Martorul De Bujie Sta Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vezi ca sub filtrul de aer e un furtunel mic care cred ca a iesit. Incearca.

    Comment


    • #32
      si la mine e aceeasi treaba...i-am facut un test si mi-a aparut apa in motorina..de cand sunt caldurile astea asa mari nu mi-a mai aparut acel martor..masina functioneaza normal fara probleme si in regim de turatie mare 4000-4500 de ture nu are nimic..
      am uitat sa mentionez...masina mea are 322000 de km..da ai citit bine 322 de mii de k m
      sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

      Comment


      • #33
        nu ma mira numarul de km.
        in urma testului nu a aparut decat apa in motorina? nici o alta problema? culmea, ca astazi nici a mea nu a mai facut, m-am dat putin la ea sa vad ce se intampla si a stat cuminte, dar m-a linistit dupa ce a ajuns la 4000.
        o sa verific si furtunasul de aer si cand voi avea timp fac si o diagnoza, sa vedem ce e pe-acolo.

        Comment


        • #34
          martorul ala se aprinde cand ECU cere ceva si nu se poate indeplini.La fel de bine se aprinde cand cere 1500 bar presiune motorina si din anumite motive nu se apropie de valoarea respectiva,atunci si intrerupe si merge in suturi.Pe diagnoza se vede clar cand a aparut eroarea ce presiune in pompa s-a cerut si ce presiune a fost disponibila.De acolo incepi cu schimbat de regulator , reconditionat/schimbat pompa etc.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Salut colegi,

            dar cand se aprinde martorul de injectie la benzinar care ar fi cauza ???

            Comment


            • #36
              Cauza ar spune o diagnoza. Asa noi dam numai cu parerea.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #37
                Benzina proasta. Schimba pompa de unde alimentezi si n-o sa mai ai probleme. Deocamdata pune-i niste gaz cu cifra octanica mai mare. Doamne ajuta...

                Comment


                • #38
                  simbol bujii aprins

                  Buna

                  Eu am patit la un drum lung : s-a aprins becul de la bujii in mers si motorul mergea cam aiurea , cand tragea cand nu si scotea fum.

                  A fost iesit partial furtunul de priza de aer intre filtru de aer si motor.

                  Sper sa ajute patania mea. Am diesel 2005 Laureate

                  alex

                  Comment


                  • #39
                    azi-dimineata mi s-a aprins martorul de bujii in mers. am incercat oprit/pornit/resetat din meniul secret si degeaba. am ajuns cu masina la serviciu, am scos mufele de la bujii, le-am "frecat" si dupa un timp s-a stins martorul. in seara asta, mergeam linistit si exact aceeasi chestie.... s-a aprins numai ca nu am mai reusit sa il sting cu "frecatul" mufelor bagat-scos. le-am dat cu spray pt contacte.... degeaba. masina tragea bine, pornea fara probleme. desi mai aveam 15 litri de motorina (rompetrol alimentata de marti) m-am gandit sa schimb statia. am bagat aprox 7 litri de motorina mol. Intr-un kilometru s-a stins singur martorul.
                    Mentionez ca de cand s-a lasat gerul au inceput sa imi tacane injectoarele la rece. (face de cand am cumparat-o asa - de la 0 la 80 000 fara sa imi faca probleme). o data cu alimentarea de la mol s-au atenuat tacanelile de la injectoare.

                    Comment


                    • #40
                      becul nu se aprinde din cauza bujiilor.
                      se aprinde din cauza unei defectiuni sau din cauza apei din filtru de motoru'ina

                      Comment


                      • #41
                        azi m-a disperat.... dimineata dupa 30 de km mi s-a aprins martorul cu pricina numai ca s-a stins singur dupa vreo10 km. am lasat-o la serviciu cu martorul stins. in seara asta am mers prin oras si iar s-a aprins martorul apoi iar s-a stins in cativa km (am apasat pe para de amorsare) si dupa vreo 30 de km iar aprins (nu a mai mers figura cu para) si apoi stins pana sa ajung acasa.
                        maine nu scapa de purjare. filtrul are 5000 de km. trage bine/porneste la sfert.

                        Comment


                        • #42
                          Salut se aprinde martorul de la bujii în mers de când am schimbat filtru de motorina este nou,am schimbat bujie .Cine îmi spune de unde vine defectul este un contact in perfect asa cred eu.De când am schimbat filtrul de motorina.

                          Comment


                          • #43
                            Motorul merge regulat,nu antrerupe?

                            Comment


                            • #44
                              de când am schimbat filtru de motorina si motorul merge bine si pornește bine ,am rămas surprins ca martorul de la bujie stătea aprins.

                              Cred ca am găsit buba ,erau doua fire neizolate de la senzorul de apa , de fapt sunt trei fire și doua dintre el erau lipite ,cred ca făceau masa intre ele și dădea eroare în bord ca este bujia, le-am izolat și vreau sa vad dacă mai face.
                              Last edited by MARIUS692; 24 December 2012, 15:46. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                nu o sa mai faca. constructiv, acele fire de la senzorul de apa sunt lasate sa se "zbuciume" pe acolo, ducind la plesnirea plasticului si atingerea, eventual oxidarea firelor de cupru. daca le-ai izolat bine si ai fixat cablul, esti ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google