Compresie Probleme !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Xsander nu te supara , dar nu ai avut noroc de instructor , deci atat timp cat ambreiajul este calcat motoru este ``decuplat`` de la cutie - planetare -roti...
    am incercat in seara asta in cea mai abrupta panta gasit prin oras si nu a reusit so ia la vale , chiar am incercat so ajut so imping putin dar nimic...
    deci bogu cred ca ai o problema... eu te-as sfatui sa te duci in service cu scandal... si daca ei tot zic ca e normal sa-i pui sa-ti arate daca e asa si pe masinile din drive test
    Last edited by SoNyKeL; 13 March 2008, 23:44.

    sigpic

    Comment


    • #32
      Sony, ti-am mai spus ca am facut eu o confuzie,nu am fost atent,stiu ca in mers cand apesi ambreiaju motorul este decuplat cum ai zis si tu,normal ca ma folosesc de ambreiaj sa zic atunci cand merg pe vreun drum denivelat cu 1 apasand usor ambreiaju si il ridic cat sa nu se opreasca motorul in vit 1 sau in alte cazuri, iar in leg cu instructorul stai linistit ca am avut mare bafta cu el

      Comment


      • #33
        Numa asa poti strica ambreiajul. mergi pe aratura de trebuie s-o tii din ambreiaj? Incearca sa eviti cat posibil mersul masinii in "rafale" de ambreieri/debreieri. de la 750rpm (la ralanti) la 1000rpm(ca sa nu mai moara motorul) nu-i o crestere esentiala de viteza si poate reusesti sa mergi asa cu ea, fara sa o tii din amreiaj.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Am patit-o si eu, am ramas surprins (neplacut). Am oprit masina intr-o panta, cu fata la vale si am lasat-o bagata in viteza a 2-a. Masina o lua usor la vale, cand si cand. Am bagat pe urma in viteza 1 si nu s-a mai dus, o sa mai incerc.
          Masina e un logan dci 65 cp., neforjat, 4 ani si 60 000 km, nu consuma ulei. Astept si eu pareri, eventual sa mai incerce cineva.
          Multumesc!

          scapa si cu a I-a, la greu ....
          Last edited by gigiman; 30 August 2010, 20:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            chiar nu stie nimeni, sau nu vrea sa incerce? un mecanic mi-a zis ca e normal, ca nu are nimic.

            Comment


            • #36
              Poate ca nu ati citit bine , dar omul spune ca panta are 30 de grade . Cred ca este normal sa o ia la vale .DCI-ul este oricum mai greu decat banzinarul.

              Comment


              • #37
                Ai zis ca "crezi" nu ca stii ca e normal. Daca vrei sa ma ajuti incearca si imi spui daca se manifesta la fel sau nu. Merci

                Comment


                • #38
                  Originally posted by gigiman View Post
                  Am patit-o si eu, am ramas surprins (neplacut). Am oprit masina intr-o panta, cu fata la vale si am lasat-o bagata in viteza a 2-a. Masina o lua usor la vale, cand si cand. Am bagat pe urma in viteza 1 si nu s-a mai dus, o sa mai incerc.
                  Masina e un logan dci 65 cp., neforjat, 4 ani si 60 000 km, nu consuma ulei. Astept si eu pareri, eventual sa mai incerce cineva.
                  Multumesc!

                  scapa si cu a I-a, la greu ....
                  daca topaie ca atunci cand esti incepator(sau elev in scoala de soferi) si iti scapa ambreiajul nu e bai,daca o ia la vale si face acele hopuri dar mai lin atunci ai 3 bube 1.ambreiajul e dus(ferodouri),2.arculetele discului ambreiaj sunt foarte moi,asta nu inseamna ca nu trebuie schimbat(la pornirea de pe loc,ai plecarea in hopuri,sau bataie motorul?) si 3.segmentii de schimbat,lipsa compresie la motor
                  daca loganul nu ar avea tehnologia avansata,ma refer la calculator,ar fi pornit fara probleme
                  pt cine cunoaste pe vremuri asa se porneau TV-urile,Saviemurile si RABA,erau lasate de cu seara in panta,cu pietroaie la roti ca dimineata nu porneau neam si plecau fara nici un fel de contact sau baterie,dapai sa mai dai la automat
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #39
                    Pe panta asa de mare ,e mormal sa dea peste cap motorul.Recomandarea mea e sa tragi si frana de mana.
                    Iara m-am culcat tarziu...

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by gheumm View Post
                      Pe panta asa de mare ,e mormal sa dea peste cap motorul.Recomandarea mea e sa tragi si frana de mana.
                      tu ai dreptate,dar asa cred unii ca testeaza compresia motorului,ca presupun ca stiu ei sa isi traga frana de mina in panta...stima
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #41
                        si a mea face la fel, 1.6mpi, putina panta si o ia la vale (scapa se opreste etc), trepta 1, pe zi ce trece ma uimeste ...
                        P.S. - 21k
                        Last edited by dorinionel; 18 February 2011, 21:59.
                        http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                        Everything sounds better . . .

                        Comment


                        • #42
                          Cand e in panta incearca s-o lasi in marche-arriere, iar cand e in rampa las-o in tr. I. Vezi daca mai "fuge" de una singura...

                          Comment


                          • #43
                            Eu de obicei trag frana de mana tot timpul, dar citind aici, am zis sa incerc si eu sa vad.
                            O sa fac si asa ...
                            http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                            Everything sounds better . . .

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by trl View Post
                              Cand e in panta incearca s-o lasi in marche-arriere, iar cand e in rampa las-o in tr. I. Vezi daca mai "fuge" de una singura...
                              am incercat eu, tot "pleaca"

                              Comment


                              • #45
                                am incercat si eu, acelas rezultat, sper ca o sa fie o rezolvare . . . avea un prieten o dacia de aia mai veche si facea asa, eu speram ca asta ii mai capabila ...
                                http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                                Everything sounds better . . .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google