Originally posted by SoNyKeL
View Post
Compresie Probleme !?
Collapse
X
-
Avem acelasi tip de cutie , toate diselurile au JR5 , 16valve are jr 5 , 1.4jr3 , 1.6 jr3/jr5
in fine...
o intrebare babeasca masina era cu botu in sprea vale sau cu curu insprea vale??? Mai pe seara o sa incerc sa fac si eu testu am vreo 6500km
sigpic
Comment
-
Originally posted by Xsander View PostSi eu m-am lovit de prb asta chiar cand asteptam, la stop...erau cateva masini in fata mea se pusese verde am bagat-o in 1 iau picioru de pe frana si masina incepe sa se miste putin ..aproape nesemnificativ de incet ce-i drept dar totusi ...cred ca dc o mai lasam prindeam viteza.De unde poate fi problema? Sa fie ambreiajul sau altceva?E normal sa se miste ff putin?Adica nu cred ca viteza 1 tine loc de frana dar totusi...nici panta nu era prea accentuata...De exemplu: daca astept sa zicem la Tineretului pe deal innainte de intersectie ,opresc masina pe la mij pantei si dupa o bag in 1 ar fi normal ca la unghiul acela,care stiu ca este destul de mare, masina sa inceapa sa coboare incet?...nu ca am incercat pana acum dar o sa testez curand
voua vise pare normal...
eu zic sa mai exersezi plecarile din panta
sigpic
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View PostAvem acelasi tip de cutie , toate diselurile au JR5 , 16valve are jr 5 , 1.4jr3 , 1.6 jr3/jr5
in fine...
o intrebare babeasca masina era cu botu in sprea vale sau cu curu insprea vale??? Mai pe seara o sa incerc sa fac si eu testu am vreo 6500km
Comment
-
Deci eu n-am inteles nimic din asa numita problema.hai sa ne intelegem intr-un fel.
1. daca esti in panta (adica la vale) in viteza 1 cu motorul oprit fara nici o pedala apasata masina trebuie sa stea tapana.
2. daca esti in panta in viteza 1 cu motorul pornit cu piciorul apasat sau nu pe abreiaj masina o sa inceapa sa coboare.
3. daca esti pe drum drept cu motorul pornit si bagi viteza 1 si iei piciorul de pe abreiaj pleaca si daca il ai calcat si se misca putin cum a zis xsander inseamna ca era o denivelare in asfalt si s-a miscat umpic. nu e motiv de ingrijorare.
4. atunci cand esit in rampa sau in panta cu motorul oprit si masina este in viteza si o ia la vale atunci e o problema.
pana la urma care din problemele enuntate mai sus le-ai abut tu. da si tu mai multe detalii. ca poate nu are masina nimic si tu cauti telefonul si il ai in mana!Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer
Comment
-
Din cate am inteles eu singurul caz in care trebuie sa te ingrijorezi este atunci cand ai parcat sa zicem masina pe un drum in panta(motor oprit) fara sa fi tras frana de mana dar bagat in vit 1 dar masina nu sta pe loc.Atunci este o prb cu compresia.Daca esti la stop in panta si tii ambreiajul apasat in vit 1 e normal sa se miste.Asa am inteles eu ,facusem o confuzie.Deci cred ca nr 4 in lista ta e o problema.in cazul meu nu am prb asta am vaz ieriLast edited by Xsander; 13 March 2008, 17:57.
Comment
Comment