Curge Ulei Pe La Termoflot, Garnitura Termoflot Defecta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge Ulei Pe La Termoflot, Garnitura Termoflot Defecta

    Sal'tare!

    Intrucat nu prea am gasit nimic concret aici pe forum despre pierderea uleiului pe la garnitura termoflotului la un motor K9-K700 1.5 dci, am "indraznit" sa pun o intrebare celor care cunosc sau s-au mai confruntat candva cu aceasta problema si nu numai lor, intrucat orice sfat poate fi binevenit.

    De vreun an si ceva am observat ca-mi picura ulei de sub termoflot si suspectez garnitura acestuia. Pierderea nu este mare, cam 1l de ulei la 6 luni, si suspectez ca se intampla in special iarna la pornire cand motorul e rece sau la turatii de peste 3.000 rpm cand presiunea uleiului este mai mare. Scutul cam balteste a ulei putin, dar daca merg prin afara orasului se curata de la curentii de aer.

    Pt. cine nu stie, termoflotul este racitorul de ulei (se raceste cu lichidul de racire/antigelul) si se afla sub filtrul de ulei.

    Intrucat nu prea am gasit pe nicaieri garnitura pt. termoflot, nu prea stiu cum sa fac sa remediez ieftin sau "aproape moca" situatia...biggrin.gif Sa-ncerc sa-l desfac si sa dau cu putin silicon? A mai desfacut cineva un termoflot?

    Multumesc anticipat!

  • #2
    pai incearca sa faci din folie de aluminu aceasta garnitura(eventual din 2 straturi),dar mare atentie sa nu fie mototlita folia,sau sa aibe riduri,ca o faci deageaba,sau cu silicon si fir de matasse,dar silicon rezistent la caldura,eu la DCI de 65 caluti nu am asa ceva,dar stiu despre ce este vorba...stima,succes si spor la treaba !!!
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      am avut si eu aceiasi problema si am rezolvato foarte repede. problema este de la surubul de sub suportul de filtru de ulei. pe surub in interior are doua garniruri de cauciuc (garnirurile nu ai sa poti sa le vezi pana nu scoti surubul afara). garniturile de la cald la rece sau turtit si sau lipit de metal in santurile ale speciale si nu mai etansaza. eu leam deslipit usor ca sa nu le rup am incercat ca le scot din locasul lor dar nu am rusit decat la una pentru ca sunt foarte coapte si riscam sa le rup. la aia care am reusit sa o scot de pe locas in locasul respectiv am adaugat un adaos si acum ai sa razi (ata de papiota) nu glumesc deloc . am pus un strat de ata de papiota uniform ca sa stea garnitura mai ridicata si sa etanseze.iar la cealalta pentru ca nu am putut sa o scot din locas ca riscam sa o rup iam pus tot ata de papiota dar numai intro parte ca sa stea garnitura mai umflata. parerea mea este ca trebuiau niste garnituri mai carnoase pentru ca santurile pe care stau ele sunt prea adinci si prea largi. si iti mai spun ceva poate nu sti suportul filtrului de ulei si surubul de care tiam vb. se desfac separat de racitor asta ca sa nu te apuci sa dai antigelul jos cum am facut eu in necunostinta de cauza. dar sti vorba aia omu cat traieste invata. spor la treaba si daca nu ai inteles ceva di ce ti-am spus sunama dar maine 0721277199 asta daca nu ai rezolvat prb.

      Comment


      • #4
        Salve si multumesc amandurora!

        NYT, ma gadeam si eu la niste silicon termorezistent, dar imi cam este frica, intrucat siliconul poate foarte rapid contamina uleiul, deci ma mai gandesc momentan la varianta propusa de tine...sa vad in weekend poate e putin mai cald ca sa m-apuc de treaba.

        Catalin, am sa iau in considerare ceea ce ai spus si dupa ce-am sa desfac surubul acela voi vedea cat de "coapte" sunt acele 2 garnituri si ce le-oi putea face.

        Imi pare rau ca nu am reusit sa gasesc pe net nicio poza cu un termoflot desfacut ca sa ma dumiresc ceva mai bine.

        Oricum, pana nu se mai incalzeste putin afara parca nu m-as baga la treaba... La urma urmei, uleiul doar picura putin, iar pt. aprox. 1l/6 luni nu vreau sa-mi racesc mainile si picioarele pe vremea asta... Daca ar fi curs foarte tare faceam o punte prin unirea celor 2 furtune de ulei de la termoflot, ca doar e rece afara si racirea uleiului nu-si prea mai are rost iarna, mai ales ca momentan conduc doar in oras si la turatii mai domoale (la aproape 6 lei litra de motorina, cam rar depasesc 2.500 rpm de vreo 2 luni incoace... ).

        Toate bune!

        Comment


        • #5
          incearca la sectiunea how to...,e un coleg care are acolo poze cu acest termoflot,dar cu parere de rau nu-i mai tin minte nick name-ul...succes
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            si eu am observat ca se umezeste cu ulei surubul ala de sub filtrul de ulei

            Comment


            • #7
              Am gasit, in sfarsit, cele 2 curele (una mica si una mare) pt. termoflotul in cauza. Se aduc la comanda direct din Germany si dureaza aprox. 1 sapt. Incerc luni sa dau comanda si sper ca in max. 2 sapt. sa le inlocuiesc.

              Comment


              • #8
                Originally posted by trl View Post
                Am gasit, in sfarsit, cele 2 curele (una mica si una mare) pt. termoflotul in cauza. Se aduc la comanda direct din Germany si dureaza aprox. 1 sapt. Incerc luni sa dau comanda si sper ca in max. 2 sapt. sa le inlocuiesc.
                banuiesc ca te referi la oringurile de la termoflot, te rog sa imi zici si mie cat costa.merci frumos

                Comment


                • #9
                  Costa aprox. 75 de lei, dar inca n-am avut timp sa ajung la magazin sa dau comanda.

                  Comment


                  • #10
                    merci, stii poate un cod?

                    Comment


                    • #11
                      si eu am aceeasi problema, baia de ulei este uda de ulei in partea din spate adica de la zona de unde se face evacuarea inspre roata dreapta. Nu prea ma pricep eu bine dar cineva mi-a spus ca ar fi de la nush ce garnitura in zona distributiei. Pierderi insemnate de ulei nu am, scutul este curat si pe dinauntru, acuma la 8000 km de cand am schimbat uleiul am sesizat o mica scadere a nivelului pe joja (nivelul ajunsese la mijloc intre gradatia MIN-MAX), am mai completat cu 400 mml de ulei. Deci pierderea sesizata de ulei ar fi de 500 mml la 6 luni. NU AM PICATURA DE ULEI IN LOCUL UNDE PARCHEZ SAU PE SCUT!
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        verifica sa nu dea pe la semeringul de jos de la distributie.
                        Last edited by meggeo82; 5 May 2011, 13:16.

                        Comment


                        • #13
                          salut. acum 10 mii am facut schimbul de ulei mecanicul respectiv m-a sfatuit ca la urmatorul schimb sa ma pregatesc cu un surub baie majorat pt ca cel actual nu prea mai are filet. stie careva de ce marime este filetul si cu cat ar trebui sa-l majorez?

                          Comment


                          • #14
                            Salutare!
                            Am observat ca si la mine apare ulei pe la surubul de sub suportul filtrului de ulei.

                            gigiman si trl ati rezolvat problema pana acum?
                            Aveti vreun cod pentru garniturile de care pomenea catalin_pina?
                            Se schimba doar garniturile sau trebuie schimbat surubul si garniturile?

                            Comment


                            • #15
                              garniturile le-am schimbat, nu mai stiu cat au costat, dar mi s-au parut scumpe atunci.codul original este 7701473629 la motoarele E3- 65cp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google