Astazi am schimbat si eu 3 bujii care erau duse (147.000km). Am folosit vaselina grafitata pt infiletare. Daca nu aveti grafitata: luati un creion obisnuit, scoatetii mina si faramati-o foarte fin; adaugati apoi praful asta si amestecati-l cu vaselina. Pana azi pornea mai greu dimineata; o sa vad maine daca se simte vreo imbunatatire. Am pus BERU (38ron/buc)
Recomandare Bujii Logan 1,5 Dci
Collapse
X
-
Originally posted by Ampt View PostAtunci te aşteptăm mâine cu feedback-ul aferent.
Originally posted by Ampt View PostAtunci te aşteptăm mâine cu feedback-ul aferent.
Inainte de inlocuirea celor trei bujii arse, pornea la o cheie lungaaaaaaa, sau uneori la a doua cheie (temperatura era cca -5grade.). Asta s-a intamplat doar vreo 4 zile ca m-am sesizat si cu prima ocazie am cumparat bujii noi.Cainele care latra nu musca!
Comment
-
Salut.LA MULTI ANI 2015-Se poate marii timpul de aprindere a bujiilor incandescente?
Acum cred ca releul are un timp de {zic eu de 7 secunde}.doresc sa am timpul cat stau aprinde de vro 15 secunde ,chiar daca a pornit motorul.Multumesc foarte mult.Multa sanatate 2015 si miliarde de KM.
Comment
-
"Sistemul de control al bujiilor, ca urmare a informației primite de la calculatorul de injecție, comandă activarea acestora în două faze distincte:
- pornirea motorului: în acestă fază bujiile sunt încălzite rapid pentru a asigura aprinderea amestecului aer-combustibil;
- funcționare la rece: este faza ce urmează imediat după pornire și presupune utilizarea în continuare a bujiilor pentru a reduce zgomotul și emisiile de fum ale motorului.
Durata fazei de funcționare la rece, în care bujiile incandescente rămân activate, depinde de temperatura motorului și poate ajunge și până la 180 secunde."
Comment
-
Functionarea releului de temporizare bujii,consta in 3 temporizarii distincte,temporizari ce pot fi mai mari sau mai mici,functie de temperatura exterioara.Prima temporizare este a martorului din bord,a doua,este alimentarea bujiilor dupa stingerea martorului din bord si pina la deconectarea bujiilor,in caz ca nu este actionat demarorul,dar contactul este pus.A treia temporizare,este activa,dupa actionarea demarorului(electromotorului) si pina la deconectarea bujiilor,conditionata de atingerea unei anumite temperaturi a motorului.
Comment
-
Salut
A scanat si la mine masina un prieten cu o mufa obdII
si apare o eroare care nu merge stearsa
P0670 - Glow Plug Module ; Glow Plug Circuit: Electrical Malfunction
E cumva releul? sau sa fie de la bujii?
Urmeaza ca azi sa le verific
Bujiile au fost schimbat la 80.000km si akum am 112.000km
Am uitat sa mentionez,nu am probleme cu pornit,becul se aprinde normal cand pun contactul si se stinge imediat
am mai gasit:
The glow plug warning light will illuminate and the engine will be slow to start in warm weather, or fail to start in cold weather. If the engine does start there will be a pronounced knocking noise until the engine warms up to operating temperature. White smoke will be visible from the exhaust as the excess fuel from the hard start burns off. The engine will have a noticeable miss until the cylinder head temperatures rise sufficiently to support complete combustion.
eu am doar asta:
If the engine does start there will be a pronounced knocking noise until the engine warms up to operating temperature.Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral
Comment
-
O problema pe circuitul de preincalzire.
Demonteaza conectorii bujiilor si masoara le pe rand; cam 0.7 ohmi ar trebui sa fie. Nu exclude nici releul din aceasta speta; vezi tensiunea de alimentare a bujiilor.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salutare
Anu asta in Ianuarie am schimbat bujiile,toate patru. Am pus Beru,fabricate in Germania,acum sa vedem iarna asta dacă merg cum trebuie.din patru doar una mai mergea, așa ca nu am stat pe gânduri. Am dat destul de mult pe ele, le-am luat din Ungaria, din cauza locului de munca. Aproape 70 lei Per bujie , mama lor astazi si mâine ....
Comment
Comment