Martorul De Bujie Sta Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by marusk View Post
    mersi baieti,am sa trec pe la service oricum era progamata revizia sapt urmatoare,asa ca am sa-i deranjez si cu asta
    ceau,care a fost pana la urma problema?

    Comment


    • #17
      inca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
      dar acum nu se mai stinge deloc martorul
      va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de ulei

      Comment


      • #18
        de curios cati km are masina?bafta cu ea
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • #19
          Originally posted by marusk View Post
          inca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
          dar acum nu se mai stinge deloc martorul
          va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de ulei
          Cel mai probabil e din cauza filtrului de motorina, care cred ca este cu senzor pe el, si daca nu l'ai schimbat de mult atunci cu siguranta e plin de apa si de impuritati.
          Last edited by ady24; 22 June 2011, 19:27.

          Comment


          • #20
            eu am alimentat odata de la lukoil si dupa 5 km cam asa mi s a aprins becul de la filtru..l am desfacut am purjat filtrul am curatat senzorul si am bagat ceva motorina evo si n am mai avut probleme.sper sa fie aceeasi problema.
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #21
              vezi ca in iasi cea mai proasta motorina e la lukoil. nu numai ca are apa, dar are si mizerii.
              cauta un peco mai bun.
              internal combustionizer

              Comment


              • #22
                are 60000 km
                nu e filtrul de motorina i-am pus unul nou si nik,nu au avut timp baietii sa-l puna pe test dar luni sau marti cel tarziu o rezolva

                Comment


                • #23
                  gata,am scapat,,era un fir iesit dintr-o mufa si facea scurt,undeva pe langa egr,nu stiu exact,mersi pentru tot

                  Comment


                  • #24
                    Aceasi problema o am si eu ,se aprinde o data la cateva zile sau de 3-4 ori pe zi ,cand se aprinde creste si turatia motorului cam cu o suta de turatii in plus daca o accelerez peste 2000 rpm isi revine.
                    Imi poate spune cineva care sa fie problema ???

                    Comment


                    • #25
                      In cazul tau ti'as recomanda o diagnoza ,cauzele pot fi multiple....

                      Comment


                      • #26
                        nu am avut timp sa ajung la un service ..una dintre cauze care ar fii?? sa ma duc cu lectia invatata ,saptamana asta sper sa ajung.

                        Comment


                        • #27
                          o problema asemanatoare am si eu dar ce e interesant e ca akma se aprinde mai rar si un proiector ceata merge doar cand vrea el si unu e spart( lovit un caine) se poate sa fie de acolo problema? turatiile se mentin la fel si cand se aprinde nu sta mult aprins in manual zice ca e si ceva defectiune electrica cand se aprinde

                          Comment


                          • #28
                            Salutare, am sa-mi permit sa dau o sugestie pt rezolvarea acestei probleme, verificati mufa de la filtrul de aer , unul din cele trei fire sa nu fie intrerupt,(experienta proprie).

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by claudiubpp View Post
                              Aceasi problema o am si eu ,se aprinde o data la cateva zile sau de 3-4 ori pe zi ,cand se aprinde creste si turatia motorului cam cu o suta de turatii in plus daca o accelerez peste 2000 rpm isi revine.
                              Imi poate spune cineva care sa fie problema ???
                              Da! La tine un contact electric de la vreun injector nu este bun (face si nu face contact)! Verifica contactele electrice de la injectoare!!

                              Comment


                              • #30
                                Salut, am si eu o problema asemanatoare :
                                Am mers cu ea la drum lung, si am zis sa o curat putin, fostul proprietar mergand cam batraneste. Am lasat-o intr-a patra, si am dus-o intre 3500 si 4000 ture, constant. Cum am ajuns la 3500, s-a aprins martorul bujii/preincalzire, fara a se modifica in vreun fel comportamentul motorului. A tras in continuare fara probleme. Cum am lasat acceleratia sub 3500 ture, martorul s-a stins. Am mai incercat de 3-4 ori aceeasi manevra, a facut la fel.
                                Precizez ca in accelerare mai fortata scoate putin fum negru, ma refer cand trece de 2000-2500 de ture.
                                Care ar fi buba? Motorina de la Lukoil? EGR murdar? Injector?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google