Probleme Injector

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Injector

    De cateva zile imi sufla pe langa injectoarele 1 si 4, mi-am dat seama ca trebuie sa schimb saiba de cupru, stie careva ce dimensiune are saiba de cupru pt Logan 1.5 DCI 65 CP? sau sunt mai multe dimensiuni?

    Ms anticipat.

  • #2
    Daca demontezi unul din injectoarele cu problema asta , nu crezi ca mai gasesti saiba acolo? Deci deja ai aflat raspunsul.
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Floryn , omul a intrebat din comoditate si nu mi se pare aberant , mai bine i-ai fi raspuns printr-un cuvant sau doua strict la ce a intrebat, decat sa ne arati ca tu ai putea afla raspunsul dar nu ai nevoie ... dar se pare ca nu stii nici tu ce saiba are
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        In nici un caz nu am avut intentia sa fiu rautacios, iar ce am zis nu-i la misto. E doar o chestie de logica , nu crezi? Daca rasufla cum zice el, tot trebuie sa rezolve cumva ca nu poti merge asa. Si odata ce a demontat injectorul va trebui inlaturata saiba veche , fiind defecta , deci moment in care vezi exact dimensiunile ei . Simplu nu?
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #5
          schimb de injectoare

          buna. am 1,5 dci, E3, 65 cp de nou, anul trecut remapare cu softul de 85 cp. de curand s-au bulit 2 injectoare. le schimb nu-i bai. doar ca n-am mers la un service autorizat. am fost sa cumpar injectoare noi si tampitul de le vindea spune ca nu conteaza de sunt E3 sau E4 si mai mult habar nu are. ele au un cod pe ele, dar la vremea aia habar n-aveam. le punem pe masina. merge destul de ok. ulterior ma mai uit pe net si aflu ce e si cu codul ala. surpriza. am acu 2 E3 si 2 E4. merge cam ciudat. acu evident vreau sa schimb sa fie toate de acelasi fel. dar de care? evident pare mai buna varianta cu injectoare E3. dar oare E4 n-ar fi la fel de ok. daca tot am remapat? merci de ajutor.

          Comment


          • #6
            Te salut, din cate vad masina ta are euro 3, si normal ar fii ca toate injectoarele sa le ai euro 3. Nu stiu cum a mers pana acuma, dar te'as sfatuii sa nu mai mergi asa deoarece risti sa topesti pistoanele respective. Diferenta la injectoarele de euro 3 fata de euro 4 este urmatoarea: la euro 3 duza injectorului(pulverizatorul) are 5 gauri de evacuare a motorinei, pe cand cea de euro 4 are 6 gauri si deci automat o putere mai mare asupra pistonului respectiv, si de aici exista si riscul de a le topi in timp. Plus ca presupun ca ecu nici nu ti'a aceeptat codul inscris pe injector. De asta nu este indicat sa pui injector ede euro 4 la euro 3.
            Last edited by 77sky; 6 May 2011, 19:35.

            Comment


            • #7
              Ma intereseaza si pe mine dimensiunea la saibele de la injectoare, sau unde as gasi sa le cumpar.

              Comment


              • #8
                Gasesti la piese auto, mai ales la cei care comercializeaza pt. Dacia. Eu am luat un set de 4 la 15 lei, ca m-am mirat si eu. Pretul care se vehiculeaza in mod normal este de 10 lei/buc. Bafta.

                Din pacate dimensiunea nu o cunosc.
                Last edited by AKBAR; 19 May 2011, 09:43. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Motorina nu o pierde de la saibe , ci de la clemele de sustinere a injectorului care se lasa in timp .

                  Solutia :

                  -Saibe noi + cleme noi + suruburi

                  sau

                  -Saibele vechi curatate cu smirlghel de 1000 pus pe un geam , clemele puse pe menghina si strambate putin ca sa apese mai bine pe injectore .
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #10
                    Daca s-ar lasa acele cleme in timp ar scapa compresie pe acolo si s-ar produce un fel de smoala in prima faza, iar daca ar fi ca tine, socuri din ce in ce mai mari, pe care oricine le-ar sesiza inainte de finisul total, oricum, intr-un final, injectoarele ar zbura ca gloantele prin capota. cel putin trei buc. Sunt masini care au si 300ksi nu au schimbat acele cleme, dar nici nu s-au lasat.

                    Unde ai vazut tu sa circule motorina pe afara injectorului, adica pe la clemele de sustinere a injectorului?

                    Hai sa postam doar daca stim despre ce e vorba. Orice parere e binevenita dar sa fie si pertinenta, nu sa inducem in eroare.

                    PAUL GABRIEL:
                    magazinele de piese auto, in gen de Dacie, vind doua tipuri de seibi pentru injectoare 1,5dci, si anume: mari si mici,asa sunt cunoscute mai pe larg.
                    Cele mari sunt pentru inj euro3, iar cele mici pentru euro4.
                    15ron setul de 4buc.
                    Last edited by meggeo82; 20 May 2011, 23:12.

                    Comment


                    • #11
                      Am cumparat de la un magazin una cu 10 lei, de la altu cu 5 lei.

                      Comment


                      • #12
                        e ok daca ai gasit saibele care te intereseaza, dar ai mare atentie la gaura din chiuloasa unde intra injectorul si in special la partea de jos. gaura trebuie sa fie curata, iar partea de jos, cea de contact cu saiba sa straluceasca.

                        Comment


                        • #13
                          ma poate ajuta cineva cu un sfat.
                          am nevoie de un injector de 1.5 dci 65 cai sau de kitul de reparatie.

                          Comment


                          • #14
                            Salut, ai pm.
                            Last edited by 77sky; 14 June 2011, 07:24.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by meggeo82 View Post
                              Daca s-ar lasa acele cleme in timp ar scapa compresie pe acolo si s-ar produce un fel de smoala in prima faza, iar daca ar fi ca tine, socuri din ce in ce mai mari, pe care oricine le-ar sesiza inainte de finisul total, oricum, intr-un final, injectoarele ar zbura ca gloantele prin capota. cel putin trei buc. Sunt masini care au si 300ksi nu au schimbat acele cleme, dar nici nu s-au lasat.

                              Unde ai vazut tu sa circule motorina pe afara injectorului, adica pe la clemele de sustinere a injectorului?

                              Hai sa postam doar daca stim despre ce e vorba. Orice parere e binevenita dar sa fie si pertinenta, nu sa inducem in eroare.

                              PAUL GABRIEL:
                              magazinele de piese auto, in gen de Dacie, vind doua tipuri de seibi pentru injectoare 1,5dci, si anume: mari si mici,asa sunt cunoscute mai pe larg.
                              Cele mari sunt pentru inj euro3, iar cele mici pentru euro4.
                              15ron setul de 4buc.
                              Cred ca tu esti ala care vorbeste din ce-ai auzit de la diversi , daca ai fii fost la orele de fizica ai fii aflat ca un material la caldura se dilata iar la rece se contracta , toata lucrurile astea duc la "decalirea" materialului , daca o clema nu mai apasa cum trebuie pe injector acesta incepe sa scape compresie pe langa injector , implicit daca scape compresie incepe sa arunce si cu motorina , nu foarte multa dar suficienta cat sa se formeaza un fel de zmoala (care se curata fosrte usor cu motorina sau la cald) si masina sa nu mai traga . Mai departe garniturile de cupru nu costa 15 lei setul de 4 , ci costa 15 lei bucata OEM Renault .
                              Faza cu sar injectoarele ca gloantele mi se pare funny rau de tot

                              P.S. am avut problema asta
                              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google