Vezi ca sub filtrul de aer e un furtunel mic care cred ca a iesit. Incearca.
Martorul De Bujie Sta Aprins
Collapse
X
-
si la mine e aceeasi treaba...i-am facut un test si mi-a aparut apa in motorina..de cand sunt caldurile astea asa mari nu mi-a mai aparut acel martor..masina functioneaza normal fara probleme si in regim de turatie mare 4000-4500 de ture nu are nimic..
am uitat sa mentionez...masina mea are 322000 de km..da ai citit bine 322 de mii de k msigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii
Comment
-
nu ma mira numarul de km.
in urma testului nu a aparut decat apa in motorina? nici o alta problema? culmea, ca astazi nici a mea nu a mai facut, m-am dat putin la ea sa vad ce se intampla si a stat cuminte, dar m-a linistit dupa ce a ajuns la 4000.
o sa verific si furtunasul de aer si cand voi avea timp fac si o diagnoza, sa vedem ce e pe-acolo.
Comment
-
martorul ala se aprinde cand ECU cere ceva si nu se poate indeplini.La fel de bine se aprinde cand cere 1500 bar presiune motorina si din anumite motive nu se apropie de valoarea respectiva,atunci si intrerupe si merge in suturi.Pe diagnoza se vede clar cand a aparut eroarea ce presiune in pompa s-a cerut si ce presiune a fost disponibila.De acolo incepi cu schimbat de regulator , reconditionat/schimbat pompa etc.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
simbol bujii aprins
Buna
Eu am patit la un drum lung : s-a aprins becul de la bujii in mers si motorul mergea cam aiurea , cand tragea cand nu si scotea fum.
A fost iesit partial furtunul de priza de aer intre filtru de aer si motor.
Sper sa ajute patania mea. Am diesel 2005 Laureate
alex
Comment
-
azi-dimineata mi s-a aprins martorul de bujii in mers. am incercat oprit/pornit/resetat din meniul secret si degeaba. am ajuns cu masina la serviciu, am scos mufele de la bujii, le-am "frecat" si dupa un timp s-a stins martorul. in seara asta, mergeam linistit si exact aceeasi chestie.... s-a aprins numai ca nu am mai reusit sa il sting cu "frecatul" mufelor bagat-scos. le-am dat cu spray pt contacte.... degeaba. masina tragea bine, pornea fara probleme. desi mai aveam 15 litri de motorina (rompetrol alimentata de marti) m-am gandit sa schimb statia. am bagat aprox 7 litri de motorina mol. Intr-un kilometru s-a stins singur martorul.
Mentionez ca de cand s-a lasat gerul au inceput sa imi tacane injectoarele la rece. (face de cand am cumparat-o asa - de la 0 la 80 000 fara sa imi faca probleme). o data cu alimentarea de la mol s-au atenuat tacanelile de la injectoare.
Comment
-
azi m-a disperat.... dimineata dupa 30 de km mi s-a aprins martorul cu pricina numai ca s-a stins singur dupa vreo10 km. am lasat-o la serviciu cu martorul stins. in seara asta am mers prin oras si iar s-a aprins martorul apoi iar s-a stins in cativa km (am apasat pe para de amorsare) si dupa vreo 30 de km iar aprins (nu a mai mers figura cu para) si apoi stins pana sa ajung acasa.
maine nu scapa de purjare. filtrul are 5000 de km. trage bine/porneste la sfert.
Comment
-
de când am schimbat filtru de motorina si motorul merge bine si pornește bine ,am rămas surprins ca martorul de la bujie stătea aprins.
Cred ca am găsit buba ,erau doua fire neizolate de la senzorul de apa , de fapt sunt trei fire și doua dintre el erau lipite ,cred ca făceau masa intre ele și dădea eroare în bord ca este bujia, le-am izolat și vreau sa vad dacă mai face.
Comment
Comment