A Ramas Blocat Pe Faza Lunga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by gaby2010 View Post
    am rezolvat problema,am fost la dacia si au spus ca e blocul de lumini dus,e 107 euro unu normal fara ceata fata...am ajuns acasa si l-am desfacut,ce aveam de pierdut,am curatat 2 lamele care erau putin oxidate si acum merge totul kkk,nu era prajit nimic in el.107 euro un plastic,o maneta????paraca ar fi vreo calitate la logan.masini ieftine cu piese scumpe.
    Pai ai vrut musai de la Dacia. Eu am dat, aftermarket, acum 2 ani pe unul (cu lumini de ceata) 120 de lei, acum o fi 150, nu stiu ca nu m-a mai interesat.
    Si functioneaza.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gaby2010 View Post
      ................am curatat 2 lamele care erau putin oxidate si acum merge totul kkk,nu era prajit nimic in el.107 euro un plastic,o maneta????paraca ar fi vreo calitate la logan.masini ieftine cu piese scumpe.
      Iti recomand in continuare sa pui becurile normale inapoi.
      Lamele alea s-au oxidat din cauza curentului mare.
      Eventual, daca te incapatanezi si vrei sa mergi pe becurile astea puternice, pune-i niste relee, altfel tot vei ajunge sa schimbi blocul de lumini, e treaba numai de timp.

      PS: nici plexiglasul de far nu stiu cat timp va ramane transparent cu becurile de 90W.
      In fond e masina ta... )

      Comment


      • #18
        Am becuri Philips Rally H4 90/100W de cel putin 90kkm, acuma de vreo saptamana mi s-a ars cel de pe dreapta... nu s-a topit nici blocul de lumini nici farurile... nu stiu ce sa zic, o fii si de noroc! Lumina care o dau aceste becuri nu deranjeaza participantii la trafic, este mult peste nu stiu ce "NIGHT BREAKERE sau x-treme powere" care sunt supravoltate sa faca lumina alba si totodata sa se prajeasca mai repede... problema mea este ca nu mai gasesc sa cumpar altele!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Octavian___32 View Post
          Iti recomand in continuare sa pui becurile normale inapoi.
          Lamele alea s-au oxidat din cauza curentului mare.
          Eventual, daca te incapatanezi si vrei sa mergi pe becurile astea puternice, pune-i niste relee, altfel tot vei ajunge sa schimbi blocul de lumini, e treaba numai de timp.

          PS: nici plexiglasul de far nu stiu cat timp va ramane transparent cu becurile de 90W.
          In fond e masina ta... )
          am schimbat becurile cele vechi,sincer nu eram multumit de cele noi,arata masina un pic mai fain.dar ca lumina cea galbena e mai vizibila.nu cred ca merita riscul,poate lua masina foc foarte simplu(nu se ard sigurante nimic ci se topeste blocul de lumini)

          Comment


          • #20
            Originally posted by Octavian___32 View Post
            Iti recomand in continuare sa pui becurile normale inapoi.
            Lamele alea s-au oxidat din cauza curentului mare.
            Eventual, daca te incapatanezi si vrei sa mergi pe becurile astea puternice, pune-i niste relee, altfel tot vei ajunge sa schimbi blocul de lumini, e treaba numai de timp.

            PS: nici plexiglasul de far nu stiu cat timp va ramane transparent cu becurile de 90W.
            In fond e masina ta... )

            mare adevar ai grait Octavian___32
            ai facut bine ca ai schimbat becurile cu unele normale 55/60w,ca si eu am incercat in tinerete 95/100w,dar am ramas urat surprins,puternice de te orbea daca veneai din contrasens,dar lumina dispersata pe asfalt nu era deloc satisfacatoare,+ ca imi putea topi farul si oglinda
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google