Probleme Rezervor !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca poxilina este dizolvata in timp de motorina atunci am avut o idee proasta chiar nu m-am gandit ca motorina dizolva poxilina care se face ca betonul dupa ce se intareste.... Nu am alta idee creata ... ideea lui huffy pare destul de fiabila nu stiu daca se poate aplica si in cazul unei fisuri pe o suprafata care nu este dreapta din cate am observat eu in poze...
    Experienţa este singurul lucru pe care il poţi obţine gratis” – Oscar Wilde
    În viaţă, joacă teatru numai cei care nu au nici un rol.

    Comment


    • #17
      dupa aplicare am lasat vreo 48 de ore ca sa fie intarit ca lumea,si dupa ce am pus motorina nici 24 ore n a rezistat cu poxilina
      Last edited by 77sky; 1 July 2012, 22:53.

      Comment


      • #18
        Bun , am citit tot ce s-a scris despre subiect.... , dar nu am gasit nici o rezolvare in randurile voastre .Chiar nu stie nimeni ce se intampla ???Nu am avut probleme pina acum , in 6 ani , deloc , chiar daca am alimentat in plus fata de capaciateta rezervorului...dar acum , nu a fost cazul de asa ceva ....nu pun in plus niciodata vara , decat daca urmeaza sa fac multi km in aceea zi ....poate doar , am schimbat statia Peco , deci implicit calitatea motorinei e alta , dar nu cred sa fie cazul de asa ceva .Picura la partea inferioara a rezervorului, atunci cand motorul e in functiune ...mai abundent , daca opresc motorul ...presiunea scade si picatura e din ce in ce mai rara , pina cred ca se opreste de tot...am pus o frana busca intr-o parcare , dupa care am parcat un pic mai in fata..Cand am deschis usa mi-a venit miros de motorina si am observat o mica -mare balta exact in locul in care franasem, plus dara de motorina pina la locul meu de parcare...Sa aiba vreo legatura cu asta???
        Stie cineva?

        Comment


        • #19
          Vrei o rezolvare fara carpeala dute la dezmembrari si iti cumperi de acolo un rezervor sau daca te tine iti cumperi unul nou si gata sa rezolvat, oricare din ideeile date pe aici nu ai garantia ca peste cateva luni nu iti faci iar de lucru cu rezervorul.

          Comment


          • #20
            Mie din cauza asta mi-au schimbat rezervorul... degeaba.
            Cele 2 adincituri de sub si de deasupra rezervorului se unesc in zona indicata mai sus.
            Rezervorul nu e spart, rezervorul ala nou a venit din fabrica cu o gaura si mai mare...
            Problema este acea supapa de preaplin/eliminare presiune care la muuuulte rezervoare daca nu e bulita de noua se buleste sigur in timp, iar motorina se scurge prin furtunasul ala exact in conul/adincitura de deasupra rezervorului si de acolo prin gaurica... jos.
            Gabi, cind ai frinat, motorina "a evadat" din adincitura direct peste rezervor si de aceea ti-a facut balta.
            Eu am patit chiar la benzinarie... turnam motorina pe o parte si curgea sub masina pe la acea supapa.
            Cea mai "ieftina" solutie de a evita acest lucru e sa nu faceti plinul "prea plin", dar chiar si asa daca supapa e deschisa, de la miscarea motorinei in rezervor tot mai intra in supapa sa apoi afra...

            Comment


            • #21
              Eu am patit chestia asta la 1.4 pe benzina.
              Am fost la mecanic care spunea ca nu se poate sa curga pe acolo...in fine la insistentele mele si din lipsa altei solutii mai bune a luat un holzsurub si o bucata mica de cauciuc si l-a infiletat exact in locul respectiv de atunci nu stiu sa mai fi curs desi am schimbat masina respectiva

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google