Merge In Haturi La Rece!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merge In Haturi La Rece!!!

    Problema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???

  • #2
    Cel mai probabil mersul neregulat este din cauza nefunctionarii corecte a regulatorului de presiune de pe pompa de injectie, de asemena poate fi vorba si de un injector care da semne de slabiciune, adica incepe sa dea mai multa motorina pe retur.Pentru a afla cauza exacta ti'a recomanda o diagnoza .

    Comment


    • #3
      aditiv de(in ) ulei exclus, daca e de la combustibil (un lot mai pros), pune de la rompetrol si vezi cum se simte, evetnual alto55 (cu care este mai cuminte zum zumul decat efix, motorina de la ei e cea mai buna de pe piata, eu nu trec pe la petrom)
      Daca face la fel, treci prin service sa nu fie vreun injector, si sa te trezesti cu alte bucurii.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sm1ley View Post
        Problema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
        Daca se aude ca la tractor vezi ca scapa compresie pe linga injectoare.
        Remediere:
        Scoti injectoarele si cureti locasul in care se baga.
        Inlocuiesti saibele de cupru sau le dai pe astea pe smirghel pana le faci ambele fete drepte.
        La asamblare strangi foarte bine dar nu prea mult sa nu sficuiesti filetul din chiuloasa (recomandabil e sa folosesti cheia dinamometrica).
        Atentie chiuloasa e din aluminiu si surubul de prindere e din olc (mare porcarie).
        Si un mic secret: cand fixezi injectoarele in chiuloasa; batele putin cu o bucata de lemn si apoi strangele.
        Cand strangi tevile ce vin la ele tine cu alta cheie contra de injector.

        Comment


        • #5
          Originally posted by un fleac View Post
          Si un mic secret: cand fixezi injectoarele in chiuloasa; batele putin cu o bucata de lemn si apoi strangele.
          TOTAL GRESIT. la montarea injectorului nu este indicat sa bati in el din mai multe motive: 1)daca nu are capac de protectie la injector, toata mizeria intra in el si cand o pornesti te miri ca s'a blocat. 2) Daca bagi injectorul fortat, data viitoare cand vrei sa il scoti s'ar putea sa nu reusesti decat prin demontarea chiuloasei.

          Comment


          • #6
            Mare adevar graiesti,cum sa bati in injector cu lemnul,il introduci manual,iar sistemul de prindere face restul...cat despre faptul ca iti merge in hopuri,este datorat faptului ca e motorina cu prea multa parafina,cea ce o face sa arda mai greu si de aici mersul sacadat ca si cum ti-ar da in nas,laso cca 2-3 minute pina simti la ureche ca motorul isi schimba sunetul ca de tractor si spoi pleaca, si pina se incalzeste cat de cat nu incerca sa ii dai talpa,iao usor...problema este motorina si nu vreun injector,a mea facea asa de noua si in februarie face 5 ani fara sa schimb nimic la ea...stima!
            Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              Originally posted by ady24 View Post
              TOTAL GRESIT. la montarea injectorului nu este indicat sa bati in el din mai multe motive: 1)daca nu are capac de protectie la injector, toata mizeria intra in el si cand o pornesti te miri ca s'a blocat. 2) Daca bagi injectorul fortat, data viitoare cand vrei sa il scoti s'ar putea sa nu reusesti decat prin demontarea chiuloasei.
              Deci pui o coada de ciocan pe el si bati in coada; asta ca saiba ce se afla la capatul celalat sa-si formeze un mic locas pentru nu a mai perde compresie da ce naiba e greu cu ganditul in ziua de azi.

              Comment


              • #8
                daca el se pune cu mina si brida face restul,de ce sa mai ciocanim,nu gandeste nimeni greu,daca tu faci operatiunea cum spui tu,ai toate sansele sa tesesti in exces acea garnitura de cupru si mai repede ai sanse sa pierzi compresie,sau de la joc si presiune sa iti scuipe injectorul prin capota,iar chiuloasa nu e chiar facuta din branza,aluminiul ala e si el tratat in anumite conditii,ca altfel nu ar mai fi pus ei suruburi de strangere din otel de o mai dura calitate...:
                unii meseriasi asa fac si cand scot un pivot,se pun pe ciocane pina se dezlipesc,cand iti scoate rulmentul la fel,de ce sa foloseasca ei prese ca "e" scumpe dar mai eficiente si da altfel cand un client vede ca nu ii loveste masina cu ciocanul,basca mai si ii sare pe aripa ciocanu`
                Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #9
                  e ok! cum ziceti voi; dar eu am fost patit!! tot asa a umblat cineva la injectoare si le-a pus cum ziceti; ei cand a pornit ziceai ca e U650; am oprit-o le-am scos am smirgheluit saibele am curatat locasul injectorului si dupa ce le-am bagat cu mana pana la capat am mai ciocanit putin in ele; adika am pus ciocanul in capul injectorului si cu altul i-am aplicat 2-3 lovituri fine. Cand am pornit motorul parca era benzinar nu diesel.Si mare atentie cand strangeti conductele; daca nu tineti contra de injector; riscati sa pierdeti etansietatea. Si iar paraie!!
                  Last edited by Seba; 21 January 2011, 18:50.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sm1ley View Post
                    Problema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
                    inca o chestie si nu esti primul care o pateste,incerca sa pui ELF 10w40 TURBODIESEL,la urmatorul schimb de ulei si vezi daca iti mai face ca tractorul,multi au renuntat la CASTROL din cauza ca e mai subtire,in detrimentul ELF-ului care e putin mai vascos,eu am bagat de noua numai si numai ELF,nici un fel de zgomot decat cel cunoscut ca-l face un diesel
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sm1ley View Post
                      Problema asta o intalnesc frecvent cand plec de pe loc nu e neaparat din cauza iernii si toamna mai patiam. Acu am alimentat cu motorina de la petron euro 5 parca e tractor asa se aude motoru tin sa precizez k am 130k de km si ulei castrol 5w40. Recomandari ceva sa bag un aditiv in ulei se merita are vreun efect asupra motorului???
                      baga juma de kill de ulei in rezervor la un plin si nu mai ai probleme!! cauta de ala de motocicleta!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by un fleac View Post
                        baga juma de kill de ulei in rezervor la un plin si nu mai ai probleme!! cauta de ala de motocicleta!!
                        am auzit si eu treaba asta cu uleiul in rezervor. da mi-e frica sa nu pateasca ceva injectoarele. a mai incercat cineva? precizez ca eu numai "la galeata" alimentez si am 130000.
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #13
                          Nu are ce sa cauzeze, ba dimpotriva ajuta la ungere. Nu stiu daca ati observat dat motorina in ziua de astazi nu mai are pic de grasime, zici ca este apa chiora, la un plin puneti aproximativ 250 de ml ulei curat in rezervor,

                          Comment


                          • #14
                            vin cu precizarea uleiul sa fie de 2/timpi ca sa nu ancrasati segmentii

                            si nu mai mult de 150~200 caci dupa aceea o sa va trebuiasca sa schimbati filtrul pt ca nu este facut sa treaca ulei prin el mai ales o cantitate mare
                            Last edited by db-75-mai; 30 January 2011, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              mda

                              multam de sfat. o sa vad cum se comporta si cu ulei in rezervor
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google