salutare, electroventilatorul pt racire antigel porneste pe treapta maxima de viteza odata cu pornirea motorului, motorul nu ajunge la temperatura de functionare, doar 2 liniule pe bord. precizez ca aerul conditionat nu este pornit in acel moment, rezistenta pt treptele de viteza a electroventilatorului este noua si functionala. Daca scot mufa senzorului de presiune freon, evectroventilatorul se opreste, lasand mufa scoasa, motorul ajunge la 4 liniute pe ceasul de temperatura antigel, conectez mufa la senzorul de presiune freon si abia atunci, prin apasarea butonului de AC porneste conpresorul, intra aer rece in habitaclu, electroventilatorul porneste pe prima treapta de viteza. A mai intampinat cineva problema asta sau cunoaste cineva o rezolvare? Precizez ca am schimbat senzorul de presiune freon si rezultatul este acelasi, pe tester imi indica o presiune intre 11 si 8 bar a freonului si 89 grade antigel, la indicatia de 4 liniute.
electroventilatorul GMV porneste odata cu motorul
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ceea ce descrie autorul acestui topic deja s-a scris, inclusiv cu solutii si cu persoane care au aplicat
Dar e mai simplu sa initiem un topic, decat sa rasfoim, cercetam diverse piste.
Cand am avut problema in cauza am cautat de am capiat, gaseam exact aceeasi problema, dar oamenii nu mai reveneau sa descrie si solutiile. Frumos, nu?
Continuam, daca este cazul, pe topicul dedicat (de citit integral si de verificat diversele elemente)
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 3
Comment
Comment