Probleme Segmenti Sau Injectoare ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Segmenti Sau Injectoare ?

    Acum 12000km am facut segmentarea la masina, iar acum imi pare ca are aceeasi problema: scoate fum pe joja si in plus pana se incalzeste imi pare ca merge in 3 timpi la relanti. Desi la testul de compresie arata o compresie f scazuta pe cilindrul 2 smecherii de la service spun ca poate am probleme cu un injector sau doua, poate e din cauza ca am turbina anulata, capul la piston pane se incalzeste nu etanseizeaza ... etc eu cred ca au pus prost segmentii sau eu stiu poate au fost mai prosti ei ca piesa.

    Voi ce parere (sfat) aveti?

  • #2
    Sa ne intelegem
    Masina are 12 mii de km si ai facut segementarea ei?
    Iti scoate fumul pe joja? (care are si simeringul acela?) nu iti arunca joja din suportul ei?

    Interesant caz...

    P.S. Am recitit, ai rulat 12000km de la momentul segmentarii. Sorry!
    Cat are masina, per total?
    Last edited by 77sky; 13 May 2011, 21:24.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Neintelegerea

      NU, masina are 275000km dar acum 12000km in urma am segmentat-o.

      Comment


      • #4
        Eu primul lucru l-as face asa:
        As invirti manual distributia din surubul de jos de la fulie pina as simti compresie de patru ori la rind. La ce spui tu ar trebui sa simti la mina un moment de compresie mai slab decit celelalte.
        Si daca e asa, atunci e varianta cu piesa mai desteapta ca ei.

        Comment


        • #5
          pai daca a facut testul de compresie , si i-a zis ca are compresie scazuta pe un piston ,ce rost mai are sa invata la mana ? ca oricum nu e la fel de precis ca la testerul de compresie .Aia cu fum la joja de ulei inseamna gaze de carter,presiune mare in carter ,poate sa aibe multe cauze inclusiv o chiulasa fisurata, segmenti praf etc etc etc
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Stai ... cum ai turbina anulata ?
            MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

            Comment


            • #7
              turbina s-a stricat de vreo 2 ori si am anulat-o, adica exista acolo ca piesa dar e "infundata" oricum nu cred sa aiba vreo legatura cu segmentii sau injectoarele.

              Comment


              • #8
                am mai spus-o si ma repet daca doamne fereste as pati asa ceva nu m-as complica prea mult cu reparatia motorului ca oricum numai iese ca nou as cumpara un motor sh si cum este in cazul tau cu turbosuflanta si uite asa as mai face inca 200.000 km fara probleme.

                Comment


                • #9
                  himmm... 200 000km cu un sh...
                  optimist optimist, dar cam multe zerouri...

                  justtini:
                  du-te la mai multi mecanici si asculta doar de acela care nu vorbeste mult, e meticulos la verificat, iti pune foarte putine intrebari, dupa care it spune clar:asta e defectul!

                  Comment


                  • #10
                    Eu tin sa cred ca ai probleme cu pistoanele , tot ce-i posibil ca unul dintre ele sa fie fisurat . Daca era chiulasa ... slabe sanse sa nu se vada si in sistemul de racire vreo modificare . Dar asa , ai presiune mare doar in carter ; ori segmentii au fost montati prost , i-a ciupit la montare si nu prea cred ca era mecanicul ala chiar asa "" , ori un piston este fisurat .
                    Oricum treaba e cotoiosa si in cazul asta tin sa-i dau dreptate lui Gelica75.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google