Nu Trage Si Scoate Mult Fum Negru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Trage Si Scoate Mult Fum Negru

    salut, am un logan 1.5 dci euro 3, nu trage si scoate mult fum negru, am schimbat turbina si distributia, dar tot nimic. se tureaza greu, abia ajunge pana in 2500 de ture, totusi cand intra turbina se simte cum trage, sa fie injectoarele?

  • #2
    Buna seara, nu, cu siguranta nu sunt injectoarele deoarece, la ce simptome spuneti, ma duce gandul ca aveti catalizatorul plus egr'ul infundate. V'as recomanda un drum cat mai turat , Mergeti cu a 4-a la 3500/4000 rpm. Daca nu isi revine ar fi indicat sa ii faceti un tratament cu niste solutii de curatat admisia, evacuarea , catalizatorul plus egr'ul.Sunt putin mai scumpe insa face minuni.

    Comment


    • #3
      Eu as recomanda sa dai jos egr-ul sa-l cureti si pe urma sa ii dai putina forja sa cureti evacuarea cum a scris ady24 mai sus...o sa te sperii ca scoate fum negru...nu-i problema...aia e funinginea depusa pe sistemul de evacuare.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ca idee , ce turatie vede masina in general ?
        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am intampinat-o si eu. Recent am schimbat duzele la injectoare si cateva zile a mers ok zic eu, desi scotea fum negru. De vreo 3 zile merge in suturi daca merg cu ea "batraneste". Daca apas pedala mai tare nu mai merge in suturi dar totusi parca o simt ca merge mai greu ca inainte parca ar fi infundat ceva. Precizez ca s-a aprins becul la bujii ieri si azi cam 2 minute apoi s-a stins(la fel si ieri). S-a pus motorina de la lukoil din iasi de 230 lei si am citit pe alt thread ca e foarte proasta motorina la lukoil ca are apa si mizerii. Am talharit-o azi cum ati scris aici in 3 4 mii de ture vreo 15 minute si parca nu mai scoate fum negru tare acum dar problema persista cu mersul in suturi parca se ineaca. Astept sfaturile dumneavoastra! Multumesc in avans.

          Comment


          • #6
            Pai daca mergi cu ea subturata,si nu vede mai mult de 2000 de ture,cum ai vrea sa fie?
            Diesel-urile sunt mult mai pretentioase fata de benzinare,trebuie sa stii sa mergi cu ele.Nu ii da in goarna cat nu s-a incalzit bine,sa faca ungerea cum trebuie,nu baga motorina de proasta calitate,nu baga ulei de proasta calitate,ca altfel iti cad piesele pe rand,Si daca ai turbina,dupa ce ai alergat-o ar fi bine sa o lasi 1 min la relanti inainte sa opresti motorul,sa se raceasca...
            PS:turatia potrivita pentru un diesel este 2500(eu cu diesel-urile merg si mai turat de atat).Si stai linistit ca nu consuma mai mult,ba chiar consuma mai putin.
            Si de obicei e bine din cand in cand sa o mai tii 10 minute la turatie mare sa se curete motorul,ar trebui sa faci regulat treaba asta,ca sa eviti astfel de probleme.Bafta
            sigpic

            Comment


            • #7
              daca nu se observa nici o modificare dupa mersul turat cum au spus cei de mai sus,cel mai simplu este sa pui msina pe un tester si iti va spune tot ce vrei sa sti despre parametrii motorului si ce nu functioneaza normal,iar pretul nu cred sa fie foarte mare

              Comment


              • #8
                am rezolvat problema, era din cauza injectoarelor si a EGR-ului, ms pt sfaturi, acum trage cum trebuie, eu in general o cam turez, deci nu stiu cum de sa infundat egr-ul

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bondellu View Post
                  Aceeasi problema am intampinat-o si eu. Recent am schimbat duzele la injectoare si cateva zile a mers ok zic eu, desi scotea fum negru. De vreo 3 zile merge in suturi daca merg cu ea "batraneste". Daca apas pedala mai tare nu mai merge in suturi dar totusi parca o simt ca merge mai greu ca inainte parca ar fi infundat ceva. Precizez ca s-a aprins becul la bujii ieri si azi cam 2 minute apoi s-a stins(la fel si ieri). S-a pus motorina de la lukoil din iasi de 230 lei si am citit pe alt thread ca e foarte proasta motorina la lukoil ca are apa si mizerii. Am talharit-o azi cum ati scris aici in 3 4 mii de ture vreo 15 minute si parca nu mai scoate fum negru tare acum dar problema persista cu mersul in suturi parca se ineaca. Astept sfaturile dumneavoastra! Multumesc in avans.
                  salut,cat te-a costat schimbatul duzelor la injectoare?eu am probleme doar cu unu care a fost schimbat intr-un servis.masina are 173000km,oare ar trebui schimbate toate 4?

                  Comment


                  • #10
                    Fumul negru poate fi generat de proasta functionare a EGR-ului sau a turbosuflantei.
                    O diagnoza competenta te va lamuri.
                    Unde locuiti ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adam.sorin View Post
                      Fumul negru poate fi generat de proasta functionare a EGR-ului sau a turbosuflantei.
                      O diagnoza competenta te va lamuri.
                      Unde locuiti ?
                      Fum negru de la turbosuflanta ? ma faceti sa rad, dar observ ca aveti totusi o varsta si nu imi permit. Fumul negru poate sa fie si din cauza mersului subturat. Daca se merge asa atunci se infunda egr'ul , catalizatorul , sitele din toba.

                      Comment


                      • #12
                        si adica ai schimbat turbina degeaba sau era obosita?

                        Comment


                        • #13
                          cum adica obosita...???

                          Comment


                          • #14
                            daca masina nu trage si fumega negru, se poate sa piarda aer undeva dupa turbo, intercooler. aceleasi simptome le are.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Daca ai schimbat distributia mai verifica inca o data daca este trasa la punct.Cine a facut distributia a avut cala pentru motor?Daca este bn pusa la punct curata la ultrasunete egr-ul si apoi catalizatorul.Fumul negru inseamna motorina multa nearsa sau lipsa aer de alimentare[insuficient].Un test cu programul "CLIP''pwentru a vedea parametri in timp real este bine venit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google