Am un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!
Masina Refuza Sa Mai Porneasca!
Collapse
X
-
Originally posted by Delphinul View PostAm un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!
Salut, in legatura cu erorile pe care ti le da, fuel trim = aer pe instalatie,poate sa traga aer ori pe la para de amorsare, ori pe la injectoare, si a doua Fuel Regulator Pressure Circuit Low = presiune scazuta in rampa adica concret ai unul sau mai multe injectoare care da mai multa motorina pe retur. Ti'as recomanda un test la injectoare.Last edited by ady24; 2 February 2011, 11:54.
Comment
-
Originally posted by Delphinul View PostAm un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!
Comment
-
Pai degeaba umbli la regulator, chiar daca il desurubezi si ii mai reglezi presiunea din pompa, daca injectoarele scapa prea multa motorina pe retur atunci treaba asta care o faci este egala cu zero.Mai degraba faci testul la injectoare care este destul de simplu, iei 4 paharele de plastic si 4 furtunase, scoti fiecare retur si pui apoi pui furtunele, Pornesti motorul timp de 1 minut si vezi imediat care injector este cu probleme.Last edited by ady24; 2 February 2011, 16:38.
Comment
-
Originally posted by Delphinul View Posto sa fac testul de injectoare asa cum mi-a sugerat colegul! Astazi am mers cu ea 40 de km dupa ce dimineata am pornit cu spay si nu am avut nicio problema! Mentionez ca nu o opresc, daca am oprit-o nu mai porneste! Porneste doar cu spray de pornire!
Zi-mi si mie cum se porneste masina cu spray ca deja inebunesc!
Poate ca ma fac de ras dar mai bine ma fac de ras decat sa raman prost.
Cum naiba folosesti tu spray-ul si pornesti masina??
Il aprinzi de la bricheta si il ti sub motor? il bagi pe admisie? pulverizezi pe undeva cu el?
Auzi "spray de pornire" chiar exista asa ceva?? si ce face ??
Comment
-
Originally posted by un fleac View PostZi-mi si mie cum se porneste masina cu spray ca deja inebunesc!
Poate ca ma fac de ras dar mai bine ma fac de ras decat sa raman prost.
Cum naiba folosesti tu spray-ul si pornesti masina??
Il aprinzi de la bricheta si il ti sub motor? il bagi pe admisie? pulverizezi pe undeva cu el?
Auzi "spray de pornire" chiar exista asa ceva?? si ce face ??
Comment
-
masina se porneste cu spray astfel :
1. scoti furtunul de admisie aer cel care pleaca de la carcasa de la filtru de aer
2.pulverizezi acolo spray
3. dai la automat si porneste
dar atenti folosirea acestei metode timp indelungat duce la deteriorarea componentelor motoruluiMecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti
Comment
-
daca e spray special pt pornire motoare diesel,nu scoti nimic dai unde trage aer in filtrul de aer si porneste la shfert,dar nu dai ca deodorantul cand il dai pe tine,dai un fas in buze si dai la cheie,cand porneste cu spray o sa iti creasca tensiunea aproape de infart,cand vei auzi cum rontaie pentru cateva secundesigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by AGENTUL NYT View Postdaca e spray special pt pornire motoare diesel,nu scoti nimic dai unde trage aer in filtrul de aer si porneste la shfert,dar nu dai ca deodorantul cand il dai pe tine,dai un fas in buze si dai la cheie,cand porneste cu spray o sa iti creasca tensiunea aproape de infart,cand vei auzi cum rontaie pentru cateva secunde
Comment
-
Originally posted by un fleac View PostA gata mersi! Inseamna ca acest spray contine oxigen pur. Am auzit ca exista asa ceva dar nu stiam unde se da cu elsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
Comment