If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Imi poate spune cineva , ce ar putea fi in acest caz?
Para de la pompa de injectie , dupa ce o strang nu revine inapoi , iar masina nu porneste decat dupa 2 incercari f lungi .Poate fi regulatorul de presiune?
Ar fi bine sa mergi la un service sa-ti puna laptopul sa vada ce are.Cred ca miroase a injectoare terminate.Majoritatea care au avut acest simptom au ca defect un injector sau mai multe.
daca para nu isi revine inseamna ca ori supapa din pompa manuala (para) este dusa ori este infundat circuitul de la pompa din rezervor la filtru.
i-ai dat la para si dupa ce ai pus contactul si face la fel? Pompa din rezervor functioneaza?
este posibil sa nu stea amorsat circuitul de motorina sau sa nu fie aerisit.
cauta ca exista topic cu aerisirea circuitului de motorina.
pompa manuala este inainte de filtrul de motorina asa ca logic incepi de la rezervor catre pompa de injectie si nu invers.
Last edited by dani030669; 6 December 2010, 20:52.
daca para nu isi revine inseamna ca ori supapa din pompa manuala (para) este dusa ori este infundat circuitul de la pompa din rezervor la filtru.
i-ai dat la para si dupa ce ai pus contactul si face la fel? Pompa din rezervor functioneaza?
este posibil sa nu stea amorsat circuitul de motorina sau sa nu fie aerisit.
cauta ca exista topic cu aerisirea circuitului de motorina.
pompa manuala este inainte de filtrul de motorina asa ca logic incepi de la rezervor catre pompa de injectie si nu invers.
Am schimbat filtrul de aer dar nu pot amorsa prin pompita deoarece parca merge in gol. Cum as putea aerisi altfel sistemul?
filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
O sa vad de pompa din rezervor. Pt aerisire cum sa procedez ?
Mersi din suflet
filtrul de motorina este bagat intre carenaj si aripa dreapta fata.
daca para nu isi revine insemna ca nu poate "suge" din rezervor. nu ai raspuns la intrebarea referitoare la pompa electrica din rezervor daca functioneza cand pui contactul. ca sa o asculti ridicas perna banchetei din spate si ai sa gasesti un capac sub care intra firele pompei.
Aerisirea circuitului se face la pompa de injectie, unde o sa gasesti un cap de surub semiingropat de culoare verde.
Am gasit pompa iar la punerea contactlui nu face nimic. Mai mult am scos mufa de alimentare (verde) d ela pompa din rezervor , am pus contactul si tot nimic .
Maine o sa verific daca primeste curent iar daca nu , o demontez sa vad ce pot face .
DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina
cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
Last edited by nikuniku; 8 December 2010, 23:07.
Reason: Automerged Doublepost
DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina
cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
Acum am demontat si am observat acest lucru .Da , nu am pompa electrica in rezervor iar para de cauciuc nu face nimic.Cum sa procedez cu seringa?
pozitia aerisitorului este marcata.
aerisirea se face pe aspiratia pompei de injectie (dupa filtrul de motorina)
deoarece para este inainte de filtru si nu revine este clar una din urmatoarele cauze: para defecta (supapa de intrare) sau conducta de la rezervor la para este infundata
DCI-ul nu are pompa electrica de motorina sistemul se amorseaza prin stringerea repetata a perei de cauciuc,daca nu vrea,cu o seringa mai mare se trage motorina prin returul pompei de inalta presiune,metoda de facut acasa,in atelier se baga aer cu presiune in rezervor,ca sa impinga motorina pe tevi,asta daca nu vreti sa schimbati para de cauciuc,pe motiv ca din cauza apei si mizeriei din motorina se distrug pastilele din respectiva para(pompita manuala de amorsat).Sau mai poate fi conducta de tur infundata mai rare cazurile ca are diametrul interior destul de mare si poate sa treaca jegu din motorina
cele doua fire care intra in mufa de pa capacul(sorbul)rezervorului sunt pentru indicatorul de motorina nu este curent pe ele
corect nene nota 10! uite unul care stie!!
da fii atent; observi cati se mira ca acest motor nu are pompa electrica?! si unii nu sunt pe deplin convinsi; cica nu are pompa in rezervor. iti dai seama cat au cautat-o??
ACEST TIP DE MOTOR NU ARE POMPA ELECTRICA DE CARBURANT!!
acum unii raman socati dupa ce vor citi postul meu!! sper sa nu ramana cu sechele dupa ce au descoperit ca masina lor nu are pompa electrica de motorina.
pozitia aerisitorului este marcata.
aerisirea se face pe aspiratia pompei de injectie (dupa filtrul de motorina)
deoarece para este inainte de filtru si nu revine este clar una din urmatoarele cauze: para defecta (supapa de intrare) sau conducta de la rezervor la para este infundata
Multam fain de sfaturi. Daca nu e prea mult , imi poti detalia cum s afac acest lucru?Nu as vrea sa rupt nenorocirile alea de plastic.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment