Logan DCI Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    aici nu ne masuram in numarul de posturi .... altii au chiar dublul meu dar degeaba .... eu la renault am facut tot motorul , urmeaza injectoarele ... deci pot spune din proprie experienta ce se intapla aici ... nu sunt ironic si nici nu vorbesc aiurea fiindca si eu am bagat 1000 de mil in motorul meu
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #17
      naspa.....Oare si cei cu second-uri germane baga atatia bani in masini? Eu am constatat azi, cu surprindere, ca vechiul propietar mi-a tras teapa ca a schimbat distributia la 60.000km. Am trimis un email la service-ul din Belgia unde fusese facuta revizia de 60 si apoi cea de 70 mii Km si mi-au raspuns ca ei nu schimba distributia la logan decat la 5 ani sau 90.000Km. Acum masina are 6 ani, 127.000Km si oricum eram programat miercuri in service cu alte belele (conducte AC umflate: http://www.loganclub.ro/forum/proble...te-t35019.html) si o sa schimb si distributia.

      Comment


      • #18
        zi merci ca nu a facut poc ... eu cunosc cu 150.000 taxi care nu a schimbat decat ulei si filtre din 15.000 in 15.000 deci ..... ce sa mai zici ?
        Interactive Design Lights & Sound <- click

        Comment


        • #19
          Pai si eu schimb uleiul si filtrul de ulei din 15 in 15 mii (4litri, ELF 5W40 de Lubrifin BV), filtrul de aer la 30 mii, filtrul de carburant la 60 mii. Dar pun numai originale. Sper sa mai tina distributia inca doua zile, ca sa ma pot considera norocos. Problema cu furtunele m-a facut sa ma aplec mai mult pe forum, astfel ca am ajuns si pe la topicuri de distributie...Ca sa constat ca era facatura cu carnetul de intretinere.....
          Se zice ca nimic nu e intamplator....
          Numai bine si Km multi, fara reparatii majore!

          Comment


          • #20
            @fero81 Ai mai facut ceva??????????????

            Comment


            • #21
              L-am tras si a pornit in 5 m, dupa aceea porneste dar mai greu, azi dimineata l-am inpins un pic si iar a pornit...la ora 13 sunt programat la tester!In rest merge ok... uleiul la nivel...nu scoate fum!

              Comment


              • #22
                Salut.
                Intreb si eu,chiar daca nu stiu daca-si are rostul.Nu sunt posesor de dci.
                Dar bateria e ok?Ai amperaj?
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #23
                  Da ... Invarte de numa! poate sunt bujiile ca nu au fost schimbate niciodata!

                  Comment


                  • #24
                    nu cred ca ai nevoie de buji pe caldura asta

                    cel mai probabil e sinstemul de injectie ...ciudat este faptul ca a picat asa dintr-o data. ai putea sa faci si tu proba la injectoare.adica ai testul pe forum si pe net (pui pe returul fiecarui injector cate un furtunas de seringa si o 4 sticlute de 50ML pornesti masina si estimativ in 2 minute la relanti + testul Leack test detection DDT2000 sa nu depaseasca 35ml pe injetor. ) TOUL SA FIE FOARTE CURAT INCLUSIV MAINILE)
                    -da-mi o adresa de email si-ti trimit manualul.

                    bafta

                    Comment


                    • #25
                      Te rog sa-mi trimiti si mie manualul. petremoisanu@yahoo.com

                      Am confirmarea mecanicului care mi-a schimbat distributia: toate sigiliile (vopseaua de pe suruburi) sunt intacte, cureaua era originala si cu crapaturi, rola era si ea originala, concluzia e ca nu a fost schimbata distributia la masina mea. 126.630Km, 5 ani.
                      Last edited by LoganPetre; 20 July 2011, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Deviz estimativ de la Dacia Service 6022 lei>Cica trei injectoare au peste 40 si unul aproape 10. 1200 de lei un injector plus 200 conducta!

                        Comment


                        • #27
                          ai injector bulit, sau mai multe care nu sunt in parametrii optimi. eu am rezolvat prob cu injectoarele la Breaza, si ma costat in jur de 1oo euro bucata. cu stima. daca era de la turbina se tura singura de nebuna si nu puteai s-o opresti decat omorand motoru , cum spun mecanicii.

                          Comment


                          • #28
                            cauta supape de retur pe net nu da alora de la service,sint parsivi cind ajungi la ei asa au vrut sa ma beleasca de bani si pe mine,se pot reconditiona.

                            Comment


                            • #29
                              @agarlita se opreste mecanic prin tragerea franei de mana, cuplarea treptei 5 si dai drumu la ambreiaj .

                              mergi si reconditioneaza injectoarele , eu asa am sa fac , doar nu o sa le dau astora 60 de mil fiindca injectoarele nu o sa ma tina de 5 ori mai mult decat astea reconditionate (adica schimbat interiorul injectorului) . bafta
                              Interactive Design Lights & Sound <- click

                              Comment


                              • #30
                                dci

                                fero81,daca mai o ai in garantie dute la service-ul dacia,te programezi,si daca tot fac figuri inginerii de acolo,suna la vocea clientului (ai nr in cartea masinii) si fac pariu ca intr-o ora te rezolva.sunt patit,daca nu-i in garantie nu te duce la dacia ca te jupoaie de bani,bafta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google