Compresie Probleme !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SoNyKeL View Post
    Cum adica cutia nu tine masina , pai toate mcvurile parca au aceasi cutie jr5? Nu? Adica eu la 16v am jr5 tu la 1.5 tot jr5 ai... o sa vad si eu daca a mea o ia la vale...
    A ta este Mpi e posibil sa nu apara aceasta problema... poate incearca cine si cu un Dci. Cert este ca asta a fost raspunsul celui de la Dacia la intrebarea mea.

    Comment


    • #17
      Avem acelasi tip de cutie , toate diselurile au JR5 , 16valve are jr 5 , 1.4jr3 , 1.6 jr3/jr5
      in fine...
      o intrebare babeasca masina era cu botu in sprea vale sau cu curu insprea vale??? Mai pe seara o sa incerc sa fac si eu testu am vreo 6500km

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by Xsander View Post
        Si eu m-am lovit de prb asta chiar cand asteptam, la stop...erau cateva masini in fata mea se pusese verde am bagat-o in 1 iau picioru de pe frana si masina incepe sa se miste putin ..aproape nesemnificativ de incet ce-i drept dar totusi ...cred ca dc o mai lasam prindeam viteza.De unde poate fi problema? Sa fie ambreiajul sau altceva?E normal sa se miste ff putin?Adica nu cred ca viteza 1 tine loc de frana dar totusi...nici panta nu era prea accentuata...De exemplu: daca astept sa zicem la Tineretului pe deal innainte de intersectie ,opresc masina pe la mij pantei si dupa o bag in 1 ar fi normal ca la unghiul acela,care stiu ca este destul de mare, masina sa inceapa sa coboare incet?...nu ca am incercat pana acum dar o sa testez curand
        pai mai nene tu ai permis? Cum dracu ? Deci statea la semafor cu picioru pe frana si motoru pornit , ai calcat pedala de ambreiaj ai bagat in a1a si ai luat picioru de pe frana si lai dus la acceleratie... nu? Si a tunci masina a luato la vale? ce chestie
        voua vise pare normal...
        eu zic sa mai exersezi plecarile din panta

        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by SoNyKeL View Post
          Avem acelasi tip de cutie , toate diselurile au JR5 , 16valve are jr 5 , 1.4jr3 , 1.6 jr3/jr5
          in fine...
          o intrebare babeasca masina era cu botu in sprea vale sau cu curu insprea vale??? Mai pe seara o sa incerc sa fac si eu testu am vreo 6500km
          Masina era scoasa din garaj, cu botul in vale. .

          Comment


          • #20
            Aham o sa incerc sa fac si eu testul ca am prin cartier o panta destul de abrupta... daca o ia la vale o si filmezi mama ei de nemernica o fac de rusine , o dau la tv...
            radem glumim , dar tremura chilotii pe mine

            sigpic

            Comment


            • #21
              Hm .. trebe sa incerc si eu sa vedem da mai mult ca sigur nu face asa ceva
              Its just a car ...

              Comment


              • #22
                Hmm deci dc bag 1 fara sa accelerez in panta, cu motoru pornit, e normal sa o ia incet?

                Comment


                • #23
                  Pai da mai xsander e normal sa tio ia la vale nu ca doar erai cu ambreiaju calcat...
                  fara suparare dar esti incepator?

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Nici un fel de suparare cred ca nu am inteles cum sta treaba ...am incercat ,cand am zis mai devreme ca ma pun pe panta ,cu motoru oprit, o bag in viteza fara frana de mana si sta ce-i drept deci cred ca nu e prb sry pt confuzie

                    Comment


                    • #25
                      Da mai deci daca ai ambreiajul calcat e normal sa alunece...

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Cand e motoru pornit cu ambreiaj calcat am inteles,my bad, dar nu are voie cand e oprit motorul si bagata in viteza.La mine sta deci e ok.

                        Comment


                        • #27
                          Deci eu n-am inteles nimic din asa numita problema.hai sa ne intelegem intr-un fel.
                          1. daca esti in panta (adica la vale) in viteza 1 cu motorul oprit fara nici o pedala apasata masina trebuie sa stea tapana.
                          2. daca esti in panta in viteza 1 cu motorul pornit cu piciorul apasat sau nu pe abreiaj masina o sa inceapa sa coboare.
                          3. daca esti pe drum drept cu motorul pornit si bagi viteza 1 si iei piciorul de pe abreiaj pleaca si daca il ai calcat si se misca putin cum a zis xsander inseamna ca era o denivelare in asfalt si s-a miscat umpic. nu e motiv de ingrijorare.
                          4. atunci cand esit in rampa sau in panta cu motorul oprit si masina este in viteza si o ia la vale atunci e o problema.
                          pana la urma care din problemele enuntate mai sus le-ai abut tu. da si tu mai multe detalii. ca poate nu are masina nimic si tu cauti telefonul si il ai in mana!
                          Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                          Comment


                          • #28
                            Din cate am inteles eu singurul caz in care trebuie sa te ingrijorezi este atunci cand ai parcat sa zicem masina pe un drum in panta(motor oprit) fara sa fi tras frana de mana dar bagat in vit 1 dar masina nu sta pe loc.Atunci este o prb cu compresia.Daca esti la stop in panta si tii ambreiajul apasat in vit 1 e normal sa se miste.Asa am inteles eu ,facusem o confuzie.Deci cred ca nr 4 in lista ta e o problema.in cazul meu nu am prb asta am vaz ieri
                            Last edited by Xsander; 13 March 2008, 17:57.

                            Comment


                            • #29
                              Da mai cand e motorul oprit si nici o pedala calcata , masina e in viteza .... daca o ia la vale e grav... in rest e ok

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Ok mersi sonykel ,m-ai lamurit ai un punct d la mene

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google