Probleme Cu 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Revin cu un post nou in acest thread, vad ca de aproape 1 an nu a mai postat nimeni .Acum am cam 140.00Km. Sa dea Dunmezeu,ca lipsa de postari noi sa fie din cauza ca toate Loganurile 1.5DCI de 65 de CP, au mers "Brici" de atunci pana acum, dar as vrea sa va povestesc ce am mai patit.
    1. Bataile de injector au disparut de cand am schimbat statia de carburanti - acum iau numai de la OMV sau PetromV, pana atunci luam de la Rompetrol ca era in drumul meu.
    2. Fumul negru si lipsa de putere se pare ca erau intradevar de la mersul subturat, coroborat cu o cutie de viteze etajata cam lung pentru mersul prin orasele aglomerate. Ca sa desfund catalizatorul am mers vreo 10Km cu a doua la 4000 RPM, pana sa supraincalzit de l-au luat dracii si a aruncat toata funinginea din el.La cutia de viteze nu am ce sa-i fac asa ca am marit raportul pe transmisia finala, inlocuind cauciucurile din fata originale 185/65/15 cu 185/60/15, care au un diametru mai mic cam cu 1,5 cm, acum are vana ,demaraj incomparabil mai bune, dar tb sa fiu atent la gropi si borduri ca au talonul mai ingust, in rest fuge de mananca norii. Nu-i mai dau a 4-a in oras si caut s-o tin in jur de 2000RPM, ca sa ramana catalizatorul incins.
    3. Zanganitul de metalic (gen fulie), era din doua locuri, fulia de pe alternator dusa ( cica contine si un mic ambreiaj), rulmentul de pe axul pompei de la aer conditionat dus( asta am constatat-o prin faptul ca atunci cand porneam aerul conditionat disparea zanganitul. M-a costat vreo 300ron deranjul cu fulia de pe alternator si rulmentul de pe axul AC, si inca 300ron manopera inclusiv inlocuit freon si uleiul din compresorul AC.
    Ce mi-a mai aparut cand si cand se aprinde becul la bujii in mers si se tureaza de aiurea in gol. Daca opresc motorul un pic apoi il pornesc sau daca ai dau un spritz puternic din acceleratie dispare.
    In rest am mai schimbat rulmenti pe fata si spate, pivoti, capete de bara, s-a cam dus si caseta de directie, a inceput sa bata.
    Am schimbat de vreo daua ori si senzorul de pedala de la stop pe frana. Mufele de la triplele de pe spate sunt cam pacatoase daca stai mult cu piciorul pe frana incep sa se topeasca contactii.
    Asta e, Sanatate si sa auzim de bine !

    Comment


    • #62
      Originally posted by narcis_65 View Post
      Ce mi-a mai aparut cand si cand se aprinde becul la bujii in mers si se tureaza de aiurea in gol. Daca opresc motorul un pic apoi il pornesc sau daca ai dau un spritz puternic din acceleratie dispare.
      posibil probleme cu regulatorul de presiune din pompa de inalta.
      internal combustionizer

      Comment


      • #63
        bag-o pe tester si compara-i valorile nominale cu cele reale.Presiuni pe fiecare injector,aer, vacuum, emisiile pe fiecare piston, etc. Bineinteles cu cineva care stie sa vada, sa citesca si sa interpreteze acele valori. Totusi, daca e totul ok schimba filtrul cu unul de firma sau macar sufla-l pe actualul, iar la mufarea tevilor in filtru verifica oringurile sa fie intacte, curate si date cu motorina, dupa care le mufezi.
        Pe acolo trage de obicei aer si poate fi o cauza.

        de acord cu zeegermans:
        regulatorul de presiune(actuatorul), il scoti direct,ii scoti sita, arcul conic, bila cilindrica si il suflii cu compresorul si motorina(NU BENZINA!), la fel si cu sita si e ca nou.
        daca intre timp ai remediat defectul, zi-ne si noua ce a fost.
        SUCCES!

        Comment


        • #64
          Salut, eu sunt incepator insa am primit cadou un logan 1.5 dci, azi am facut cu el 175000 km si nu are nici o problema. Masina am primit-o de la un prieten si in tot acest timp el nu a avut nici o problema cu masina...nu stiu de ce zice lumea ca dieselul nu este bun. Dar cum am zis sunt incepator.

          Comment


          • #65
            Salut, depinde cum a mers cu ea respectivul. Incearca sa mergi mai turata, schimba filtrele la timp, fa schimbul de ulei , baga motorina de la omv si garantat nu ai probleme cu ea. Cum o ingrijesti asa o ai .
            Last edited by 77sky; 23 May 2011, 22:17.

            Comment


            • #66
              Mersi pentru sfaturi... eu zic ca am grija de ea si motorina am bagat de la rompetrol... crezi ca e mai buna motorina de la omv?
              Last edited by 77sky; 23 May 2011, 22:18.

              Comment


              • #67
                eu cred ca e mai buna de la rompetrol eu bag benzina de acolo si merge bine parerile sunt impartite

                Comment


                • #68
                  da asta asa este parerile sant impartite ,socru meu are logan din 2006 baga motorina numai de la petrom sau cum era inainte petrom v si ii merge stas ,eu in schimb am masina din 2007 (euro 4 ) se pare ca astea sant mai pretentioase am inceput cu mol merge brici am mai bagat de la petrom sau omv este puturoasa si scoate fum negru ,de vreo 2 ani bag numai de la rompetrol se simte imediat diferenta are viata motorul dar cred ca se consuma si putin cam repede .

                  Comment


                  • #69
                    pentru fluctuatii de turatie inlocuieste regulatorul de turatie de pe pompa de injectie sau curatal cel cu mufa maro ,si nu mai tot schimba injectoare .

                    Comment


                    • #70
                      Eu am o alta problema. De ceva timp incoace am observat ca se aude din partea dreapta ca un fel de clipocit. Mai precis parca ar fi sticla de apa care nu este plina si cand o misti se aude zgomotul specific. De la ce poate fi? Am gasit o explicatie si mi se pare prea simplu sa fie asa: se aude atunci cand rezervorul de lichid spalare parbriz nu e plin si face ca o sticla cu apa. Sa fie doar asta? Nu am mai auzit pe nimeni si nu stiu ce sa zic. Sa fie din categoria "soricei" dar nu in masina ci pe creierul meu?

                      Comment


                      • #71
                        As vrea sa cipuiesc loganul 1,5-65cp ,ma intereseaza un pretsi unele dezavantaje daca sunt

                        Comment


                        • #72
                          la tg mures,cluj,sibiu,oradea,bucuresti.
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #73
                            Cam tarziu dar iata ca vin cu un raspuns la intrebarile voastre si cu noi precizari si istoric de folosinta. Intre timp am facut 250.000km. Mentionez ca pana acum nu am umblat la cutie ,motor, injectoare, doar intretinerea curenta si schimburile de ulei filtre curele, fulii, pompa de apa etc.
                            Se para ca fluctuatiile de turatie erau de la un filtru de motorina cu bube ori montat gresit. din cand in cand mai aperea picaturi de motorina sub pasajul de roata dreapta unde se afla pardalnicul de filtru. M-am dus inapoi la service am reclamat situatia , au umblat ei acolo au facut cate ceva si nu mai curgea decat foarte rar si putin, dar problemele cu fluctuatia de turatia nu a disparut, pesemne ca avea o mica neetanseitate si tragea aer. Problema a disparut complet dupa inlocuirea filtrului de motorina. Referitor la bataile presupuse din caseta de directie, ulterior s-a dovedit ca nu erau de la caseta ci din bucsile tampon de deasupra la amortizoarele fata si de la suportul antibasculare motor, care vine prins sub masina. Am schimbat pe fata discuri de frana, placute, amortizoare, bascule bucsi, bielete antirul si suporul de motor respectiv si au disparut toate zgomotele ce apareau la placarea de pe loc si la trecerea peste denivelari. Am schimbat si carcasa la telecomanda ca s-au gaurit butoanele. Am schimbat si al doilea disc de ambreiaj ca incepuse sa se ambaleze la deal , semn ca patina discul in sarcina. M-au calcat hotii sa-mi fure sistemul audio Kenwood, mi-au rupt yalele de la usi, au bagat surubelnita in bord ca sa-l scoata dar nu au reusit ca era prins destul de bine, in schimb mi-au facut un scurt si mi-au ars vreo trei sigurante, mi-au furat antena. Apropo hai sa va spun si voua ca m-au invatat mecanicii cum sa-mi fac antifurt la antena. Se ia o sarma de la electrod se sudeaza de un surub corespunzator nu mai stiu axact parca de metric 3, se infileteaza in locul antenei si iaca antena cu antifurt. Cu cat e mai ruginita sarma de electrod cu atat mai strasnic antifurtul. Ca deh "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!!".

                            Comment


                            • #74
                              Buna ziua, Am o problema cu un Logan 1.5 Ph1 48k, numai pornește. Am pus diagnoza și numai îmi recunoaște ECU. Am verificat siguranțele și par ok. Din păcate nu am o schema electrica. Sa pot verifica și relele.

                              Daca mă poate ajuta cineva cu un electrician in Timișoara sau o schema electrică.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google