stie cineva cum sa scot un injector blocat? am schimbat 3 si pe al 4-lea nu pot cei din service sa-l scoata. e intepenit. am inteles ca e totusi o metoda cu datul jos a chiuloasei sau ceva de genul asta, dar dureaza 2 zile plus bani. ma gandeam ca e si alta metoda. merci.
Nu Iese Injectorul
Collapse
X
-
marioprofu este o presa speciala pentru scos injectoare,fara demontarea chiulasei,un service care cat da cat se respecta ar trebui sa aibe asa cevaAttached FilesLast edited by nikuniku; 6 May 2011, 21:34.
Comment
-
eu am mai intilnit problema asta si uitati cumam procedat:
injectorul 4 (de la distributie) blocat, plin cu mizerie intre el si chiuloasa,pe toata inaltimea gaurii din ciuloasa.bun,
spray de curatat carburatorul, ac de seringa cu care gauream repetat mizeria si injectam solutia din spray si una din cele doua tije de otel de la stergatorile clasice de parbriz cu care scobeam mizeria. vre-o ora de chin dar a meritat. injectorul a iesit intreg si partial nevatamat, adica fara etichete, doar cu codul pe el, fara a mai demonta motorul.
ATENTIE:
1.protejeaza codul injectorului,cel de sus, cu un scoci, pt ca spray-ul respsctiv topeste etichetele de pe injector.
2.cit timp solutia din spray sfiriie pe mizeria resp inseamna ca o topeste, cind nu, o suflii si iar spray, si tot asa.
spor la treaba, daca ai rabdare si migala!
Comment
-
de pe la unii mecanici am auzit ca injectorul s-ar bloca din cauza apei si a lichidului de parbriz care se scurg pe undeva pe la duza din dreapta pt stergatoare.
pe viitor pune niste silicon la duzele de parbriz. cand o mai fi sa dai injectoarele jos, o sa iasa usor.
edit:
se pare ca nu zic prostii. vad ca si colegul confirma fix aceeasi treaba cu injectorul 4:
Last edited by zeegermans; 10 May 2011, 14:50.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Postde pe la unii mecanici am auzit ca injectorul s-ar bloca din cauza apei si a lichidului de parbriz care se scurg pe undeva pe la duza din dreapta pt stergatoare.
pe viitor pune niste silicon la duzele de parbriz. cand o mai fi sa dai injectoarele jos, o sa iasa usor.
Si eu am intalnit aceasta problema cu injectorul 4, nu a iesit cu nici o solutie, nici cu acea scula speciala de injectoare, o zi s-au chinuit cei din service, in zadar. Pana la urma au scos capacul chiuloasa si a stat la erodat 3 zile in solutie speciala, sa se dezintegreze injectorul. La montajul noului injector au dat cu putinva vaselina siliconica pe marginea lui sa nu mai prinda rugina din cauza apei sjunse acolo.sigpic
Comment
-
-
Majoritatea loganelor au aceeasi problema la injectorul numarul 4.Chiar daca folositi acel instrument de extractie aveti si acolo toate sansele sa il rupeti in doua, mare atentie.Eventual daca nu reusiti cu un wd, incalziti foarte bine motorul, da'ti din nou cu un wd, apoi foarte usor incercati cu acel extractor sa miscati usor injectorul. Daca nu reusiti , da'ti de cate ori este nevoie cu degripant. Am vorbit cu cineva de la sinaia, legat tot de problema asta si dansii de acolo se chiunuesc cu acest injector, au folosit 2 spray'uri la un motor pana au reusit sa il scoata afara, Deci sfatul meu e sa aveti rabdare, nu fortati ca imediat crapa datorita ruginii care se afla pe corpul extrerior.Ce nu am incercat niciodata cu lichid de frana, personal nu recomand.....
Comment
-
la mine s-a incercat si cu wd si cu lichid de frana, o zi intraga s-a muncit la injectorul 4, cata rabdare sa mai ai, ultima a fost acea presa extractoare, s-a tras si cu aia tot degeaba, pana a cedat injectorul. au scos capacul chiloasei si au incercat sa bata in bucata injectorului sa o dea afara tot in sensul de extragere. s-a riscat si au batut si cu ciocanul si o bucata de fier in acea bucata pana au strambat fierul, au riscat sa sparga chiloasa (eu i-am anuntzat k daca sparg chioloasa nu am priveste). Ultima sansa era doar sa erodeze cu o solutie speciala restul injectorului, o chestie chimica care nu ataca capacul chiloasei ci numai fierul injectorului. A fost chinul dupa lume.sigpic
Comment
-
Am avut si eu aceeasi pb dar l-am rupt in chiuloasa si am rezolvat-o cu un burghiu(de fapt e o freza facuta sepecial pe dimensiunea injectorului care sa nu fie ascutita in cap ci aproape plata).usor si cu grija iei cate putin din jumatatea de injector si nici nu a trebuit sa dau chiuloasa jos
Bafta multa
vezi ca e un filmulet al lui solan pe you tube si explica chestia asta cred ca la prezentarea injectorului
Comment
-
mai incercam,poate au mai aparut alte solutii de scoatere a injectorului,bat si eu de vre-o 3 zile cu un extractor intr-un injector.... a stat o noapte cu wd 40,o noapte cu lichid de frana,mai incerc noaptea asta cu apa,apoi maine cu soda caustica,din cate stiu soda caustica corodeaza fierul,dar nu corodeaza aluminiul.
Comment
-
Salut ! Eu am reusit performanta sa il rup!
Imi trebuia un injector bun pe care sa-l pun la un kangoo. M-am gindit sa il scot exact pe al 4-lea de la masina mea, crezind ca e treaba de jumate de ora. Nestiind ca la acest injector (la logan) e o problema si ca nu iese niciodata intreg, am tras de el pina s-a smuls din filet. Astfel partea inferioara a ramas in chiulasa iar partea superioara la mine in mana. In afara de stelele verzi pe care le-am vazut in acel moment de paguba pe care mi-o creeasem degeaba, mi-am dat seama si de beleaua cu care ma pricopsisem.
Beleua era cum scot eu acuma ce-a ramas intepenit acolo neavind de ce sa mai trag. Faza cu datul chiulasei jos e o prostie in acest caz pt. ca nu ai in ce sa bati. Interiorul partii inferioare a injectorului se goleste complet, inclusiv diuza care patrunde pe partea celalta a chiulasei, deci ramine doar o gaura, adica camasa injecorului. Orice ai face e destul de riscant pt. ca risti sa bagi span in motor si atunci dai chiulasa jos doar ca sa cureti.
Solutia gasita de mine:
Am golit cu un recuperator magnetic ce mai ramasese din injector (supape, arcuri) mai putin diuza pt. a nu curge span si mizerie in motor. Am cumparat tarozi pt. filet de 16mm cu pas de unu (este cel mai apropiat de filetul initial) cu care am dat filet in camasa ramasa acolo pe toata lungimea ei pina se opreste tarodul in supapa. Rezulta cam 2cm de filet. Atentie, pe masura ce se da filet trebuie scos tarodul din cind in cind si scos spanul care se formeaza cu recuperatorul magnetic. Mers la strungar si facut un surub lung cu filet de 16 cu pas de unu la un capat iar la celalat filet cu pas normal. Se infileteaza surubul in camasa la maxim exact cit e filetul dat. La partea cealalta a surubului trebuie improvizata o presa serioasa cu care sa poti trage cu titeva tone forta. Eu am facut-o dintr-un profil U cu latura de 70mm care se va sprijini pe suruburile chiulasei pe doua capete de teava. Se gaureste profilul U se baga surubul de 16 prin el si se incepe sa se stringa. Se stringe cu piulita si contra piulita sa nu sara filetul. Mai departe trebuie muschi si rabdare. Daca injectorul e oxidat si intepenit cum a fost la mine, nici o presa din magazin gindita pt. acest scop nu tine. Trebuie tras cu o forta enorma, cred ca ridicam 3 masini de la sol cu forta cu care am tras de camasa aia de injector. Pe cheia inelara de 22 la un moment dat am bagat teava de jumate de metru pt. ca nu mai avem putere sa trag de ea. In cele din urma cind ziceam ca ori crapa piulitele ori se rupe cheia s-a auzit un zgomot ca de filet care sare. Incepuse sa-si de-a drumul, iesea camasa din chiulasa. Initial m-am speriat crezind ca am crapat ceva dar treptat a inceput sa merga din ce in ce mai usor pina a iesit. Este drept ca am mai folosit si un sprei degripant pe baza de grafit si care cica scade temperatura piesei pina la -35C. Probabil ca o fi contribuit si degripantul dar nu-mi pot da seama cit, pt. ca oricum a iesit foarte greu.
Cred ca este cea mai ieftina metoda si sigura cu toate ca presupune multa munca artizanala. Cu tarozi cu strungar, sudor, a costat cam 100 lei. E drept ca profilul U il aveam saibe, piulite etc. Nu pun la socoteala injectorul care reprezinta in cazul meu adevarata paguba pt. ca oricum un iesea intreg de acolo.
Cine este intereast de solutie ii pot da mai multe detalii.
Comment
-
Cel mai simplu si cel mai ieftin de scos un injector blocat, este sa-l scoti cat timp e cald motorul!! Atunci iese fara probleme; cunoscand faptul ca dilatarea materialelor se comporta diferit de la material la material; daca tii cont ca injectorul e fabricat din olc si chiuloasa din aluminiu; aceste doua materiale la cald se dilata diferit si extractia este asigurata!! Caldura exercitata inmoaie si calamina depusa pe injector!!
Daca nu poti porni motorul pune lichid de frana pe langa injector si lasa de pe-o zi pe alta!!
Comment
Comment