Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Porneste

    Am si eu o mare problema.Ieri(16.01.2011) am schimbat bateria.
    Azi dimineata nu a mai pornit.Dadeam la cheie, dar nu pornea.Am adus un meserias acasa ca mi-a spus ca a picat pompa de injectie.Am adus altul care spune ca am probleme cu injectoarele. Am dus-o la un service si a pus testerul pe ea.Pompa e buna, injectoarele bune dar... se pare ca e ceva cu senzorul de la pompa sau senzorul de rotatie. Am lasat-o deocamdata acolo pana se hotaraste ce are.
    Ce m-a sfatuiti???

  • #2
    Pai asteapta sa vezi ce zic cei din service.presupun ca ei stiu mai bine,atat timp cat au vazut masina.noi putem doar sa ne dam cu parerea.

    Comment


    • #3
      E posibil sa fie senzorul de la axa cu came.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Cati km are masina? Ai incercat sa o pornesti cu cheia de rezerva? poate nu mai recunoaste codul cheii.
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #5
          Verifica si releul de injectie si sigurantele de langa el. Sunt cele de langa baterie din compartimentul motor. Vezi daca sunt bine infipte in soclu.
          Poate le-ai jenat din greseala cand ai schimbat bateria.

          Comment


          • #6
            Cauza ar fi destule, sa incepem sa le enumeram: senzorul de pe axa cu came, cel cu mufa maro din partea stanga a motorului, a doua varianta ar fi senzorul de turatie de pe volanta, apoi ar mai fi si regulatorul de presiune de pe pompa,a patra varinata ar fi si sigurantele care taie injectia, sunt tot de culoare maro, incearca sa le infigi bine in locasul lor. si ultima varianta ar fi ca ti s'au blocat unul sau mai multe injectoare. Incearca sa mergi la cineva care stie sa puna un tester pe masina.

            Comment


            • #7
              Ceva de genul asta am patit si eu.Nu mi-a facut figuri niciodata pina atunci.La fel nu pornea oricit as fii dat la automat.Am gasit o siguranta arsa.Siguranta inscriptionata ca o cheie de 10 A.Am schimbat-o si n-am mai avut probleme.Poate ai acelasi noroc si tu.Bafta!

              Comment


              • #8
                de fiecare data cand nu porneste masina,verifici sistemul electric,incepind cu relee,sigurante,mufe,contacte alimentare cu curent,daca te pricepi verifici senzorii,apoi o pui pe un tester si vezi ce-ti da,deabia dupa toate controalele astea incerci sa apelezi la un mecanic cu capul pe umeri,zic si eu,sa nu tabariti pe mine cu topoare...excludem pe cei ce nu se pricep si se precipita cand li se ard un bec la plafoniera,am intalnit cazuri...
                stima si respect pt toata lumea !!!
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google