Problema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
Merge In Haturi La Rece!!!
Collapse
X
-
Cel mai probabil mersul neregulat este din cauza nefunctionarii corecte a regulatorului de presiune de pe pompa de injectie, de asemena poate fi vorba si de un injector care da semne de slabiciune, adica incepe sa dea mai multa motorina pe retur.Pentru a afla cauza exacta ti'a recomanda o diagnoza .
-
aditiv de(in ) ulei exclus, daca e de la combustibil (un lot mai pros), pune de la rompetrol si vezi cum se simte, evetnual alto55 (cu care este mai cuminte zum zumul decat efix, motorina de la ei e cea mai buna de pe piata, eu nu trec pe la petrom)
Daca face la fel, treci prin service sa nu fie vreun injector, si sa te trezesti cu alte bucurii.
Comment
-
Originally posted by Sm1ley View PostProblema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
Remediere:
Scoti injectoarele si cureti locasul in care se baga.
Inlocuiesti saibele de cupru sau le dai pe astea pe smirghel pana le faci ambele fete drepte.
La asamblare strangi foarte bine dar nu prea mult sa nu sficuiesti filetul din chiuloasa (recomandabil e sa folosesti cheia dinamometrica).
Atentie chiuloasa e din aluminiu si surubul de prindere e din olc (mare porcarie).
Si un mic secret: cand fixezi injectoarele in chiuloasa; batele putin cu o bucata de lemn si apoi strangele.
Cand strangi tevile ce vin la ele tine cu alta cheie contra de injector.
Comment
-
Originally posted by un fleac View PostSi un mic secret: cand fixezi injectoarele in chiuloasa; batele putin cu o bucata de lemn si apoi strangele.
Comment
-
Mare adevar graiesti,cum sa bati in injector cu lemnul,il introduci manual,iar sistemul de prindere face restul...cat despre faptul ca iti merge in hopuri,este datorat faptului ca e motorina cu prea multa parafina,cea ce o face sa arda mai greu si de aici mersul sacadat ca si cum ti-ar da in nas,laso cca 2-3 minute pina simti la ureche ca motorul isi schimba sunetul ca de tractor si spoi pleaca, si pina se incalzeste cat de cat nu incerca sa ii dai talpa,iao usor...problema este motorina si nu vreun injector,a mea facea asa de noua si in februarie face 5 ani fara sa schimb nimic la ea...stima!Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by ady24 View PostTOTAL GRESIT. la montarea injectorului nu este indicat sa bati in el din mai multe motive: 1)daca nu are capac de protectie la injector, toata mizeria intra in el si cand o pornesti te miri ca s'a blocat. 2) Daca bagi injectorul fortat, data viitoare cand vrei sa il scoti s'ar putea sa nu reusesti decat prin demontarea chiuloasei.
Comment
-
daca el se pune cu mina si brida face restul,de ce sa mai ciocanim,nu gandeste nimeni greu,daca tu faci operatiunea cum spui tu,ai toate sansele sa tesesti in exces acea garnitura de cupru si mai repede ai sanse sa pierzi compresie,sau de la joc si presiune sa iti scuipe injectorul prin capota,iar chiuloasa nu e chiar facuta din branza,aluminiul ala e si el tratat in anumite conditii,ca altfel nu ar mai fi pus ei suruburi de strangere din otel de o mai dura calitate...:
unii meseriasi asa fac si cand scot un pivot,se pun pe ciocane pina se dezlipesc,cand iti scoate rulmentul la fel,de ce sa foloseasca ei prese ca "e" scumpe dar mai eficiente si da altfel cand un client vede ca nu ii loveste masina cu ciocanul,basca mai si ii sare pe aripa ciocanu`Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
e ok! cum ziceti voi; dar eu am fost patit!! tot asa a umblat cineva la injectoare si le-a pus cum ziceti; ei cand a pornit ziceai ca e U650; am oprit-o le-am scos am smirgheluit saibele am curatat locasul injectorului si dupa ce le-am bagat cu mana pana la capat am mai ciocanit putin in ele; adika am pus ciocanul in capul injectorului si cu altul i-am aplicat 2-3 lovituri fine. Cand am pornit motorul parca era benzinar nu diesel.Si mare atentie cand strangeti conductele; daca nu tineti contra de injector; riscati sa pierdeti etansietatea. Si iar paraie!!Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.
Comment
-
Originally posted by Sm1ley View PostProblema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by Sm1ley View PostProblema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
Comment
-
Originally posted by un fleac View Postbaga juma de kill de ulei in rezervor la un plin si nu mai ai probleme!! cauta de ala de motocicleta!!Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
vin cu precizarea uleiul sa fie de 2/timpi ca sa nu ancrasati segmentii
si nu mai mult de 150~200 caci dupa aceea o sa va trebuiasca sa schimbati filtrul pt ca nu este facut sa treaca ulei prin el mai ales o cantitate mare
Comment
Comment