Distributie Rupta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie Rupta

    Mi s-a rupt distributia la Logan diesel 1,5 65 de cai din 2006. Am schimbato la 60000 ca la carte. La service autorizat cu piese originale. Acu am 72 000 si sa dus. Cureaua si roata zimtata de intindere de la axul cu came! Astia de la service o cam dau cotita acu! Zic ca n/a fost din cauza la curea, ci ca cureaua sa rupt din alte cauze! Urmeaza sa desfaca motoru si sa vada exact ce si cum e. Pe trei pistoane nu mai am compresie! E vreo metoda sai fac sa plateasca sau o sa bag mana in buzunar pana la cot!? ce pareri aveti?

  • #2
    nu ti-a oferit o garantie service-ul ?
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      ai factura de la ei cand ai schimbat cureaua? pe factura scrie cat ai garantie

      Comment


      • #4
        A schimbat si pompa de apa cand ai schimbat distributia?
        De cele mai multe ori de acolo pleaca problemele la distributie ( curge apa prin etansare si se blocheaza rola de la pompa de apa in timp). Daca nu ai schimbat pompa de apa o sa trebuiasca sa bagi mana in buzunar (adanc).

        Comment


        • #5
          Nu are nici o importanta daca a schimbat-o sau nu . Oricum nu el a facut lucrarea , cei din service stiau ce fac, deaia sunt autorizati .
          Atata timp cat lucrarea s-a efectuat in service autorizat , si au folosit piese de origine, iar distributia s-a rupt in perioada de garantie a lucrarii .... e clar .
          Vor face o expertiza , si vor suporta cheltuielile de reparatii . Asa ar fi normal !
          Dar banuiesc ca vor incerca sa arunce motanu pe tine , asa ca ... fi tare .
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #6
            Drept sa va spun nam factura! Astia nu dau factura la lucrari! la nici un schimb! la nimic! Am insa stampila lor in cartea de intretinere! si de la 20 la 60 de mii tot la ei am facut! Acu incearca sa explice ca aia se putea rupe din orice ....din span in motor....din supape....din orice sic al motorului! Si ca intai sa desfaca motoru sa vada care e scoru si pe urma! acu pe bune ..io cum sa demonstrez ca nau dreptate! plus ca nu pot sa stau langa ei!?

            Comment


            • #7
              poate a fost prea stransa ! sau pusa aiurea , sunt multi factori..stai pe capu` lor, ameninta-i cu opc..etc
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                Originally posted by bibistrocel View Post
                Drept sa va spun nam factura! Astia nu dau factura la lucrari! la nici un schimb! la nimic! Am insa stampila lor in cartea de intretinere! si de la 20 la 60 de mii tot la ei am facut!
                Pe asta nu am inteles-o...cum adica "service autorizat care nu elibereaza factura"
                Asta pare o gluma.
                Totusi, cu parere de rau pentru patania urata, cum sa accepti o asemenea operatiune, fara sa existe o dovada a executarii acesteia (o stampila pe carnetul de service e cam frectie, fiscal vorbind; sunt niste sume, totusi)
                Nu cumva te-au intrebat daca doresti factura? Ca atunci se cam schimba datele problemei...
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  marea majoritate a service-urilor, prin garantie la manopera se refera doar la montarea piesei respective. daca distributia se rupe, ei iti schimba cureaua pe garantie. atat. nu-ti suporta si restul pagubelor.
                  nu-s nici eu de acord cu asta, dar cam asa e. cu factura macar puteai face o plangere opc...
                  acum roaga-te sa fie chiulasa intreaga si doar supapele cu probleme.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #10
                    faptul ca s-a rupt pinionul de la axul cu came , ma gandesc ca pana din el , nu chiar pinionul ... e posibil sa nu fie provocat de ruperea curelei ci altfel .
                    In general asta inseamna ca axul cu came nu s-a mai miscat cureaua inca invartindu-se fiind actionata de fulia de la arbore forteaza pinionul de la axul cu came care din cauza ca axul nu se mai misca este si el fix,acesta in final cedeaza ,benzinarele au o pana in pinion care se rupe la diesel nu stiu cum e , si apoi in final cedeaza si cureaua , de fapt se sfarteca de la dintii pinionului.
                    Deci posibil axul cu came sa se fi gripat cumva ...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      sa incerci o reclamatie la opc ?
                      From Miami 2 Ibiza
                      Voucher
                      http://i39.tinypic.com/302s7zr.png

                      Comment


                      • #12
                        daca ai reparat-o in service trebuie sa suporte reparatia masinii,daca nu ii ameninti cu OPC-ul pt lucrarea facuta prost si Finanatele ca nu ti-au eliberat factura...sunt obligati sa iti schimbe si motorul daca e nevoie
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          Prietene nu te lasa,ei au schimbat la 60.000km distributia si ca atare trebuie sa mearga garantat inca 60.000km,din moment ce s-a rupt nu conteaza din ce cauza,ei tebuiau sa se asigure ca lucrul asta nu se va intampla.Parerea mea este ca ei ar trebui sa suporte toate reparatiile fara nici un comentariu, tu oricum o sa stai cu masina in srvice cel putin o saptamana sau doua si s-ar putea ca masina oricum sa nu mai mearga la parametrii initiali.
                          Cauta pe forum,eu cred ca am mai vazut undeva o problema asemanatoare si daca bine imi amintesc,omul a spus ca servisul s-a ocupat de remedierea defectiunilor.

                          Daca nu vor nici cum,suna la vocea clientului(daca e service autorizat dacia), daca nu incearca la protectia consumatorului cum a mai spus cineva mai sus.

                          Comment


                          • #14
                            lenard unde ai schibat un distributia la ce service din tg mures?
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #15
                              parerea mea ca fara factura nu faci nik,daca te duci la opc iti trebuie o dovada ca le-ai platit seviciul,dar incearca poate poate rezolvi ceva,eu zic ca tre sa-ti faca masina sa mearga.bafta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google