Revin cu un post nou in acest thread, vad ca de aproape 1 an nu a mai postat nimeni .Acum am cam 140.00Km. Sa dea Dunmezeu,ca lipsa de postari noi sa fie din cauza ca toate Loganurile 1.5DCI de 65 de CP, au mers "Brici" de atunci pana acum, dar as vrea sa va povestesc ce am mai patit.
1. Bataile de injector au disparut de cand am schimbat statia de carburanti - acum iau numai de la OMV sau PetromV, pana atunci luam de la Rompetrol ca era in drumul meu.
2. Fumul negru si lipsa de putere se pare ca erau intradevar de la mersul subturat, coroborat cu o cutie de viteze etajata cam lung pentru mersul prin orasele aglomerate. Ca sa desfund catalizatorul am mers vreo 10Km cu a doua la 4000 RPM, pana sa supraincalzit de l-au luat dracii si a aruncat toata funinginea din el.La cutia de viteze nu am ce sa-i fac asa ca am marit raportul pe transmisia finala, inlocuind cauciucurile din fata originale 185/65/15 cu 185/60/15, care au un diametru mai mic cam cu 1,5 cm, acum are vana ,demaraj incomparabil mai bune, dar tb sa fiu atent la gropi si borduri ca au talonul mai ingust, in rest fuge de mananca norii. Nu-i mai dau a 4-a in oras si caut s-o tin in jur de 2000RPM, ca sa ramana catalizatorul incins.
3. Zanganitul de metalic (gen fulie), era din doua locuri, fulia de pe alternator dusa ( cica contine si un mic ambreiaj), rulmentul de pe axul pompei de la aer conditionat dus( asta am constatat-o prin faptul ca atunci cand porneam aerul conditionat disparea zanganitul. M-a costat vreo 300ron deranjul cu fulia de pe alternator si rulmentul de pe axul AC, si inca 300ron manopera inclusiv inlocuit freon si uleiul din compresorul AC.
Ce mi-a mai aparut cand si cand se aprinde becul la bujii in mers si se tureaza de aiurea in gol. Daca opresc motorul un pic apoi il pornesc sau daca ai dau un spritz puternic din acceleratie dispare.
In rest am mai schimbat rulmenti pe fata si spate, pivoti, capete de bara, s-a cam dus si caseta de directie, a inceput sa bata.
Am schimbat de vreo daua ori si senzorul de pedala de la stop pe frana. Mufele de la triplele de pe spate sunt cam pacatoase daca stai mult cu piciorul pe frana incep sa se topeasca contactii.
Asta e, Sanatate si sa auzim de bine !
1. Bataile de injector au disparut de cand am schimbat statia de carburanti - acum iau numai de la OMV sau PetromV, pana atunci luam de la Rompetrol ca era in drumul meu.
2. Fumul negru si lipsa de putere se pare ca erau intradevar de la mersul subturat, coroborat cu o cutie de viteze etajata cam lung pentru mersul prin orasele aglomerate. Ca sa desfund catalizatorul am mers vreo 10Km cu a doua la 4000 RPM, pana sa supraincalzit de l-au luat dracii si a aruncat toata funinginea din el.La cutia de viteze nu am ce sa-i fac asa ca am marit raportul pe transmisia finala, inlocuind cauciucurile din fata originale 185/65/15 cu 185/60/15, care au un diametru mai mic cam cu 1,5 cm, acum are vana ,demaraj incomparabil mai bune, dar tb sa fiu atent la gropi si borduri ca au talonul mai ingust, in rest fuge de mananca norii. Nu-i mai dau a 4-a in oras si caut s-o tin in jur de 2000RPM, ca sa ramana catalizatorul incins.
3. Zanganitul de metalic (gen fulie), era din doua locuri, fulia de pe alternator dusa ( cica contine si un mic ambreiaj), rulmentul de pe axul pompei de la aer conditionat dus( asta am constatat-o prin faptul ca atunci cand porneam aerul conditionat disparea zanganitul. M-a costat vreo 300ron deranjul cu fulia de pe alternator si rulmentul de pe axul AC, si inca 300ron manopera inclusiv inlocuit freon si uleiul din compresorul AC.
Ce mi-a mai aparut cand si cand se aprinde becul la bujii in mers si se tureaza de aiurea in gol. Daca opresc motorul un pic apoi il pornesc sau daca ai dau un spritz puternic din acceleratie dispare.
In rest am mai schimbat rulmenti pe fata si spate, pivoti, capete de bara, s-a cam dus si caseta de directie, a inceput sa bata.
Am schimbat de vreo daua ori si senzorul de pedala de la stop pe frana. Mufele de la triplele de pe spate sunt cam pacatoase daca stai mult cu piciorul pe frana incep sa se topeasca contactii.
Asta e, Sanatate si sa auzim de bine !
Comment