Originally posted by B997NDL
View Post
Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil
Collapse
X
-
Last edited by L3on; 24 June 2012, 14:25.
-
@alessandro.
sau asa... cum s-o chema. e adevarat ?
@leon
nu am zis neaparat ca s-ar strica obligatoriu, dar am si auzit de multi cu suta de mii care n-au probleme cu injectoarele fara sa foloseasca ulei. adica mie mi se pare ca si daca pui si daca nu e cam acelasi lucru. nu cred ca sunt diferente in ceea ce priveste incidenta problemelor de injectie la cei "cu ulei" fata de "cei fara ulei".
Comment
-
Originally posted by L3on View PostMeserie chiar eu sant taximetrist...vrei sa iti arat 4 motoare euro 3 diesel cu peste 200000 km fara sa schimbe injectoarele si pompa ?Terminati cu dezinformarea asta...eu cand ma duc la peste stau cu masina pornita si o noapte pt invertorul de 220 si nu sa intamplat nimic.Culmea toti prietenii mei taximetristi au dci .
Comment
-
Omul n-a zis nimic de turbo...
Stiu si eu un logan dCi de 65 cu 100k fara nici o interventie la partea de injectie sau la turbo. Doar revizii normale: distributie ulei filtre si ceva reparatii pe la directie. Masina din 2006.
LE: ah si fara ulei de 2 timpi in motorina. Masina e de firma deci a fost condusa de mai multi oameni.
Daca uleiul folosit e compatibil cu convertoare catalitice nu cred sa apara efecte negative asupra catalizatorului. S-ar putea sa traga insensibil mai bine facand analogie cu un motor care o ia pe ulei si are o perioada cand datorita faptlului ca arde si ulei trage o idee mai bine dupa care e gata.Last edited by piroman22; 24 June 2012, 15:04.
Comment
-
Originally posted by gelica75 View PostCare colegi ai tai ,aia cu fumegatoare de nu poti merge in spatele lor ,sa vi in dristor si sa imi arati si mie masina aia de pe taxi cu 200.000 km si cu toata injectia si turbo sigilate pe masina .Last edited by L3on; 24 June 2012, 16:52.
Comment
-
da-mi un pm si iti zic si nr de masina si indicativul
Gelica am dat un telefon si te invit sa vezi un logan taxi dci euro 4 cu 351000 km fara nimic schimbat..nici turbina nici injectie.Da mi pm cu nr tau de telefon si ne intalnim maine in Berceni.
Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply (e logic carui post te adresezi, nu?)
Comment
-
va rog sa reveniti la topic!
discutia trece aici http://www.loganclub.ro/forum/cei_ma...-t6969p23.html
Comment
-
e un topic cu un baiat din Ct care modificase pompa. luase o popa de inalte parca de pe un vw..asa ceva
am gasit. einstein1984 spunea
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Comment
-
Originally posted by gelica75 View Postpiroman22 tu zici ca este un mit urban ,mai gandeste-te putin ia tine tu motorul subturat si mai mult in relanti sa vedem mai apuci multi km cu injectoarele tale ,gandeste inainte sa scri intr-adevar presiunea este aceeasi dar ciclul de functionare al injectoarelor este altul la turatie asa ca las-o asa cum spun eu,la relanti sau subturata ai toate sansele sa ai motorina nearsa in camera pistonului si daca stai cam 15 min. sau mai mult ai toate sansele sa topesti si un piston la cata motorina se poate strange acolo.
Apropo, tu ai gandit putin inainte sa postezi aici?
Comment
-
pai ia zi adicata cum sta treaba asta ca doar tu esti inginer si ne poti da o explicatie mai asa detaliata pe intelesul tuturor,cred ca si la vw au pus aia pe motoarele lor sistemul asta comon rail ca la renault ,lumineaza-ma tu ca eu sa cred ca aseara eram obosit si ma aflam si eu asa in discutie fara nici un motiv !
Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply (e logic carui post te adresezi, nu?)Last edited by 77sky; 24 June 2012, 22:56.
Comment
-
Exact, pe motoarele 1.2 tdi common rail este injectie Delphi. Poti tine un motor la mers incet in gol si 24 de ore. el nu pateste nimic in sensul deteriorarii vreunui piston. ai auzit vreodata de corectia de injectie la mers incet gol, ai idee cum o face si de ce? Oricum nu vreau sa deviem de la subiect. Parerea mea este ca daca bagati motorina buna, nu o sa aveti probleme cu motorul.
Comment
-
chestia e ca nu mai stim care e motorina aia buna... eu am ajuns sa ma rog de niste priteni de pe tir sa-mi cumpere motorina de la shell din Slovenia si sa stii ca se simte diferenta, chiar si la bani)Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Pentru cei care baga ulei 2T in motorina, cum faceti amestecul? Bagati uleiul si dupa aceea motorina? Sau intr-un flacon faceti amestecul si dupa aceea alimentati? Care ar fi cea mai buna metoda ca uleiul 2T sa se amestece cat mai bine cu motorina?
Comment
Comment