Nu Se Mai Aprinde Martorul De Ulei !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Se Mai Aprinde Martorul De Ulei !!!

    De doua zile, nu se mai aprinde martorul de ulei cand pun contactul.
    Am inteles de la cineva ca ar fii de la sonda de ulei, nu mai face contact bine mufa sau un fir este rupt...
    Unde gasesc aceasta sonda ? Multumesc, astept si alte pareri.
    Attached Files
    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

  • #2
    probabil daca ar fi un fir rupt ti-ar ramane tot timpul aprins becul .
    Mai degraba s-a ars becul.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      O poza cu locul unde se afla sonda de ulei, la diesel, mi-ar fii de mare ajutor. Sa verific mai intai mufa, firele de la sonda. Imi este greu sa cred ca s-a ars acel beculet...
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #4
        ar fi cel mai bine sa se fi ars SMD ,sa nu fie altceva...

        Comment


        • #5
          Originally posted by florin.fanatik View Post
          O poza cu locul unde se afla sonda de ulei, la diesel, mi-ar fii de mare ajutor. Sa verific mai intai mufa, firele de la sonda. Imi este greu sa cred ca s-a ars acel beculet...
          pai hai sa o gandim un pic .
          Becul ala se aprinde cand pui contactul , adica cand nu este presiune de ulei .Dupa ce ai pornit motorul si este presiune de ulei se stinge .Deci ,faptul ca el ramane aprins ,inseamna o defectiune , ori ca nu este presiune de ulei ,ori ca e moarta sonda .Ma indoiesc ca daca ar fi o problema , becul s-ar stinge de tot,asta ar fi cea mai mare porcarie .Adica ai un bec care ar trebui sa ramana aprins in caz de defectiune , dar el in caz de defectiune nu se mai aprinde deloc .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Total de acord, Cristi, dar atunci cand un fir este intrerupt automat nu se va mai aprinde acel beculet. Pe un forum concurent am gasit pe cineva care a intampinat aceasi problema tot la un logan diesel. A gasit firul rupt, chiar la intrarea in mufa de la sonda. A lipit firul si asta a fost.
            sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

            Comment


            • #7
              foarte tare...
              asa anulam toate erorile , taiem mufa de la senzori )
              Ca sa nu mai vorbim ca totusi nu e de joaca cu becul de la ulei .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                E firul rupt sau sonda e defecta. Vezi aici poza cu amplasarea sondei.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #9
                  nu e cristi,uite tocmai aseara un prieten la un opel vectra 2004 , i sa aprins becu de la ulei,si numai avea ulei in motor,daca nu se aprindea mergea bine mersi pana ,auzea zgomot numai de fiare....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Fane View Post
                    E firul rupt sau sonda e defecta. Vezi aici poza cu amplasarea sondei.
                    Multumesc mult Fane! raman dator de cinste .
                    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                    Comment


                    • #11
                      pana la urma ce a fost ? fir intrerupt ,mufa scoasa, sau sonda defecta?

                      Comment


                      • #12
                        O sa ies la masina sa ma uit si revin cu informatii.
                        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                        Comment


                        • #13
                          Am revenit...firul este rupt . Este un fir foarte firav si este rupt la razant cu mufa.
                          Cum scot mufa de acolo ? Nu am observat nici o clema, am tras putin de ea dar imi este teama sa nu o rup. Daca nu reusesc sa o scot intreaga, se gaseste de cumparat?
                          Attached Files
                          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                          Comment


                          • #14
                            am incercat eu sa scot la mine respectiva mufa. am reusit doar sa rup un plastic de pe ea, cam atat...
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              Cristi , iti multumesc mult pentru intentia de a ma ajuta si imi pare rau de mufa . Ramane de vazut ce o sa fac in continuare. Ma gandesc cum as putea sa inadesc acel fir fara sa scot mufa.
                              Last edited by florin.fanatik; 13 February 2011, 17:42.
                              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google