Distributie Schimbata De 2 Zile...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie Schimbata De 2 Zile...

    Salutare . Rog un raspuns cat mai repede posibil daca se poate in legatura cu urmatoarea problema: Acum doua zile am schimbat Kit-ul de distributie si pompa de apa, astazi in timpul mersului a inceput sa huruie la apasarea accileratiei, huruit peste limita, am oprit motorul si am aruncat o privire asupra distributiei, am constatat ca in zona distributiei au avut loc inproscaturi de ulei+ cureaua de transmisie scamosata.Am pornit motorul care abia pe la a 4 -a cheia a luato din loc si am dat fuga la service-ul la care am scimbat distributia. Constatarea service-ului: cusrea distributie distrusa (aproape de rupere), curea transmisa la fel si semering distributie sarit in urma careia uleiul improscat pe la semering a distrus curelele mentionate. Cauza invocata de ei:"semering imbatranit"- cuvintele lor- .Intrebare: Care este cauza? ma poate ajuta cineva in aceasta problema ? Ce este de facut, cum trebuie sa procedez?

    Este vorba de un Logan 1.5 Dci..........Va multumesc!

  • #2
    lucru bun: bine ca nu s-a rupt de tot cureaua si ai putut ajunge la service ( sper ca nu mai mergi cu masina)
    lucru rau: la service trebuia sa-ti spuna de la inceput ca trebuie schimbat si semeringul daca au constatat acum ca e imbatranit ( de ce nu au vazut de prima data ? )
    si nu in ultimul rand trebuie sa iti acorde garantie de la service pentru noua distributie, deci normal ar trebui sa ti-o refaca pe cheltuiala lor!
    bafta, si sa ne tii la curent.

    cat te-a costat noua distributie?

    Comment


    • #3
      Semeringul de la distributie nu il vezi daca este sau nu imbatranit.

      Ca sa il vezi trebuie sa dai jos pinionul de la axa cu came si nici atunci nu il vezi pentru ca el imbatraneste in interior nu in exterior, deci nici asa nu se observa pentru ca pe exterior se vede foarte ok.

      Garantie nu o sa ii dea pentru ca toata treaba s-a intamplat de la o piesa la care ei nu au umblat.

      Asta a fost un ghinion si atat.

      Imi pare rau pentru tine dar asta este mai pui o data distributi, anexele si acel semering.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Dar daca au intins prea tare cureaua in service? Mie-mi par dubioase problemele astea aparute chiar dupa vizitele in service!

        Comment


        • #5
          Toata afacerea a costat 620 ron: kit distributie + pompa apa+manopera
          Dc nu s-au intamplat toate astea inainte sa schimb distributia ?cu noua distributie nu am mers decat 90 km , de intinderea curelei am precizat si eu, dar au spus ca nu are nici o treaba asta, parerea mea e ca are, nu cred ca daca mai asteptam 2-3 zile s-ar fi intamplat acelasi lucru. Un raspuns cat mai clar va rog , k maine merg la ei si sa stiu si eu cu ce pot sa-i atac in privinta asta ?

          Comment


          • #6
            tibinov de unde stii tu ca sa intins cureaua prea mult?nu ca as tine cu mecanicii dar daca nu stii nimic despre motoare,fate mic si lasai pe altii care stie
            ce scria pe cureaua de distributie(de cine era facuta),daca din cureaua de accesorii se rupe ate ,au prostu obicei de a intra la cureaua de distributie,si distruge simeringu,sau cand au curatat motoru de jegu depus a intrat intre pinion si simering si la distrus,sunt multe cauze dar oricum daca simeringu era batran si curgea cam greu sa ajunga ulei pe cureaua de distributie doar daca ceva la distrus si a aruncat ulei pe curea

            Comment


            • #7
              pt nikuniku: frate scuza-ma daca te-a deranjat ceea ce am intrebat eu, dar crede-ma ca daca stiam mecanica nu mai intram pe forum si de intinderea curelei nu am spus cu exactitate asta doar am presupus. Asa ca am impresia ca u esti mecanic si daca e asa fii mai explicit si da niste raspunsuri concrete. Eu pierd niste bani la faza asta si nu ced ca ar fi indicat sa mai dau eu din buzunar daca e vina lor....Am dreptate?

              Comment


              • #8
                in situatia ta nu prea ai cu ce sa ii ataci pe cei din service. nici cand ai scris negru pe alb nu prea ai sanse. repeta-ti pana crezi ca ai avut ghinion, si cumpara alt kit. imi para rau pentru ce ti s-a intamplat.
                Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                Comment


                • #9
                  La dci cureaua nu ai cum sa o strangi mai tare sau mai putin pentru ca intinzatorul are semn si nu ai cum sa gresesti.


                  Sincer imi pare rau pentru cele intamplate. Sper sa o rezolvi si sper sa nu fie atinse supapele.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    Sa inteleg ca daca ar fi atinse si supapele ar fi aceasi lucru ca la ruperea curelei respective?....Pana la urma daca nu schimbam kit-ul ce sanse as fi avut sa nu se intample asta?....eu cred ca as mai fi mers cel putin 15000-20000 cu veche curea fara probleme..
                    Sincer asta ma deranjeaza, ca as mai fi putut sa trag de ea si sa o schimb atunci cand ar fi dat semne decat sa platesc in plus...si o data ce a cedat semeringul respectiv e posibil sa recidiveze situatia asta cat de curande dupa remedierea problemei.Mai bine o dau la rabla,nu?

                    Comment


                    • #11
                      Daca service-ul este unul serios, iti vor repara masina in garantie! Acum depinde si daca ai cumparat de la ei piesele de schimb... Eu presupun faptul ca noua rola intinzatoare s-a gripat - defect de fabricatie, a incins cureaua si a distrus-o termic, iar temperatura ridicata cauzata de frecarea dintre rola si curea s-a transmis si la fulie, deci si la semering, motiv pt care a inceput sa curga si ulei.
                      Daca simeringul ar fi fost cauza, nu ar fi dus la distrugerea asa rapida a curelei, trebuia sa ramai fara ulei iar distributia sa mearga, eventual sa sara de la punct...
                      Orice ar fi, repet, trebuie sa ti-o faca in garantie... Vorbeste cu directorul, dar cu stapanire de sine si foarte linistit si spune-i ca vei fi nevoit ca faci reclamatie la vocea clientului de la Dacia si la protectia consumatorului....

                      Comment


                      • #12
                        multumesc d-nule Petrem, in sfarsit un raspuns motivant si bine venit in momentul asta. Inca o data multumesc...

                        Comment


                        • #13
                          Ca fapt divers am vazut rola intinzatoare (de la distributie DCI 65 cp) care dupa 10 km parcursi de la schimbarea distribuitiei a scos vaselina din ea... Noroc de faptul ca omul a auzit zgomotul ciudat si s-a intors la service. Kit-ul de distributie nu era de origine.

                          Comment


                          • #14
                            A, iar cureaua de accesorii, ca din cate am inteles este si ea distrusa, putea fie sa se distruga termic si ea prin preluarea caldurii de la fulia comuna, fie putea ca ea sa fie cauza degajarii de caldura , desi nu cred, prin aparitiei unei blocaj undeva, care sa duca la frecare (role, aer conditionat blocat -daca ai si nu l-ai mai folosot de f. mult timp, servo, alternator, sau profilul curelei nepotrivit-desi nu cred, dar totul e posibil). Cauta ce e blocat si in mod normal ar trebui sa se invarta...Nu sunt mecanic, presupun insa ca motivul ar trebui sa fie evident, daca nu vor sa te duca cu presul... Bafta multa!!!

                            Comment


                            • #15
                              schimb distributia ?

                              salut baieti !!! am cu masina 46000 km si vad ca a inceput sa se murdareasca de ulei pe la distributie se vede bine..... ce sa fac ? schimb distributia ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google