Salut Stie Cineva La Ce Valoare Se Strange Chiuloasa De 1.5 Dci 48kw???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut Stie Cineva La Ce Valoare Se Strange Chiuloasa De 1.5 Dci 48kw???

    please help me!!!!!!!!!!!!!!!

  • #2
    Cauta pe forum ca o sa gasesti manualul de service la diesel.

    Comment


    • #3
      din nefericire nu l-am gasit.........so nu e nimeni aici care sa ma poata ajuta??????
      Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:07.

      Comment


      • #4
        cauta manualul asta MR-388-LOGAN-1.pdf are vre-o 19 Mega daca dai o adresa de mail te pot ajuta

        Comment


        • #5
          Originally posted by sacalu009 View Post
          cauta manualul asta MR-388-LOGAN-1.pdf are vre-o 19 Mega daca dai o adresa de mail te pot ajuta
          cristi_18us@yahoo.com
          mersi frumos si raman dator de cinste ....sa imi termin si eu odata agregatu...ca e asa rau fara el ......si abia astept sa vad cum trage cu noile componente...... bafta all si ms ptr ajutorul acordat
          am gasit fisierul recomandat dar este doar ptr benzina k7j si k7m ...(((((
          si eu daca nu ma insel am nevoie de k7k....sau poate ma insel
          Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            K9K e de dci dar nu te intereseaza eu m-am uitat prin el si spune cam tot ce trebuie despre mai multe modele
            o adresa de mail si ti-l trimit

            Comment


            • #7
              Dar ce probleme ai avut si cum le-ai rezolvat ne impartasesti si noua? Poate se mai loveste cineva de asta iar un sfat bun cateodata te poate scapa sa arunci gramada de bani pe mecanici care merg la ghici... Mersi
              @sacalu009: multumesc mult pentru manual. Descrie inclusiv distributia pe care urmeaza sa o schimb.
              Last edited by Fyrestarter; 10 October 2011, 19:18.

              Comment


              • #8
                Originally posted by sacalu009 View Post
                K9K e de dci dar nu te intereseaza eu m-am uitat prin el si spune cam tot ce trebuie despre mai multe modele
                o adresa de mail si ti-l trimit
                asa k9k stiiam eu ceva ...difera de la diesel la benzina ....ptr ca chiuloasa se strange mai tare la diesel ...fiind un motor care merge pe compresie ....iti imaginezi ....am aflat intr-un final si am reusit sa inchid motorul .....
                ptr cn se mai loveste de asa ceva chiuloasa se strange in felul urmator:
                1 se strange la 30n se sta 5 min se slabesc un pic ....dupa se regleaza cheia la 60n ......iar se mai sta 5 min se slabesc un pic ....dupa la 90n finalul.....

                Originally posted by Fyrestarter View Post
                Dar ce probleme ai avut si cum le-ai rezolvat ne impartasesti si noua? Poate se mai loveste cineva de asta iar un sfat bun cateodata te poate scapa sa arunci gramada de bani pe mecanici care merg la ghici... Mersi
                @sacalu009: multumesc mult pentru manual. Descrie inclusiv distributia pe care urmeaza sa o schimb.
                ajunsese, sa bag un litru de ulei la 50km..........initial am zis ca e turbina ....m-am dus am luat o turbina noua...(cea de duster de 115cp) culmea nimik la fel aceelas consum de ulei.....si m-am hotarat sa intru in motor .....am schimbat cuzineti ....segmentii......supapele semeringurile de la supape....si toate garnituriile ....mai am maine sa ii pun distributia ...si sa vdm ce a iesit ........masina are 130.000 km si toti km astea au fost facuti exact asa cum a recomandat doctorul))) blana:P masina are soft de la 2000km ....si na probabil i-o fi ajuns si ei ....sper sa reusesc maine sa o pornesc ....so daca are nevoie cineva de sfaturi in legatura cu dci-ul va stau la dispozitie ....si dupa ce o termin o sa fac si eu un post cu masina si o sa vi-o prezint exact asa cum trebuie ....modificari etc....dar mom sunt preocupat sa o termin
                multa bafta all si cati mai multi km fara probleme ...dar binenteles exact asa cum a recomandat doctorul ....mult cox!!!!!!))
                Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:08. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  turbina de duster... interesant poate ne imparatsesti si noua cum reglat-o si ce modificari...si sincer in manual nu cred ca scrie procedura care ai spus-o tu ... in fine bine ca ai rezolvat asteptam impresile si rezultatele...

                  Comment


                  • #10
                    1.asa mi-au zis si mie mai multi mecanici ingineri.....etc.....m-am luat si eu dupa ei ....akuma nu stiu ce sa zic ...cat despre turbina am pastrat flansele de la a mea si am pus interiorul de duster.....ca altfel trebuia sa fac flanse ...etc si am zis ca asa e mai ushor ,,,,,oricum masina tragea mai bn nu stiu ce presiune face etc....o sa vad dupa ce o termin (sper in cursul zilei de azi) si o sa spun ce presiune face ....ca i-am pus un ceas de boost...sa vdm ce si cum ....in fn eu akuma ma duc la garaj sa ma apuc de treaba bafta all
                    Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:06.

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu eu cea de pe duster are geometrie variabila nu stiu cum o sa faci pilotarea lamelelor din interior avand in vedere ca nu ai nici debitmetru de aer nici cablajul pentru electrovalva...o sa mearga dar nu o sa bage aer la capacitate maxima...acu eu sper ca gresesc...dar cred ca turbina de Rover 75 de care vb toata lumea ca se potriveste ar fi fost mai indicata...acu si eu astept sa cada turbina mea (a inceput sa fluiere dar merge, trage nu consuma ulei si km are chiar destui ) sa vad ce modificari o sa-i aduc Golanului meu...bafta multa

                      Comment


                      • #12
                        eu am luat doar interiorul turbinei adika mijlocul nu am treaba cu geometria....so nu stiu da ca nu merge la capacitate maxima tiinand cont ca azi dupa ce am pornit motorul pe loc imi face presiune 0.6 deci in sarcina sare de 1 bar bine masina mea are soft deci eu zic ca o sa sa faca treaba ...akuma pana nu o scot la plimbare nu stiu cert e ca azi am reusit sa o pornesc si chiar suna destul de ok. Am lasat-o sa mearga in gol vreo 2 ore maine o las vreo ora dupa care o iau asa ushor la plimbarik ......
                        a si mai am o mica problema cum scap de aerul dupa instalatia de alimentare????????

                        azi am iesit cu ea la plibarika si merge destul de bn parerea mea ...turbina face presiune 1,2 bari over-boost si 1 bar constant ....deci e ok mai ales ca e in rodaj .......
                        bafta
                        Last edited by crististreulea; 28 February 2012, 22:04. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google