Martorul De Bujie Sta Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu nu i-am dat de cap nici acum. am pornit-o pe la ora 3, am facut vreo 15 km si senzorul era stins. am zis sa ii purjez filtrul. l-am purjat, am montat totul la loc iar la pornire iar mi-a aparut eroarea in bord. am scos mufa de la senzorul fitrului, tot aprinsa sta. am luat borna bateriei/am montat-o si la fel.
    marius, te rog pune o poza cu firele respective sau spune-mi unde sa le caut. se pare ca am aceleasi simptome ca si tine. porneste bine, merge bine dar am eroarea in bord.

    Comment


    • #47
      Pune-o pe tester. Asa gasesti defectul si dormi linistit.

      Comment


      • #48
        stiu... tocmai de asta m-am gandit sa imi achizitionez o interfata pt diagnoza. ideea e ca zilele astea nu stiu unde gasesc pe cineva cu tester si mai tb sa plec si la munte de revelion. n-as fi rulat cu ea asa. cat despre reparat in reprezentanta.... ma abtin.

        Comment


        • #49
          s-a aprins si la mine dupa ce am dat intr-o groapa mai serios,a fost senzorul din distribuitorul de motorina 50 ron sh

          Comment


          • #50
            are cineva schema electrica pentru acea mufa de la senzorul de apa? cu mufa scoasa tot "water in fuel conditions" imi da pe ddt. tot 50 de lei mi-a cerut si mie la dezmembrari dar parca nu m-as indura sa dau degeaba banii si sa nu rezolv problema.

            Comment


            • #51
              Dar eroarea a sters-o dupa scoaterea senzorului? Nu cumva ai scurt intre cele 2 fire?

              Comment


              • #52
                Originally posted by tavinush View Post
                are cineva schema electrica pentru acea mufa de la senzorul de apa? cu mufa scoasa tot "water in fuel conditions" imi da pe ddt. tot 50 de lei mi-a cerut si mie la dezmembrari dar parca nu m-as indura sa dau degeaba banii si sa nu rezolv problema.
                Daca ai senorul defect sau daca ai cupla scoasa din senzor,efectul va fi acelasi,cod de eroare si martor aprins in bord.Daca se monteaza un senzor bun(verificat),martorul din bord se va stinge,raminind eroarea memorata in calculator(nu te deranjeaza),o vei sterge la prima diagnoza.Cupla senzorului are 3 fire,plus 12V,minus si semnal.Primele doua le verifici rapid cu un instrument de masura(voltmetru),al treilea,necesitind verificarea continuitatii intre senzor si calculator.

                Comment


                • #53
                  adevarat. masurasem de vreo 2 saptamani. 12 volti intre firele din extreme (daca nu ma inseala memoria). nu cred ca e cablul ros sau intrerupt, cel putin vizual nu e. merg cu cablul scos de vreo 5000 km. pentru al treilea fir as fi vrut sa stiu unde ajunge (schema elecrica). ms de raspunsuri.

                  Comment


                  • #54
                    Al treilea fir(de semnal),culoare maro,se regaseste in cupla gri a calculatorului,in pozitia(pinul) D1(ca la sah)...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google