Originally posted by marusk
View Post
Martorul De Bujie Sta Aprins
Collapse
X
-
inca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
dar acum nu se mai stinge deloc martorul
va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de ulei
Comment
-
Comment
-
Originally posted by marusk View Postinca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
dar acum nu se mai stinge deloc martorul
va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de uleiLast edited by ady24; 22 June 2011, 19:27.
Comment
-
eu am alimentat odata de la lukoil si dupa 5 km cam asa mi s a aprins becul de la filtru..l am desfacut am purjat filtrul am curatat senzorul si am bagat ceva motorina evo si n am mai avut probleme.sper sa fie aceeasi problema.
Comment
-
o problema asemanatoare am si eu dar ce e interesant e ca akma se aprinde mai rar si un proiector ceata merge doar cand vrea el si unu e spart( lovit un caine) se poate sa fie de acolo problema? turatiile se mentin la fel si cand se aprinde nu sta mult aprins in manual zice ca e si ceva defectiune electrica cand se aprinde
Comment
-
Originally posted by claudiubpp View PostAceasi problema o am si eu ,se aprinde o data la cateva zile sau de 3-4 ori pe zi ,cand se aprinde creste si turatia motorului cam cu o suta de turatii in plus daca o accelerez peste 2000 rpm isi revine.
Imi poate spune cineva care sa fie problema ???
Comment
-
Salut, am si eu o problema asemanatoare :
Am mers cu ea la drum lung, si am zis sa o curat putin, fostul proprietar mergand cam batraneste. Am lasat-o intr-a patra, si am dus-o intre 3500 si 4000 ture, constant. Cum am ajuns la 3500, s-a aprins martorul bujii/preincalzire, fara a se modifica in vreun fel comportamentul motorului. A tras in continuare fara probleme. Cum am lasat acceleratia sub 3500 ture, martorul s-a stins. Am mai incercat de 3-4 ori aceeasi manevra, a facut la fel.
Precizez ca in accelerare mai fortata scoate putin fum negru, ma refer cand trece de 2000-2500 de ture.
Care ar fi buba? Motorina de la Lukoil? EGR murdar? Injector?
Comment
Comment