Motorul Se Tureaza Singur Pana La 5000 Ture

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Tureaza Singur Pana La 5000 Ture

    Salutare tuturor, am o mare problema cu motorul (1.5 dci 65cp), in mers se aprinde martorul luminos din imaginea atasata(cel de bujii incandescente) si se tureaza de nebun cateodata pana la 2000 altadata pana la 4000-5000rpm, dupa care isi revine iar dupa in timp face la fel...nu stiu care este cauza, va rog sa ma ajutati in cazul in care stiti. Mentionez ca filtrele si toate consumabilele sunt noi. Multumesc anticipat
    Attached Files

  • #2
    Salut,s'ar putea sa fie vorba de turbo, dar mai sigur mergi cu ea lao diagnoza.Cand se tureaza scoate fum alb ?

    Comment


    • #3
      sau pedala de acceleratie emite semnal aiurea .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Mie mi s-a intamplat ceva de genul cand am schimbat filtrul de aer , cei de la service nu au strans bine capacul de la filtru de aer si mi se tura masina foarte tare , dar s-a remediat imediat problema ..

        Comment


        • #5
          Fa-i un test cel mai bine.Pot fi mai multe cauze:de la pedala,pompa injectie,regulator presiune,pana chiar si la calculatorul de injectie.Apropo de la turbo nu prea are cum sa fie pentru ca are alt rol nu are nici o legatura cu controlul debitului de motorina.
          Last edited by costin158; 21 September 2011, 23:25.

          Comment


          • #6
            A fost pusa pe tester...si i-a iesit totul ok...nush ce sa zic...in momentul in care se tureaza si se aprinde martorul de pe bord daca ii misc cablurile alea care duc la calculator isi revine sau se tureaza mai tare

            Comment


            • #7
              daca aprinde becul in bord nu are cum ca pe tester sa fie totul ok trebuie ca memoreaza ceva oroare .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Am discutat cu un electrician de la Dacia si mi-a spus ca e de la mufa de la acceleratie, sa vedem daca este de acolo, dar tinand cont ca in momentul inc are misc cablurile din spatele bateriei isi revine...tind sa-i dau dreptate. Am sa va comunic daca este de acolo problema ca poate mai pateste careva asta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by costin158 View Post
                  Fa-i un test cel mai bine.Pot fi mai multe cauze:de la pedala,pompa injectie,regulator presiune,pana chiar si la calculatorul de injectie.Apropo de la turbo nu prea are cum sa fie pentru ca are alt rol nu are nici o legatura cu controlul debitului de motorina.
                  Esti sigur ? Uleiul din turbo unde se duce, nu pe admisie ?

                  Comment


                  • #10
                    si eu cred ca turbo,vorba batraneasca''o ia pe ulei'' a patit un amic cu un golf 4 tdi si abia la omorat in a 5 a.
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • #11
                      Mufa de la acceleratie era, am schimbat-o si acum este totul in regula. M-am gandit ca era de la cabluri pt ca s-a umblat acolo pentru imbunatatiri, iar de fiecare data cand facea probleme daca miscam de ea isi revenea. NU are ce sa fie de la turbo...masina are 10.000km si nu scoate fum cum s-a precizat mai sus Multumesc oricum pentru pareri.

                      Comment


                      • #12
                        bine ca ai rezolvat..bafta si km fara probleme
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • #13
                          deci am castigat ! )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            exact asa a patit varul meu pe un ford galaxy.....se tura de nebuna 4-5-6 mii dar cand baga in viteza si mergea totul era normal chestia asta se intampla cand ai piciorul pe ambreaiaj...chair daca e sau nu in viteza.....problema era la senzorul de turatie...am impresia ca l-a schimbat....bafta!!! sper sa-ti fi fost de folos...
                            MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                            Logan din Bicaz (Neamt)

                            Comment


                            • #15
                              a scris mai sus omul ca era de la pedala de acceleratie ,mai precis mufa
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google