirile alea de plastic.

                              Multam inca odata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google