Ambreiaj Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Logan

    Salut,

    La logan se poate vedea in ce stadiu este discul de ambreiaj precum si volanta? Cam cum era la vechea dacie, unde avea orificiul acela la cutia de viteze de unde se regla avansul la aprindere.

    Merci.

  • #2
    Pana acum n-am vazut fereastra de vizitare la Logan.

    Comment


    • #3
      nu cred ca exista asa ceva la logan

      Comment


      • #4
        Il verifici foarte simplu , este pedala de ambreiaj tare si tine sus .. e clar se duce .
        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

        Comment


        • #5
          la mine e tare si tine sus de noua si masina are destui km, dc e sa pice ambreaju patineaza simtitor eu asa stiu

          Comment


          • #6
            daca e tare pedala nu neaparat cade ambreiajul verifica cablul care are o inima de plastic intre sufa si manta .de regula aceasta se rupe si pleaca catre pedala itarind cablul

            Comment


            • #7
              poi si mie imi prinde destul de sus ambreiaju si ii nici moale nu ii si ambreiaju nu da nici un semn de duca, masina are apropape 70000km, si am inteles de la o gramada de colegi dupa forum ca si lor le prinde ambreiaju sus

              Comment


              • #8
                Eu am 109k si incep sa ma gandesc la uzura discului de ambreiaj. Insa am auzit de unele loganuri care au 200k si discul original.

                Comment


                • #9
                  Eu am 120k + si mai mult de 20k nu mai duce sigur . Deja tine sus de tot si pedala este relativ tare .
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #10
                    Din ce stiu eu e normal ca la diesel sa tina mai sus ambreiajul.
                    De ce nu pornesti masina , tragi frana de mana, bagi a2a si incerci sa pleci de pe loc , daca tarai rotile dupa tine... e ok, daca patineaza si nu se clinteste... sti ce ai de facut .
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      la diesel oricum pedala e mult mai tare.
                      nu stiu ce-au facut baietii la benzinarele ph2, dar pedala de ambreiaj parca e o placinta. asa de usor se apasa. personal nu-mi place.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        salut. acum ceva timp am avut aorece probleme cu cutia de viteze cand ambreiajul i-mi patina deja in fine am remediat problema la cutie si daca tot am umblat la ea am schimbat si chitul de ambreiaj. ciudat e faptul ca discul a fost montat si nu intra in viteze deloc (facea zgomot) pana nu ia pus niste saibe ca distantier intre el si cutie. modelul ambreiajului care il am este VALEO cel dinainte a fost original, iar la plecare am o trepidatie cand turez la peste 2000 rpm. stie careva care e cauza?

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu o problema cu ambreiajul am pedaua cam tare si cineva mi-a zis ca trebuie cablu schimbat aveti ideie cum se schimba>????????

                          Comment


                          • #14
                            Convinge-te ca chiar trebuie sa schimbi ceea ce vrei;in general se rup firele de otel si in functie de numarul acestora pedela se va ridica oarecum si va tine mai sus.Cu motorul oprit uneori se aude un harait discret la debraiere. De schimbat se schimba simplu;desfaci in comp.motor cu cheia de 10 cele 2 piulite M6,desfaci apoi prinderea de pe pedala si il tragi afara.Regleji cursa pedalei in functie de cat de mult infiletezi cele 2 piulite.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              mersi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google