Problema...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema...???

    Va salut.

    Am o mica problema.. [ mai multe...] ...se aprinde becul de la airbag sofer in timpul mersului 5-10 secunde se stinge singur apoi si cand stau pe loc la fel din spatele volanului nu cred ca este pt ca daca rotesc nu se intampla nimic .. pe tester da un contact undeva dar nu stie unde [ daca stie careva traseul firelor...sa mi se explice..]

    A 2-ua sau ars becurile din consola cum se schimba....

    A 3-a ami merge greu volanul banuesc ..serva are momente cand merge dar si momente cand nu vrea ...abia pot vira ramane blocat ...

  • #2
    Salut, aceeasi problema o am si eu cu martorul luminos, de 3 luni incoace, am tot cautat pe net nimeni nu stie nimica. Ca sa te convingi si tu citeste acest post cap coada: http://www.loganclub.ro/forum/martor...robleme+airbag

    Eu am fost si la tester, nu apare nici o eroare. Am mai citit pe un alt forum, cineva a remediat cu greu problema cu martorul luminos, la mai multe serviceuri pana cineva a luat tot cablajul de sub bord cu mare atentie, cik i-a gasit intr-un loc langa ambreaj...:| cablul facea contact cu caroseria, nu mereu. oricum cica a scapat de problema. am luat si eu la rand cablurile de sub bord insa fara rezultat.

    Acum 7 luni am montat o alarma, ma gandesc daca pe undeva poate face un mic scurt, insa putin problabil atata timp cat 4 luni totul a fost OK, iar atunci cand se aprinde martorul daca misc firele .... de la alarma... si alte cablaje, nu se intampla nimica, se stinge tot cand ii vine lui pe chelie la cate secunde are el chef:|. Daca cineva a mai scapat de aceasta problema, in afara sa scoata ledul sau sa il coloreze, sa ne dea si noua o mura in gura ca doar suntem LOGANISTI.

    Stima!
    sigpic

    Comment


    • #3
      @Yanys78 - daca zici ca volanul merge greu , dar nu tot timpul, are doar momente cand se invarte greu , atunci va trebui sa verifici cablajul care alimenteaza pompa de servo . Pentru treaba asta cel mai bine este sa demontezi bara din fata , iar ponpa se afla undeva sub farul din stanga masini.
      Cablurile sunt pozitionate prost si din cauza vibratiilor fac atingere cu caroseria masini, sau chiar cu electromotorasul pompei, si astfel fac scurt circuit.
      Eu asa am patit-o , iar simptomele erau exact ce ai descris tu in problema ta.
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #4
        multumesc de raspuns am sa verific ......dar e servo directie normala actionata de curea nu cu motoras....si e in dreapta..[acolo duce conductele..]....problema cu becul de la erbeg a aparut de cand mi-a fiert bateria si ma gandesc ca deacolo de langa baterie sa fie buba dar sunt o gramada de fire ...astept sa vina caldura ca s-o gadil de la cap la coada ....


        becurile din consola cum se schimba ???

        Comment


        • #5
          e un singur bec
          dai jos masca aia gri,apoi desfaci suruburile(parca4),scoti consola de la ventilatie si schimbi becul care este mai in spate,tre sa-l gasesti ca e singur

          sigpic

          Comment


          • #6
            sa aibe vre-o importanta ca am pus o baterie de 72 A fata de ce-a dinainte care era de 70 A? problema a aparut la 2 luni dupa ce am schimbat bateria:|. are vre-o importanta? eu nu cred
            sigpic

            Comment


            • #7
              de la baterie sigur nu. cea veche ti-a fiert si tie ? daca da atunci de la cablajele din jurul bateriei e ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Apropo de becul de la airbag,vezi ca e un buton pentru airbaguri on/off,deschizi usa din dreapta fata si la bord vezi in lateral (cum sunt pozitionate sigurantele) poate e pe off airbagurile.

                Comment


                • #9
                  Eu cred ca tu esti pe off Daca nu stii ceva mai bine nu posta. Cand butonul de la airbag este pe pozitia off martorul este aprins permanent.
                  Last edited by X@by; 4 March 2011, 13:25.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #10
                    am aflat de ce merge volanul greu ....un rulment sau o bucsa din spatele volanului sa spart si acum merge usor dar joaca papalel cu bordul volanul nu axial pe coloana de directie ....am fost la un magazin sa intreb daca stie cei pe acolo si asta mi-a zis .....problema e ca se schimba .....DAR CU TOTUL SI COSTA numai ...700 lei .....a mai umblat careva pe acolo nu merge o bucsa din teflon pusa ???.....cum se scoate volanul disfac doar cele 2 suruburi din corpul directiei....

                    butonul din dreapta e pt cel de la pasager nu are legatura cu cel de la sofer ...
                    Last edited by yanys78; 4 March 2011, 23:37. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      ai mare grija cum desfaci volanul sa nu iti pocneasca airbagul. nu prea este o treaba de facut "in bucatarie"
                      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by X@by View Post
                        Eu cred ca tu esti pe off Daca nu stii ceva mai bine nu posta. Cand butonul de la airbag este pe pozitia off martorul este aprins permanent.
                        Ma rog ..... Eu il am on de 3 ani ,nu mai stiam cum e cand e off

                        Recunos ca nu ma pricep la deastea Imi cer scuze,am incercat sa dau o mana de ajutor .
                        Last edited by fanrenault; 4 March 2011, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          ce bine este cand nu ai servodirectie) te doare la basca, faci muschi si nici nu stai cu frica in san ca se strica si ala, servodirectia este pentru lenesi si cei care au inca o grije in plus la stricaciuni;))
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            nu chiar ... is acri strugurii ???

                            am 170.k km si nu m-a necajit servodirectia pana acum ... am inteles ca la alea fara servo cade caseta ...
                            oricum nu conducea nevasta-mea ceva fara servo ...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by yanys78 View Post
                              cum se scoate volanul disfac doar cele 2 suruburi din corpul directiei....
                              Ca sa nu ai erori de airbag, mai intai scoti plus-ul de la baterie dupa care desfaci cele doua suruburi din spatele volanului. Apoi, airbagul in sine il poti scoate cu mana, are o mufa in spate, o scoti frumos si cu grija, dupa care cu un torx de 50 desfaci piulita principala a volanului iar apoi tragi de volan din aproape in aproape (stanga-dreapta) si iese, nu trebuie sa tragi ca "animalu' ". Mai multe detalii aici, fa-ti timp si vizioneaza filmele acestea http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html . E simplu!

                              Originally posted by razvan05 View Post
                              ai mare grija cum desfaci volanul sa nu iti pocneasca airbagul. nu prea este o treaba de facut "in bucatarie"
                              Normal ca n-o faci in bucatarie, eu am facut-o la bloc ca romanu' autentic, de ce sa dau bani la service 5 milioane? De 5 milioane o stric eu. Am dat jos bordul de 2 ori la a mea si l-am remontat + 1 bord demontat si remontat la alt Logan, fara erori, fara absolut nicio problema dupa operatiune, totul e sa o iei dupa cativa pasi iar cu airbagurile sa ai in vedere scoaterea plus-ului bateriei inainte de marea "disecare".

                              Originally posted by RYCHY88 View Post
                              ce bine este cand nu ai servodirectie) te doare la basca, faci muschi si nici nu stai cu frica in san ca se strica si ala, servodirectia este pentru lenesi si cei care au inca o grije in plus la stricaciuni;))
                              Directia de la cele fara servo e cea mai pacatoasa, au un stil de a se strica casetele alea...
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google