Compresie Probleme !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    poate ca "asa face toate"

    Comment


    • #47
      Nu vad unde am scris gresit, sau ii doar o exprimare "mondena" ?
      http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
      Everything sounds better . . .

      Comment


      • #48
        L-am intrebat pe mecanicul meu chestia cu frana de motor cand masina e stationata si mi-a raspuns ca, pt. a folosi exclusiv frana de motor pt. blocarea masinii in stationare, trebuie urmati 2 pasi, si anume:
        -1) dupa plasarea manetei de viteza in tr. I trebuie neaparat de oprit motorul; ( ...da, stiu...la fel am ras si eu...sunt vorbele lui, nu dati in mine!);
        -2) rotile trebuie bracate inspre bordura; daca nu exista bordura atunci se cauta alt loc de parcare cu bordura sau pe loc drept, fara inclinare sau se repara frana de mana.

        S-ar parea ca, in ciuda faptului ca in tr. I raportul de viteze este cel mai mare, acesta nu este suficient totusi pt. a bloca masina pe asflat pe orice inclinare in rampa/panta. Probabil ca pe loc drept n-ar prea fi probleme, dar de la o inclinare mai mare de 5% ar trebui sa fim foarte atenti la utilizarea franei de mana (la masinile care au in dotare asa ceva, bineinteles...).

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google