Barait Destul De Enervant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Barait Destul De Enervant

    Buna ziua,
    Am cumparat, de curand, un Logan 1.5, 65cp si, de cand l-am luat, pare sa se auda un barait destul de enervant. Mai am la firma la care lucrez cateva Logan-uri, tot DCI, doar ca toate sunt varianta euro 3, dar care nu baraie asa de tare.
    Pare sa se transmita din trepidatul motorului direct in caroserie.
    Inainte sa il cumpar am fost cu el la o diagnoza completa si se pare ca nu era nici o problema la motor, injectoarele dadeau valori bune, motorul se misca cum trebuie. Mi-au spus doar ca EGR ul da valori cam mici si trebuie curatat sau inlocuit. Dar momentan mi au spus sa merg mai turat, poate se mai curata.
    Unii mecanici au spus ca poate atinge esapamentul pe undeva prin caroserie si se transmite astfel baraitul sau un tampon de la motor. Tampoanele au fost verificate, par sa fie in regula, urmeaza esapamentul. Ar mai putea aparea baraitul din alte cauze, sau ati mai intalnit. Sunt sigur ca nu asa trebuie sa se auda si doar se transmite sunetul in toata caroseria si se amplifica.
    Multumesc mult.

  • #2
    salut,
    depinde ce intelegi prin barait. s-ar putea sa atinga scutul cutia de viteze si sa transmita vibratia sau capacul de izolare fonica de pe motor sa nu mai fie fix si sa vibreze.
    succes

    Comment


    • #3
      Capacul de pe motor nu este prins bine, intr-adevar. Dar, totusi, cu capota ridicata baraitul tot se transmite ( asta dupa presupunerea mea ca acel capac de pe motor ar atinge capota rezultand barait ). Acum nu stiu cum sa verific daca atinge scutul. O sa o urc pe rampa si sper sa imi dau seama. Sper sa nu fie altceva mai grav. Multumesc pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Daca e un tampon dus...face urat, ti se zguduie masina de zici ca mergi in 3 pistoane...
        Are cumva AC?
        Vezi ca nu cumva o conducta sa se fi slabit in colier si sa produca acel zgomot. Se misca usurel de conducta pentru a vedea prezenta/absenta jocului, in dreptului colierelor (nu trage!)
        Daca da, infasoara conducta cu o bucata subtire de cauciuc (de la o camera de bicicleta) si apoi vei prinde acest ansamblu in colier.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          Are AC. O sa incerc sa ajung la sfarsitul saptamanii pe o rampa si ma uit mai bine. Merci mult pentru raspunsuri.

          Comment


          • #6
            Lasa rampa. Deschide capota si uita-te la colierul de pe contraaripa dreapta (in stanga cum de uiti la motor).
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #7
              Verifica intinzatorul de la cureaua alternatorului,sau rola care este prinsa in alternator

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google