Probleme Temperatura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Temperatura

    salutare am un logan 1.5 dci 65 cai din 2006,abia l-am luat si am o intrebare se ridica foarte repede temperatura,adica se ridica la 4 liniute foarte repede chiar daca afara e foarte frig,este normal?

  • #2
    daca nu urca mai mult de 4 eu zic, ca e normal
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      este ceva normal, sti tu ca urca mai greu, dar din cate am inteles eu, la cele de 85 cp, ar urca mai greu, deci stai linistit, atat timp cat nu trece de 4 liniute, e ok
      sigpic

      Comment


      • #4
        este foarte normal. am la serviciu doua de 65 si ambele fac 4 linii in cativa km de la plecare
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • #5
          Originally posted by marusk View Post
          salutare am un logan 1.5 dci 65 cai din 2006,abia l-am luat si am o intrebare se ridica foarte repede temperatura,adica se ridica la 4 liniute foarte repede chiar daca afara e foarte frig,este normal?
          NU este normal sa se ridice foarte repede!
          Fii mai explicit, se ridica direct la 4 linii? cam in cat timp creste temperatura la 4 linii?

          Spre exemplu la mine cand temperatura este sub zero grade, dimineata, daca o tin la relanti aproximativ 10 minute abea sar 2 liniute. In mers abea dupa aproximativ 5-7 minute de mers linistit fara sa depasesc 2500rtpm apar cele 2 liniute, dupa alte aproximativ 5 minute se fac 4 liniute.
          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

          Comment


          • #6
            Originally posted by florin.fanatik View Post
            NU este normal sa se ridice foarte repede!
            Fii mai explicit, se ridica direct la 4 linii? cam in cat timp creste temperatura la 4 linii?

            Spre exemplu la mine cand temperatura este sub zero grade, dimineata, daca o tin la relanti aproximativ 10 minute abea sar 2 liniute. In mers abea dupa aproximativ 5-7 minute de mers linistit fara sa depasesc 2500rtpm apar cele 2 liniute, dupa alte aproximativ 5 minute se fac 4 liniute.
            ceva de genu asta se intampla si la mine,dupa vreo 10 min de mers linistit apar 2 liniute si celelalte 2 dupa vreo 5-7 min,dar la servici am unul de 1.5 din 2007 si nu depasesc 2 linii iarna,vara ajung la 4,ma gandesc ca la asta al meu sa nu am pb vara sa sara de 4 linii

            Comment


            • #7
              Salut.
              E ok,stai linistit
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                probabil masina are un antigel mai prost.
                cu unul bun, daca afara e putin cu minus, se incalzeste in vreo 15-20 min de mers, daca nu turezi mai mult de 2500 de ex.
                fa rost de un tester de antigel si vezi cam pt ce temperatura e.
                internal combustionizer

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marusk View Post
                  ceva de genu asta se intampla si la mine,dupa vreo 10 min de mers linistit apar 2 liniute si celelalte 2 dupa vreo 5-7 min,dar la servici am unul de 1.5 din 2007 si nu depasesc 2 linii iarna,vara ajung la 4,ma gandesc ca la asta al meu sa nu am pb vara sa sara de 4 linii
                  Loganul tau de la munca, are probleme cu sonda de temperatura daca nu creste mai mult de 2 linii.
                  sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                  Comment


                  • #10
                    e normal . cred ca variatiile astea (in cata timp apar 2 linii sau 4 )de la o masina la alta e din cauza antigelului, eu anu trecut la temp de -2-3 grade foarte rar se ridica la 4 linii si asta daca o turam in 3000rot/min, la mers linistit pana in 2500 nu imi crestea la 4 nici in 60km.acum am schimbat antigelu si e la fel ca la voi poate sa fie si -10grade ca tot se ridica la 4 linii dupa vreo 10 km

                    Comment


                    • #11
                      La mine cand au fost frigurile alea mari nici nu trecea de 2 linii...foarte rar vedeam 4 cu tot cu "tampon in nasuc"

                      Comment


                      • #12
                        la diesel urca mai greu decat la benzina!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Asta o stiam ca am vazut diferenta la opelu lu tata ca in 10 min era la 80-90 de grade...in 6-7 min imi urca la 2 lini...dar la 4 linii foarte greu chiar si dupa "talpi" serioase..antigelu l-am verificat la service si mi-au spus k e bun (atat) imi venea sa ii bag o plapuma sa se incalzeasca mai repede noroc cu instalatia de incalzire auxiliara.

                          Comment


                          • #14
                            mai am o intrebare,stie careva daca e vreo diferenta intre motoarele 1.5 euro 3 si cele euro 4?e normal ca cele euro 3 sa fie mai zgomotoase?mersi pt ajutor

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Claudeel View Post
                              Asta o stiam ca am vazut diferenta la opelu lu tata ca in 10 min era la 80-90 de grade...in 6-7 min imi urca la 2 lini...dar la 4 linii foarte greu chiar si dupa "talpi" serioase..antigelu l-am verificat la service si mi-au spus k e bun (atat) imi venea sa ii bag o plapuma sa se incalzeasca mai repede noroc cu instalatia de incalzire auxiliara.
                              cum adica instalatie electrica auxiliara, adica ai pus o inca o aeroterma? electrica presupun, ponu si tu poze si explicatii ca sunt curios
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google