am avut probleme cu un injector,nu din cauza piliturii din pompa ci a fost schimbat pe undeva cu altu aproape pe duca.am cumparat unul nou si merge totul k dar vroiam sa intreb daca chiar trebuie mers la un tester si scris codul lui.pareri am auzit destule,ca trebuie ,altii ca nu trebuie...
Scriere Cod Injector
Collapse
X
-
daca merge las-o asa . Oricum nu e mare smecherie sa scrii un cod de injector te costa 50 lei la cineva care are habar ce face si dureaza max 5 minute.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
Da , asa este daca totul este ok , las'o asa. Exista o problema cu codurile atunci cand nu sunt scrise nici unlele in ecu,atunci masina merge in regim de avarie la 1200 rpm/ Doar in astfel de cazuri trebuiesc scrie codrile in ecu,sau daca nu se respecta ordinea in care se monteaza injectoarele, adica trebuie puse in acelasi loc de unde s'a scos injectorul respectiv. trebuie pastrata ordinea asta.
Comment
-
nu trebuie scris nici un cod isi face calculatorul masinii treaba bine si il recunoaste.. pe viitor iti rrecomand sa nu mai schimbi injectoru cu totu doar piesa din interior "control valve"..
Comment
-
pai sa imi schimbe diuza aia imi luau in caransebes 450 roni si nici o garantie,pe un injector nou am dat 520 roni,si are 12 luni garantie.Originally posted by mat View Postnu trebuie scris nici un cod isi face calculatorul masinii treaba bine si il recunoaste.. pe viitor iti rrecomand sa nu mai schimbi injectoru cu totu doar piesa din interior "control valve"..
Comment
-
pana la urma am fost sa scriu codul si am dat de alta problema.nu au reusit sa scrie codul,spun ca injectorul e de euro 4,am sunat de unde l-am luat,cei de acolo nu ca e euro 3,masina merge bine dar ....eu m-am ales cu banii luati si plimbat de colo colo.codul injectorului prin care se deosebeste e3 de e4,la mine este 8200049876,imi poate spune cineva sigur ce euro este?Originally posted by gaby2010 View Postam avut probleme cu un injector,nu din cauza piliturii din pompa ci a fost schimbat pe undeva cu altu aproape pe duca.am cumparat unul nou si merge totul k dar vroiam sa intreb daca chiar trebuie mers la un tester si scris codul lui.pareri am auzit destule,ca trebuie ,altii ca nu trebuie...
pana la urma am fost sa scriu codul si am dat de alta problema.nu au reusit sa scrie codul,spun ca injectorul e de euro 4,am sunat de unde l-am luat,cei de acolo nu ca e euro 3,masina merge bine dar ....eu m-am ales cu banii luati si plimbat de colo colo.codul injectorului prin care se deosebeste e3 de e4,la mine este 8200049876,imi poate spune cineva sigur ce euro este?Originally posted by gaby2010 View Postam avut probleme cu un injector,nu din cauza piliturii din pompa ci a fost schimbat pe undeva cu altu aproape pe duca.am cumparat unul nou si merge totul k dar vroiam sa intreb daca chiar trebuie mers la un tester si scris codul lui.pareri am auzit destule,ca trebuie ,altii ca nu trebuie...
Comment
-
-
daca cauti pe google codul respectiv o sa gasesti ceva info ca e de euro 3 . Nu inteleg de ce nu merge scris in calculator .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Asa este, problema este una generala, ecu nu accepta coduri de euro 4 la euro 3, datorita puterei mai mare de evacurare a motorinei pe pulverizator. Euro 4 are 6 gauri la pulverizator pe cand euro 3 are doar 5 gauri. Deci va dati seama ca oarecum se mareste puterea motorului, dar nu este indicat sa faceti acest lucru. Posibil , foarte posibil sa topiti pistonul.
Comment
-
da,dar injectorul este nou,cei de la magazin spun ca e euro 3.daca tot l-am luat nou normal ca nu-mi convine sa se intample ceva la motor.cei de la magazin imi spun ca e posibil sa fie ceva de la ecu,sa o bag in servis si sa-mi schimbe injectorul in alt loc si sa incerce sa-l rescrie acolo.alti bani alta distractie.Originally posted by ady24 View PostAsa este, problema este una generala, ecu nu accepta coduri de euro 4 la euro 3, datorita puterei mai mare de evacurare a motorinei pe pulverizator. Euro 4 are 6 gauri la pulverizator pe cand euro 3 are doar 5 gauri. Deci va dati seama ca oarecum se mareste puterea motorului, dar nu este indicat sa faceti acest lucru. Posibil , foarte posibil sa topiti pistonul.
Comment
-
pistoanele nu se topesc de la motorina mai multa , ci de la motorina mai putinaOriginally posted by ady24 View PostAsa este, problema este una generala, ecu nu accepta coduri de euro 4 la euro 3, datorita puterei mai mare de evacurare a motorinei pe pulverizator. Euro 4 are 6 gauri la pulverizator pe cand euro 3 are doar 5 gauri. Deci va dati seama ca oarecum se mareste puterea motorului, dar nu este indicat sa faceti acest lucru. Posibil , foarte posibil sa topiti pistonul.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pistoanele se topesc de la prelingerea motorinii(se pisa) adica nu mai este pulverizata. si asta din cauza obturarii (cu gunoaie)a celor 5 respectiv 6 gauri din capul injectorului.Originally posted by ady24 View PostAsa este, problema este una generala, ecu nu accepta coduri de euro 4 la euro 3, datorita puterei mai mare de evacurare a motorinei pe pulverizator. Euro 4 are 6 gauri la pulverizator pe cand euro 3 are doar 5 gauri. Deci va dati seama ca oarecum se mareste puterea motorului, dar nu este indicat sa faceti acest lucru. Posibil , foarte posibil sa topiti pistonul.
Comment











Comment