Scriere Cod Injector

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    pistoanele nu se topesc de la motorina mai multa , ci de la motorina mai putina
    Poti explica? Credeam ca la diesel temperatura e in functie de carburantul injectat, daca e putina e temperatura mai mica si invers.

    Originally posted by mat View Post
    nu trebuie scris nici un cod isi face calculatorul masinii treaba bine si il recunoaste.. pe viitor iti rrecomand sa nu mai schimbi injectoru cu totu doar piesa din interior "control valve"..
    Vrei sa vezi ca daca stergi codurile la un motor cu suficienti km nu mai porneste? Nu recunoaste calculatorul nimic, ca nu e scanner.
    Last edited by einstein1984; 18 August 2011, 10:21. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      nu stiu cum e la diesel , dar in general stiu ca pistoanele isi fac racirea si prin combustibil.Am avut doar benzinar pana acum si m-am documentat doar pentru benzinare si stiu ca lipsa de combustibil adica amestecul sarac duce la supraincalzirea pistonului unu la mana din cauza detonatiilor(ceea ce nu e cazul la diesel) si doi din cauza cauza exploziei mai puternice din cauza amestecului sarac( iar nu e cazul de explozie puternica la diesel ) deci am cam facut afirmatia prin analogie ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Da si pistonul se topeste cand nu mai pulverizeaza si ii dai talpa(iti spun din experienta ca am patit-o). Dupa o revizie mecanicul mi-a recomandat sa-i dau talpa cica face bine?!?!; am iesit pe autostrada si i-am dat!!pana a facut pocsa oprit motorul in mers si cand m-am uitat in oglinda era fum in spate ca la aia de la formula unu cand le exploda motorul. Am avut noroc ca a repornit si am mers usurel cu ea pana la service unde si-a dat duhul definitiv. Au desfacut motorul si primul piston era topit pana la primul segment.Deci motorina daca se prelinge arde in capul pistonului si de aici buba. Astea da motoare cele mai bune de pe piata; ahahahaha!! Cata economie faci cu carburantul dai inzecit pe partea aialalta pe piese!! Nu va mai luati masini deastea ca sunt cele mai mari petarde de pe planeta!!


        Vrei sa vezi ca daca stergi codurile la un motor cu suficienti km nu mai porneste? Nu recunoaste calculatorul nimic, ca nu e scanner.[/QUOTE]

        Comment


        • #19
          asta e boala motoarelor diesel , nu neaparat logan
          Nu stiu daca neaparat motorina se prelinge pe piston si daca faptul ca se prelinge sau faptul ca este foarte putina duce la topirea pistonului , pentru ca restul se duce pe retur ,deci probabil doar o mica parte ajunge in capul cilindrului .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            asta e boala motoarelor diesel , nu neaparat logan
            Nu stiu daca neaparat motorina se prelinge pe piston si daca faptul ca se prelinge sau faptul ca este foarte putina duce la topirea pistonului , pentru ca restul se duce pe retur ,deci probabil doar o mica parte ajunge in capul cilindrului .
            Tocmai ca nu vorbesc de Logan!! eu am un Renault Clio; acest tip de motor 1.5dci e problema (ca e nissan, renault, logan etc) este facut pur comercial.
            Bine o sa comenteze unii care au sute de mii si n-au avut probleme dar sunt prea multi cu probleme; nu stiu!!ce sa zic!! poate ma insel eu...poate sunt eu prea pretentios (are 2sute de mii de km); dar totusi daca ne gandim ca alti producatori de pe piata ofera garantie 3sute de mii de km iti cam vine sa dai cateva mii de euro in plus si sa-ti iei intradevar masina; facand un calcul vei observa ca iesi mai ieftin la final. Bine ca pica si cate una din alea da nu e o chestie generalizata cum intalnesti la acest motor!!
            multa bafata!

            Comment


            • #21
              motorina e de vina .Uitate si la passat , motoarele de 2.0 in general au probleme cu injectoarele si costa doar 35mil injectorul cu cel vechi dat la schimb, si vreo 50 fara
              Deci cata economie de motorina faci , mai bine iesi oricum daca aveai benzinar
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Piston topit!! Cauza? Injector blocat pe deschis(iese din discutie valva de retur), in acest caz pulverizeaza permanent si nu doar la timpii care trebuie,(un injector de common rail la un timp de inectie deschide si pulverizeaza de aprox 6 ori fata de unu normal, TDI de ex) in capul injectorului formandu-se o flacara permanenta, ca un bec de autogen care genereaza temperaturi foarte inalte si topeste pistonul (flacara fiind orientata in directia jetului injectat adica spre piston) Problema aceasta poate aparea doar la motoarele cu common rail: cdi, dci, crdi, hdi, tdci, (tdi CR 1,4tdi; 1,6tdi; 2,0tdi etc astea din grupul wag)
                O problema similara am patit la un ford fiesta 1.4tdci, piston chiulasa, bloc motor + alte, masina avea ` 100.000km si era in garantie (ford da 4 ani fara limita de Km), a alimentat 100% de la rompetrol. Cei de la ford nu au inlocuit nimic pe garantie, masina fiind data dauna totala la casco... Deci se intampla si la case mai mari.. Am o cunostinta cu un Mercedes E Klasse 2,7CDI si a schimbat injectoare... Deci se intampla si la case mai mari.. In Ro e o loterie cu dieselul(de generatie mai noua) asta e adevarul, esti foarte multumit de motor pana merge, dupa ce se strica nu-ti mai trebuie diesel..
                Last edited by raduSB; 18 August 2011, 19:26.

                Comment


                • #23
                  Problema topirii pistoanelor (care sunt facute din aluminiu) este foarte frecventa la motoarele common rail si aproape inexistenta la celelalte tipuri (pompa de injectie separata sau pumpe duse ). Din cauza faptului ca in capul injectorului se afla tot timpul motorina sub presiune (alimentata de pompa de inalta presiune), un injector defect care nu inchide bine , lasa sa intre motorina in camera de ardere tot timpul, nu doar in faza de injectie. Motorina in surplus, care de regula nici nu este pulverizata corect, se prelinge pe suprafata pistonului arzind la temperaturi mai mari decit temperatura de topire a aliajului de aluminiu din care este fabricat pistonul, ducind la topirea lui. in functionare normala, frontul flacarii cu care arde motorina pulverizata de injector nu atinge suprafata pistonului sau a cilindrilor.Topirea pistoanelor mai apare si in cazul unui tuning agresiv, cind iarasi motorina in exces arde pe suprafata pistonului.(nu vorbim si de alte cazuri cum ar fi lipsa racirii, etc. ) Tehnologia CR, are multe avantaje, de ordin economic(fiind mai ieftina decit PD), mai putine noxe(control mai bun al fazelor de injectie, multijet,), poate si un consum mai redus, dar are si unele dezavantaje majore care de regula le observa consumatorul final.
                  Actual posesor de 1,2 16V

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    motorina e de vina .Uitate si la passat , motoarele de 2.0 in general au probleme cu injectoarele si costa doar 35mil injectorul cu cel vechi dat la schimb, si vreo 50 fara
                    Deci cata economie de motorina faci , mai bine iesi oricum daca aveai benzinar
                    Ca sa fim corecti pana la capat-motoarelele de passat B6 cod BKP sunt cele cu probleme. De precizat ar fi faptul ca aceste motoare folosesc cu totul si cu totul alt tip de injector(are pompa si duza pe acelasi corp) iar injectoarele sunt piezoelectrice fabricate de Siemens VDO iar defectiunile apar pe partea electrica nu mecanica- in banii aia de care spui tu se schimba si cablajul electric-mai nou volkswagen schimba injectoarele gratuit pentru cateva coduri motor daca masina are pana in 7 ani vechime.

                    La common-rail e cu totul alta discutie iar problemele nu ar fi aparut daca se folosea sistem de injectie Bosch si motorina numai din surse autorizate.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      nu stiu cum e la diesel , dar in general stiu ca pistoanele isi fac racirea si prin combustibil.Am avut doar benzinar pana acum si m-am documentat doar pentru benzinare si stiu ca lipsa de combustibil adica amestecul sarac duce la supraincalzirea pistonului unu la mana din cauza detonatiilor(ceea ce nu e cazul la diesel) si doi din cauza cauza exploziei mai puternice din cauza amestecului sarac( iar nu e cazul de explozie puternica la diesel ) deci am cam facut afirmatia prin analogie ...
                      Geniala analogia dar gresita. Un diesel in sarcina maxima e la lambda 1,7. In ralenti poate fi si la lambda 20 (de 20 de ori mai mult aer decat era strict necesar pentru combustie). Si la ralenti nu topeste nici un piston.
                      Amestecul sarac supraincalzeste un benzinar, dar numai pentru ca el nu e facut sa arda amestecuri sarace (exceptie unele motoare japoneze). Din contra, dieselul e proiectat pentru asta.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Geniala analogia dar gresita. Un diesel in sarcina maxima e la lambda 1,7. In ralenti poate fi si la lambda 20 (de 20 de ori mai mult aer decat era strict necesar pentru combustie). Si la ralenti nu topeste nici un piston.
                        Amestecul sarac supraincalzeste un benzinar, dar numai pentru ca el nu e facut sa arda amestecuri sarace (exceptie unele motoare japoneze). Din contra, dieselul e proiectat pentru asta.
                        Domn Profesor varianta cu injectorul blocat pe deschis eu o rumeg in totalitate restul sunt fabulatii; injectorul blocat pe deschis=>piston topit la turatii mari(3500-4000rot/min) si din pacate se intampla des la acest sistem de injectie; dupa parerea mea deficitar rau de tot; cred ca un sistem de injectie mai prost ca asta nu sa inventat vreodata!!..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google