Probleme Injector

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca tu esti ala care vorbeste din ce-ai auzit de la diversi , daca ai fii fost la orele de fizica ai fii aflat ca un material la caldura se dilata iar la rece se contracta , toata lucrurile astea duc la "decalirea" materialului
    Daca stii ce inseamna decalire, inseamna ca stii si ce presupune procesul respectiv. Ai dreptate, nu prea am fost pe la orele de fizica, dar daca tu la fizica ai invatat chestia "decalirea" , tot respectul!
    Si acum fara ironii, fa-mi si mie un calcul si spune-mi dupa cite ore de functionare a motorului, se decalesc acele cleme. Daca se decalesc. Chiar astept un raspuns clar, fara abureala.

    Comment


    • #17
      Salutari! Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi. Am un logan 1.5 65 cai si am schimbat duzele la injectoare de curand. Cateva zile a mers ok masina, desi scotea fum negru, dar de vreo 3 zile daca merg cu ea "batraneste" merge in suturi parca se ineaca. Daca calc pedala mai tare nu mai e nici o problema. Mentionez ca s-a aprins de 2 ori becul la bujii, o data azi, o data ieri, cam cate un minut, doua apoi s-a stins. Ultimul plin de combustibil a fost facut la Lukoil si am citit pe alt thread ca cica e cea mai proasta motorina acolo ca are apa si mizerii si ca ar putea fi asta motivul pentru care ar merge masina in suturi. Mai scria acolo ca ar trebui "talharita" masina la 3000, 4000 rpm cam 15 minute. Am facut asta, a iesit fum ca la locomotiva negru si acum pare ca nu mai scoate la fem de mult fum ca inainte dar problema cu mersul in suturi persista. Astept sfaturile dumneavoastra! Multumesc in avans.

      Comment


      • #18
        Originally posted by meggeo82 View Post
        Daca stii ce inseamna decalire, inseamna ca stii si ce presupune procesul respectiv. Ai dreptate, nu prea am fost pe la orele de fizica, dar daca tu la fizica ai invatat chestia "decalirea" , tot respectul!
        Si acum fara ironii, fa-mi si mie un calcul si spune-mi dupa cite ore de functionare a motorului, se decalesc acele cleme. Daca se decalesc. Chiar astept un raspuns clar, fara abureala.
        Eu am 2 logane 1.5 dci unu cu 205 000 km si unul cu 140 000 , cel de 140k a mers mai mult in oras iar pe la 120k a avut problema cu pierderea de compresie si motorina pe la un injector , deja ajunsese dupa un drum mai lung sa lase pata de motorina sub masina , am schimbat garnitura si nimic , tot pierdea , problema s-a rezolvat dupa ce am strambat putin celma ca sa apese mai bine pe injector , la o saptamana a inceput sa scape compresie si motorina alt injector , asa ca le-am facut pe toate .
        Cel de 205k nu a avut inca problema asta , dar este rulat 80% in afara orasului .


        Concluziile le tragi tu .
        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google