O Simptoma Ciudata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Simptoma Ciudata

    Astazi stateam la un semafor si de odata mi sa turat motorul foarte usor adica de la relanti aproape 900 la 1100 si in timp ce sa turat adica 2-3 secunde a fost aprins si martorul de bujii si apa din bord dupa care a revenit la normal si sa stins si martorul. Daca sa mai intilnit cineva cu problema asta si daca stie cineva de la ce ar putea sa faca chestia asta?

  • #2
    Este foarte probabil sa ai probleme cu imv'ul(regulatorul de presiune de pe pompa de injectie), de asemena posibil sa fie si egr'ul dar cel mai bine vezi exact la o diagnoza care nici nu este scumpa.

    Comment


    • #3
      Originally posted by catalin_pina View Post
      Astazi stateam la un semafor si de odata mi sa turat motorul foarte usor adica de la relanti aproape 900 la 1100 si in timp ce sa turat adica 2-3 secunde a fost aprins si martorul de bujii si apa din bord dupa care a revenit la normal si sa stins si martorul. Daca sa mai intilnit cineva cu problema asta si daca stie cineva de la ce ar putea sa faca chestia asta?
      Pare a fi o defectiune a instalatiei electrice, un contact imperfect sau un injector cu probleme la partea electronica. Daca s-a aprins pentru o perioada scurta martorul de la bujii s-a memorat o eroare, la un diagnostic afli exact ce s-a intamplat.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #4
        sau a trecut vreun firicel de apa,motorul a dat sa moara insezizabil si calculatorul a luat hotarirea sa il tureze putin,verifica si filtrul motorina,prin desfacerea senzorului de sub filtru si incearca sa pui continutul intr-un pahar ca sa iti poti da seama daca ai apa si pilitura
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Daca ar fi fost vorba de apa atunci s-ar fi aprins numai martorul de bujii.
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #6
            exact problema asta cum ai tu am avut-o si eu...la fel imi crestea turatia cand se aprindea martorul bujii,...daca o sa cauti cred ca gasesti postul meu...am fost la service si cik un injector nu facea bine conexiune electrica....si mi-au schimbat ceva pe acolo nu mai tin minte exact ce si acum nu mai am probleme...ma asteptam la ceva mai grav dar repararea nu a durat mai mult de 15 minute..si motorul la relani mergea foarte neregulat, cand plecam numai din ambreiaj abia se misca, ca si cum nu avea putere..
            Last edited by andrey1991; 9 February 2011, 16:33.

            Comment


            • #7
              X@by tu ai dreptate ce zici,acum poate se refera la indicatia de deasupra arcului acela care arata bujiile,acum eu il intreb pe catalin_pina,se refera la martorul rosu ca un termometru sau la cel galben care de fapt e unu si acelasi cu arcul de bujii
              pun o poza,sau aprins cele din cercul galben,sau doar cel din cercul rosu?
              Attached Files
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                deci chiar nu stiu ce a apucato atunci dar au trecut 5 zile de atunci si nu a mai facut deloc. nu am fost la doctor cu ea ca ma asteptam sa o mai apuce iarasi sa faca dar nu a mai facut deloc. oricum va multumesc pentru pareri si sfaturi dar deocamdata stau linistit.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google