Logan DCI Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan DCI Nu Porneste!

    Buna ziua!
    Sunt nou pe forum, atunci intru pe unul cand am o problema cu o masina!
    Duminica in timp ce mergeam pe autostrada la 130 km pe ora sa auzit un sunet lar si a scos doua jeturi de fum alb-albastrui, masina a mers ok dupa aceea pana acasa inca 50 de km. Am ajuns acasa si am dezpachetat in fata scarii , dupa 15 minute abia a pornit , cam la 7-8 secunde de dat la automat.
    Azi dimineata nu a mai pornit... am dat de 3 ori la automat maxim 10 secunde... dar am plecat la servici cu un coleg!Precizez ca masina are 153000 de km si e din 2006, toate schimbate din 10.000 de km.Cred ca bujiile nu au fost schimbate niciodata, poate cel mult odata, trebuie sa verific facturile de la service. Ce poate fi? ce sa incerc? Pot sa o pornesc trasa?

  • #2
    turbina din pricina fumului alb+albastru
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #3
      ok ! dar dupa aceea a mers ok 50 de kilometri, si de ce nu porneste?

      Comment


      • #4
        Salut.
        Sa afli raspuns la toate intrebarile tale,mergi la o diagnoza sau daca nu porneste cheama pe cineva la ea cu un laptop[de la reprezentanta,dupa terminarea programului sa fie mai ieftin ]
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          am mers dar a bagat ulei in capul pistoaneler si daia nu mai porneste.
          ia verifica uleiul? ce nivel si ce culoare are .... daca mai e

          revino cu mai multe deteli despre cum a mers motorul dupa acceea

          eu mai zic sa nu fie ceva de la pompa de injectie sau un injector care a lucrat prost si ti-a curs motorina in loc s-o injecteze..

          Comment


          • #6
            Nivelul este la maxim ca am schimbat uleiul doar de 3000 km si pana acuma nu a consumat deloc!

            Comment


            • #7
              Senzorul de turatie mai poate fi. Presupun ca atunci cand o facut zgomot in mers, calculatorul a taiat motorina, apoi i-a dat drumul iar...Pe volanta ar trebui sa fie acel senzor, care se scoate si daca are pilitura sau mizerie pe el se curata. Si conectorul trebuie vazut in ce stare se afla. Verifica si conectorul de pe langa protectia de plastic a distributiei, care da informatia de pozitie a arborului cotit, din cate am citit pe forum....Cu un laptop ar trebui sa se vada ce erori ai....Vezi si daca poti da la para de pe conducta de alimentare cu motorina, pana cand se face tare....si deschide si busonul de motorina, ca am patit la o skoda Felicia, care a facut vid in rezervor.....BAFTA!

              Bujiile nici nu ti cupleaza cand e apa calda in motor....Iar acum porneste imediat si fara bujii...
              Last edited by LoganPetre; 18 July 2011, 12:17. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                cand ai verificat?
                Interactive Design Lights & Sound <- click

                Comment


                • #9
                  Multumesc cum ajung acasa de la servicu incerc... Intradevar a taiat motorina dar si a revenit in 2 secunde... noroc ca eram shiar la intrare pe autostrada in tudra si pana in gilau este doar o iesire aproape de gilau.

                  azi dimineata
                  Last edited by fero81; 18 July 2011, 12:20. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Ai putea incerca sa o pornesti trasa, asa am facut la Skoda Felicia, dar cu mare atentie, sa nu faci soc la cureaua de distributie. Cu ambreiajul calcat atunci cand te tracteaza, cuplat in treapta a 2-a iar cel din fata ta in treapta intai, dai la demaror si pe masura ce invarti motorul cu demarorul dai drumul incet la ambreiaj, iar dupa debraierea completa eliberezi cheia de actionare a demarorului. Iar daca o tragi cu sufa elastica, sa nu ii dai suturi cand te smuceste la intinderea corzii, la fel procedezi ca la inceput. Eu am pornit Felicia dupa vre-o 2 km de tractare....Dar am putut verifica atunci filtrul de motorina care era uscat, iar dupa ce l-am umplut nu s-a amorsat pompa de injectie....nu avea nici pompa electrica ca VW si nici para ca loganul....Daca ai fi avut ulei in capul pistoanelor, cum poate avea dreptate si sacalu009, presupun ca nu mai puteai invarti la demaror, iar pe aia 50 de km ai fi avut fum in coada....

                    De obicei porneste f f greu cand e senzorul de turatie murdar, iar in mers taie gazul cand e problema de senzor sau de mufa, contacte corodate, fire intrerupte....
                    Last edited by LoganPetre; 18 July 2011, 12:31. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      deci , lasa masina asa , fum alb+albastr clar ulei , nu porneste de la injectoare chestia cu senzorul e frectie la picior de lemn fiindca aia apare treptat nu asa dintr-o data app turbina dusa nu trebuie sa scoata neparat fum
                      Interactive Design Lights & Sound <- click

                      Comment


                      • #12
                        Pt. pirvu_alex : ce este asa funny de pui atatea smileuri,ca ai renault?

                        Comment


                        • #13
                          am patit si eu chestiile astea.... sunt niste simley-uri si atat , daca te incalzeste cu ceva uite ca nu mai pun . incerc sa te ajut daca nu vrei fa-ti de cap , tracteaza masina , problema ta . bafta multa si scuze daca am deranjat
                          Interactive Design Lights & Sound <- click

                          Comment


                          • #14
                            Nu e nici o problema.. doar credeam ca ti se pare amuzant... nu de alte dar am acuma mai multe pe cap am si un BMW seia 5 cu un senzor de abs rupt in butuc...sta in service de vreo 2 saptamani, mai am un peugeot fara asigurare si rovigneta... deci CHELTUIELI!

                            Loganul era o solutie de scapare!
                            Last edited by fero81; 18 July 2011, 15:07. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Mai baieti! Nu are rost sa ne lasam stresul sa patrunda si pe forum. Suntem aici pentru a ne impartasi parerile, sa ne ajutam asa cum putem, chiar daca unii au dreptate iar altii nu, chiar daca unii au o parere diferita de a noastra, chiar daca unii pun smile-uri si altii sunt foarte suparati. Palavragim si noi, iar frumos ar fi cand se rezolva cate o problema sa se si posteze cum s-a rezolvat acea problema....

                              @parvu_alex: probabil ai dreptate. Poate fi turbina, dar nu ar mai fi avut putere motorul. Pot fi injectoarele, dar nici ele nu pica asa dintr-o data decat daca motorina nu ar fi de calitate....Avand in vedere numarul tau de posturi de pe acest forum, TOT RESPECTUL!
                              Last edited by LoganPetre; 18 July 2011, 15:41. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google