Mare Dilema Sintetic, Semisintetic Sau Mineral

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mare Dilema Sintetic, Semisintetic Sau Mineral

    Am o mare nelamurire in legatura cu uleiul care trebuie schimbat de fiecare data.
    De ce trebuie un anumit tip de ulei dupa un nr de km?
    Cu ce ma ajuta pe mine acel ulei?
    Care e diferenta intre ele?
    masina mea a trecut de 130 mii si mi-am pus sintetic si ce pot zice singura diferenta e la pornire deoarece se stinge mai repede beculetul ala. Din cate am inteles eu de pe la unii mecanici este faptul ca cel sintetic este superior celui semi si nu mai vb si de celalalt.
    Unii zic sa pui semi pentru ca are uzura motorul si dupa un anumit nr de km nici de ala .Am stat eu ca un Ion si m-am gandit asa..... bai cu cat e mai putin sintetic cu atat este mai vascos. Uzura cum apare? Din cate cunostinte am eu parca din frecari. Beculetul se stinge mai repede deci ungerea se pare ca e mai rapida(frecarea se amelioreaza mai repede).
    Alt lucru care l-am aflat este ca la temperatura de functionare a motorul vascozitatea este aceeasi la toate tipurile de ulei. Deci eu ce sa cred ca arunc bani in plus pe un ulei mai prost?
    As dori sa fiu lamurit si eu..... ca de poate am spus multe prostii aici

  • #2
    se spune ca daca ai o uzura mai mare a motorului se poate compensa cu un ulei mai gros dar la logan maxim 15 w 40 uzura apare cel mai des la cuzineti si de aici si o usoara bataie punand un ulei putin mai gros va elimina ecea batai si multe altele orice aditiv care se pune in ulei ce crezi ca e o chestie care iti tine uleiul mai gros daca ai uzura mai mare si pui ulei subtire intradevar la pornire se stinge repede becul la ulei dar cand vor fi afara 25 grade si motorul se incinge bine nustiu ce vasozitate vei mai avea la ulei si posibil sati scada presiunea in rampa de ulei ceea ce duce la palpairea acelui bec care te incanta ca la pornire se stinge repede ,dar nu cred ca la 130 mii km cat ai tu e cazul sa pui aceata problema in cel mai raiu caz as merge cu uleiul indicat de"cartea cartilor" emisa de fabricant si as pune un aditiv bun
    ----------------------------------------------------------------
    vezi ca e un thread facut de mult pe tema uleiurilor si sigur daca bantui pe cateva pagini vei gasi si raspunsul potrivit

    -----------------------------------------------------
    Last edited by petroman; 2 February 2011, 22:17. Reason: Automerged Doublepost
    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

    Comment


    • #3
      Asta trebe inchis repede )

      Petroman, vascozitatea o cresti cu ultimul numar, nu cu primul (adica 5W40, 5W50, 10W60...).

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google