Logan DCI Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Deci s-a rezolvat cu problema pornirii, s-au schimbat injectoarele, 2000 de lei , din pacate injectorul 4 s-a rupt in doua,... s-a scos injectorul cu greu adica asa credeau ei,...s-a pornit motorul, porneste dar bate ca dracu si vrea sa sara afara din locul ei... deci.... cred ca urmeaza acuma piston,chiuloasa,etc.

    Comment


    • #47
      Pai si nu pistonul 4 era cel cu 10 ml la testul injectoarelor?.....Daca citesti in urma, poate te vei convinge ca era singurul cu probleme....Din cauza ca ti-a ramas deschis, a decalit pistonul si acum de fapt ai bataie de bolt (care bolt fiind prins pe biela, a ovalizat gaurile din piston cand acesta era incins).....Sper sa ma contrazici si sa nu fi schimbat degeaba 3 injectoare...............

      Comment


      • #48
        cel cu 10 era ok, cele cu 40 sunt cu probleme

        normal nu trebuie sa aiba mai mult de 6-8
        Last edited by fero81; 1 August 2011, 13:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          Originally posted by fero81 View Post
          cel cu 10 era ok, cele cu 40 sunt cu probleme

          normal nu trebuie sa aiba mai mult de 6-8
          da 6-8 ml............ pe minut cum au masurat ei?

          Comment


          • #50
            pe tester Dacia!

            Automobile Dacia Bistrita!
            Last edited by fero81; 1 August 2011, 15:44. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #51
              Originally posted by fero81 View Post
              cel cu 10 era ok, cele cu 40 sunt cu probleme

              normal nu trebuie sa aiba mai mult de 6-8
              Eu ti-am zis ca ala e ok dar petremoisanu tot tinea al lui. In fine, imi pare rau pentru ce ai patit.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #52
                fero81! si mie imi pare rau de ce ai patit. De fapt, imi pare rau ca sunt cazuri de genul asta, cand pana in 250.000 km apar la logan probleme grave, costisitoare....Sunt fan logan si mi-ar fi placut sa il laude toti, in ciuda celor care au second-uri nemtesti luate de bune la peste 200.000 km si se lauda cu ele.....Iar anul asta am bagat si eu aproape 1000RON in loganelul meu....Sa auzim si de bine de logan!
                Problema e ca posteaza de cele mai multe ori doar cei care au probleme....Si chiar intr-un sondaj pe forum legat de injectoare si pompe de injectie, procentul celor care au avut probleme e de 30%...destul de ridicat...din pacate. Dar rezultatul e de 30% din cei care sunt pe forum, iar multi sunt pe forum ca au avut probleme chiar si mai mici...In afara de impatimitii marcii (poate si din patriotism), totusi, nemtii de rand sunt principalii clienti ai MCV-ului si Duster-ului....
                Va doresc cat mai putine reparatii!!!!!!

                Comment


                • #53
                  Ok! Am terminat toata afacerea ... Masina merge brici... am schimbat toate cele 4 injectoare+ plus ca au schimbat ei un piston (4) ca l-au aranjat... cu treba asta garnitura de chiuloasa am schimbat si curea de distributie+ ulei+filtre+bucsa antiruliu = 3500 de lei.Cam asta este!

                  Comment


                  • #54
                    am un prieten care are un 1.5 dci din 2006 si aseara a dat masina cuiva pentru o jumatate de ora. dupa ce i-a adus-o si a vrut sa plece cu ea nu a mai vrut sa porneasca sub nici o forma. am impins-o in treapta a 2 a dar tot nu a dat sa porneasca.
                    am chemat pe cineva cu clipul iar pe calculator dadea eroare : rateuri in capul pistonului 2. dupa ce i-am dat cu sprai a luat-o dar nu mergea mai mult de 3-4 sec si se oprea. dupa ce am mai omorat noi asa la ea a dat aceeasi eroare dar la pistonul 1. care ar putea fi problema?
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #55
                      problema ar putea fi omul caruia i-a fost imprumutata masina. daca ai incredere ca nu ti-a schimbat ceva, n-a umblat unde nu trebuie si n-a mers ca si cum ar fi furat masina, probabil sa nu fie vreo problema costisitoare.
                      daca nu, orice e posibil... de la injectoare busite, distributie sarita de la punct, pana la turbina dusa si pistoane topite de la ulei ajuns in camera de ardere, ori injectoare blocate pe deschis.

                      povesti. pana n-o desfaci, n-ai de unde sti exact.

                      s-a tot zis sa nu se porneasca la spray sau impinsa, ca mai rau poate face. tot degeaba.
                      internal combustionizer

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google