Am Mare Nevoie De Ajutor Masina Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am Mare Nevoie De Ajutor Masina Nu Mai Porneste

    Duminica dimineata nu a mai pornit loganul meu (1,5 dci) .Am constatat ca sistemul nu mai era amorsat .Am dat la para de mi-a venit rau dar degeaba pt ca nu venea motorina.Am cumparat un sistem de amorsare nou (300 ron de m-a durut inima) pt ca oricum supapa de sens era terminata si degeaba tot nu porneste.
    Acum cel putin se amorseaza , dar dupa 2 minute presiunea se pierde (se vede cum curge pe retur) .
    Nu stiu incotro sa o iau . Stiti cumva daca pe pompa de injectie exista o supapa de sens ? De ce nu vrea sa porneasca totusi ? Va rog mult de tot sa ma ajutati si pe mine.
    Mihai-PH-10-EVI

  • #2
    Pai mai da niste detalii, spune exact ce face, ca din ce spui tu poate fi orice, incepand cu bateria.

    Comment


    • #3
      probabil un injector sau mai multe dau tot pe retur si se duce pa presiunea din rampa.
      un test la service zice clar ce are

      Comment


      • #4
        Incearca cu spray de pornire,e posibil sa ai doua injectoare picate si pierde din presiune,

        Comment


        • #5
          conta posibil regulatoru de presiune din pompa blocat pe deschis si de aici pierdere de presiune si imposibilitatea de a porni masina,un tester gaseste problema

          Comment


          • #6
            Bateria invarte nu este problema.
            Deci se intampla fenomenul urmator :
            -amorsez sistemul din para si pe furtunul de retur se vede cum se pierde motorina care dupa parerea mea trebuia sa ramana in pompa si nu sa se piarda pe acolo.(returul din pompa nu injectoare)
            Asta inseamna ca ceva este blocat in pompa pe deschis dupa parerea mea.
            La service am fost (dupa ce am dus masina pe platforma 80 ron)si dupa ce au testat-o au spus ca nu am presiune (ceea ce stiam si eu ca doar nu face presiune cu aer) si au vrut sa curete sistemul de injectie cu nu stiu ce solutie .La aceasta lucrare nu aveam nici un fel de garantie si mi s-a spus ca si maine as putea avea aceleasi probleme.Am refuzat sa dau 200 ron pe aceasta lucrare si am plecat acasa dupa ce pornisera masina cu spray. Acum tot nu porneste si sunt suparat rau de tot.Dai atatia bani si isi bat joc de tine.Bani sa cumpar alta pompa nu am si cred ca o sa stau pe bara un timp si masina in parcare.
            Last edited by conta; 21 September 2011, 09:00. Reason: mentionare
            Mihai-PH-10-EVI

            Comment


            • #7
              Daca ai ceva timp la dispozitie poate ar fi bine sa intrii aici si poate iti faci o idee despre ce ar avea masina ta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bogdan20cj View Post
                Daca ai ceva timp la dispozitie poate ar fi bine sa intrii aici si poate iti faci o idee despre ce ar avea masina ta.

                http://www.loganclub.ro/forum/pompa_...siune+motorina
                Am intrat dar sunt bulversat rau.Pana la urma tot la service ajung dar nu stiu unde sa duc.
                As vrea sa imi spuna :
                -Uite frate ai piesa asta defecta .O schimbam si gata ai masina gata.
                Dar la noi toti se dau in barci si fac tot felul de experimente si iau o gramada de bani . Spun ca este de acolo dupa aia sa mai schimbam si aia si tot asa .
                Mihai-PH-10-EVI

                Comment


                • #9
                  s-ar putea sa fie blocat regulatorul de presiune al pompei, dar la fel de bine este posibil sa fie blocata partea de inalta presiune a pompei. fara un tester de diagnosticare unde sa vezi presiunea in rampa sub demaror, este cam greu sa dai un verdict. un tester si un meserias experimentat te vor ajuta sa rezolvi problema

                  Comment


                  • #10
                    Conta vad ca esti din Ploiesti, oare din toata comunitatea loganistilor nu il poate ajuta nimeni pe colegul nostru cu un sfat??? sau macar sa ii spuna unde sa mearga la ce service, sau sa ii recomande un mecanic bun!!!

                    Conta poate daca ai trimite un mesaj la unul din moderatori poate te-ar ajuta ei!

                    Comment


                    • #11
                      Personal, as incepe cu schimbarea regulatorului de presiune, si apoi eventual un test de retur la injectoare. Daca nu iese nimic mergi si la o diagnoza, insa unveva unde iti poate citii si parametrii in timp reali ai motorului.

                      Comment


                      • #12
                        Am citit cateceva si cel mai bine este neaparat sa o pui pe tester:

                        - cineva exact ca si tine a avut aceasi problema si a facut un test de injectoare, posibil ca unul din ele sa nu isi faca treaba.
                        - mai putin probabil ar mai putea fi si regulatorul de presiune.

                        "Pe tester obtii eroare pe regulatorul de presiune.
                        Injectoarele pierd presiune pe retur iar pompa nu poate suplini, la turatii joase, aceasta pierdere. Calculatorul de injectie "vede" presiune mai mica decat in mapa pe care lucreaza si "crede" ca de vina e regulatorul de presiune, generand codul de eroare corespunzator.
                        Sunt totusi sanse sa fie intr-adevar o problema cu regulatorul de presiune, nu doar injectoarele.
                        __________________"
                        de aceea, inante se face testul de retur la fiecare injector in parte.

                        Ar fi ideal daca ai putea sa faci o proba cu un alt regulator de presiune, sa vezi daca dispare problema si apoi sa faci altele. Astfel subscriu la ce a spus colegul de mai inainte.

                        mult succes!
                        Last edited by Bogdan20cj; 21 September 2011, 23:11.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by conta View Post
                          Am intrat dar sunt bulversat rau.Pana la urma tot la service ajung dar nu stiu unde sa duc.
                          As vrea sa imi spuna :
                          -Uite frate ai piesa asta defecta .O schimbam si gata ai masina gata.
                          Dar la noi toti se dau in barci si fac tot felul de experimente si iau o gramada de bani . Spun ca este de acolo dupa aia sa mai schimbam si aia si tot asa .
                          Incearca sa te duci la strejnic la baiatu ala vis'a'vi de aia cu parasutismu...el se ocupa numai de injectii la diesel...si are tot ce ii treb...0722995692 asta e nr lui...catalin il cheama...vb cu el si vezi ce zice

                          Comment


                          • #14
                            daca afli ceva sa ne spui si noua care a fost problema ta.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google