please help me!!!!!!!!!!!!!!!
Salut Stie Cineva La Ce Valoare Se Strange Chiuloasa De 1.5 Dci 48kw???
Collapse
X
-
din nefericire nu l-am gasit.........so nu e nimeni aici care sa ma poata ajuta??????Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:07.
Comment
-
Originally posted by sacalu009 View Postcauta manualul asta MR-388-LOGAN-1.pdf are vre-o 19 Mega daca dai o adresa de mail te pot ajuta
mersi frumos si raman dator de cinste ....sa imi termin si eu odata agregatu...ca e asa rau fara el ......si abia astept sa vad cum trage cu noile componente...... bafta all si ms ptr ajutorul acordat
am gasit fisierul recomandat dar este doar ptr benzina k7j si k7m ...(((((
si eu daca nu ma insel am nevoie de k7k....sau poate ma insel
Comment
-
Dar ce probleme ai avut si cum le-ai rezolvat ne impartasesti si noua? Poate se mai loveste cineva de asta iar un sfat bun cateodata te poate scapa sa arunci gramada de bani pe mecanici care merg la ghici... Mersi
@sacalu009: multumesc mult pentru manual. Descrie inclusiv distributia pe care urmeaza sa o schimb.Last edited by Fyrestarter; 10 October 2011, 19:18.
Comment
-
Originally posted by sacalu009 View PostK9K e de dci dar nu te intereseaza eu m-am uitat prin el si spune cam tot ce trebuie despre mai multe modele
o adresa de mail si ti-l trimit
ptr cn se mai loveste de asa ceva chiuloasa se strange in felul urmator:
1 se strange la 30n se sta 5 min se slabesc un pic ....dupa se regleaza cheia la 60n ......iar se mai sta 5 min se slabesc un pic ....dupa la 90n finalul.....
Originally posted by Fyrestarter View PostDar ce probleme ai avut si cum le-ai rezolvat ne impartasesti si noua? Poate se mai loveste cineva de asta iar un sfat bun cateodata te poate scapa sa arunci gramada de bani pe mecanici care merg la ghici... Mersi
@sacalu009: multumesc mult pentru manual. Descrie inclusiv distributia pe care urmeaza sa o schimb.
multa bafta all si cati mai multi km fara probleme ...dar binenteles exact asa cum a recomandat doctorul ....mult cox!!!!!!))
Comment
-
1.asa mi-au zis si mie mai multi mecanici ingineri.....etc.....m-am luat si eu dupa ei ....akuma nu stiu ce sa zic ...cat despre turbina am pastrat flansele de la a mea si am pus interiorul de duster.....ca altfel trebuia sa fac flanse ...etc si am zis ca asa e mai ushor ,,,,,oricum masina tragea mai bn nu stiu ce presiune face etc....o sa vad dupa ce o termin (sper in cursul zilei de azi) si o sa spun ce presiune face ....ca i-am pus un ceas de boost...sa vdm ce si cum ....in fn eu akuma ma duc la garaj sa ma apuc de treaba bafta allLast edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:06.
Comment
-
Din cate stiu eu cea de pe duster are geometrie variabila nu stiu cum o sa faci pilotarea lamelelor din interior avand in vedere ca nu ai nici debitmetru de aer nici cablajul pentru electrovalva...o sa mearga dar nu o sa bage aer la capacitate maxima...acu eu sper ca gresesc...dar cred ca turbina de Rover 75 de care vb toata lumea ca se potriveste ar fi fost mai indicata...acu si eu astept sa cada turbina mea (a inceput sa fluiere dar merge, trage nu consuma ulei si km are chiar destui ) sa vad ce modificari o sa-i aduc Golanului meu...bafta multa
Comment
-
eu am luat doar interiorul turbinei adika mijlocul nu am treaba cu geometria....so nu stiu da ca nu merge la capacitate maxima tiinand cont ca azi dupa ce am pornit motorul pe loc imi face presiune 0.6 deci in sarcina sare de 1 bar bine masina mea are soft deci eu zic ca o sa sa faca treaba ...akuma pana nu o scot la plimbare nu stiu cert e ca azi am reusit sa o pornesc si chiar suna destul de ok. Am lasat-o sa mearga in gol vreo 2 ore maine o las vreo ora dupa care o iau asa ushor la plimbarik ......
a si mai am o mica problema cum scap de aerul dupa instalatia de alimentare????????
azi am iesit cu ea la plibarika si merge destul de bn parerea mea ...turbina face presiune 1,2 bari over-boost si 1 bar constant ....deci e ok mai ales ca e in rodaj .......
bafta
Comment
Comment