If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De doua zile, nu se mai aprinde martorul de ulei cand pun contactul.
Am inteles de la cineva ca ar fii de la sonda de ulei, nu mai face contact bine mufa sau un fir este rupt...
Unde gasesc aceasta sonda ? Multumesc, astept si alte pareri.
probabil daca ar fi un fir rupt ti-ar ramane tot timpul aprins becul .
Mai degraba s-a ars becul.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
O poza cu locul unde se afla sonda de ulei, la diesel, mi-ar fii de mare ajutor. Sa verific mai intai mufa, firele de la sonda. Imi este greu sa cred ca s-a ars acel beculet...
O poza cu locul unde se afla sonda de ulei, la diesel, mi-ar fii de mare ajutor. Sa verific mai intai mufa, firele de la sonda. Imi este greu sa cred ca s-a ars acel beculet...
pai hai sa o gandim un pic .
Becul ala se aprinde cand pui contactul , adica cand nu este presiune de ulei .Dupa ce ai pornit motorul si este presiune de ulei se stinge .Deci ,faptul ca el ramane aprins ,inseamna o defectiune , ori ca nu este presiune de ulei ,ori ca e moarta sonda .Ma indoiesc ca daca ar fi o problema , becul s-ar stinge de tot,asta ar fi cea mai mare porcarie .Adica ai un bec care ar trebui sa ramana aprins in caz de defectiune , dar el in caz de defectiune nu se mai aprinde deloc .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Total de acord, Cristi, dar atunci cand un fir este intrerupt automat nu se va mai aprinde acel beculet. Pe un forum concurent am gasit pe cineva care a intampinat aceasi problema tot la un logan diesel. A gasit firul rupt, chiar la intrarea in mufa de la sonda. A lipit firul si asta a fost.
foarte tare...
asa anulam toate erorile , taiem mufa de la senzori )
Ca sa nu mai vorbim ca totusi nu e de joaca cu becul de la ulei .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
nu e cristi,uite tocmai aseara un prieten la un opel vectra 2004 , i sa aprins becu de la ulei,si numai avea ulei in motor,daca nu se aprindea mergea bine mersi pana ,auzea zgomot numai de fiare....
Am revenit...firul este rupt . Este un fir foarte firav si este rupt la razant cu mufa. Cum scot mufa de acolo ? Nu am observat nici o clema, am tras putin de ea dar imi este teama sa nu o rup. Daca nu reusesc sa o scot intreaga, se gaseste de cumparat?
Cristi , iti multumesc mult pentru intentia de a ma ajuta si imi pare rau de mufa . Ramane de vazut ce o sa fac in continuare. Ma gandesc cum as putea sa inadesc acel fir fara sa scot mufa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment