If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
multumesc de sfaturi am sa tin cont....sa se incalzeasca afara si ma ocup de ea...
inca o intrebare am un prieten care a luat un logan si are volanul spart propietarul ia zis ca nu a avut acident ...masina nu pare lovita sai spun sa verifice ...???
Daca vrea sa cumpere o masina mi se pare normal sa o verifice inainte, poate au sarit airbagurile vreodata, n-ar fi asta o problema si nici faptul ca a fost lovita desi poate e reparata bine, dar sa verifice lonjeroanele, sa fie sigur ca masina merge drept pe strada si nu "dea' latu' ".
La 2500 fiind full (eventual Laureate), depinde, daca este benzinar sau benzinar + GPL iar masina a fost taxi, este un pret ok dar daca este diesel cu optiuni la banii astia, recomand o inspectie asupra masinii inainte de a o cumpara, dci-urile de 65-70 cp au probleme cu pompa/injectoarele de obicei. Repet, daca e benzinar sau benzinar+GPL, la banii astia este foarte ok!
dizalu e bine sa-l iei dupa o testare pe banc de proba a sistemului de injectie,altfel risti cu siguranta vreo teapa
dai jos rulmentul de pe coloana de directie si cu seria de pe el mergi si iti cumperi un rulment identic,nu neaparat de la magazinul de piese auto
airbagul volanului il dai jos pt a verifica contactele(care trebuiesc si ele curatate,din cauza umiditatii se depune calamina,dar dupa ce scoti fisele bateriei +/-),el se da jos prin desfacerea celor 2 suruburi torx de 30 din spatele volanului,e bine sa scoti si capacele dintre bord si volan,asa iti dai seama unde vine firul airbag-ului
referitor la amperajul bateriei,nu are nimic daca pui mai mare ca amperaj,singurul incovenient este ca in timp iti oboseste alternatorul mai repede
poze
1. axul volanului si unde e vaselina e un rulment,desfaci cele 4 suruburi cu o cheie inelara de 13,iar coloana va ramine in aer,moment in care poti scoate usor axul volanului si evident rulmentul spart,vezi ca are si o siguranta acel rulment
2. in cele 2 cerculete unite printr-o linie galbena,ai cele 2 torx-uri,ca idee unde ar veni ele pe spatele volanului
3. se scoate masca gri cu mare atentie,apoi consola aerotermei are 2 horsuruburi torx de 20,in lateral,se scot se impinge catre interior apoi se incearca impingerea acestei console pt a putea ajunge la dulia cu becul care ilumineaza consola,se schimba becul se se remonteaza totul in sens invers
eu am pus cateva poze care sper sa va fie de ajutor...stima si spor la treburi!!!
La 2500 fiind full (eventual Laureate), depinde, daca este benzinar sau benzinar + GPL iar masina a fost taxi, este un pret ok dar daca este diesel cu optiuni la banii astia, recomand o inspectie asupra masinii inainte de a o cumpara, dci-urile de 65-70 cp au probleme cu pompa/injectoarele de obicei. Repet, daca e benzinar sau benzinar+GPL, la banii astia este foarte ok!
e benzinar cu gpl nu pare sa fi fost taxi ...sau daca a fost a fost stearsa bine..
multumesc de ajutor ....
mi-am cumparat unelte sa se incalzeasca bine si apoi dau drumul la treaba ....
caut duze de injectoare dci 65 cp.....mai ieftene stie careva ??...
Last edited by yanys78; 11 March 2011, 23:10.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment