Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    eu am inteles ca la ph2 din 2008-2009, pompa de injectie e acoperita unde facea span cu carbon like coating, si ca n-ar mai nevoie de ulei in motorina. oricum eu am mari reticente cu privire la folosirea uleiului si efectele lui in timp asupra motorului
    Eu am 236000 acum cu taxiul si am folosit ulei 2 t de la 30000 km.Nu am schimbat nimic pe partea de injectie.Atata timp cat cei care repara pompe de injectie recomanda asta la dci nu vad care sant efectele daunatoare asupra motorului.Un alt coleg are 270000+cu dci si la fel nici o problema cu partea de injectie.El in schimb nu foloseste ulei de 2 t si are dci euro 4.
    Last edited by L3on; 24 June 2012, 14:25.

    Comment


    • @alessandro.
      sau asa... cum s-o chema. e adevarat ?

      @leon
      nu am zis neaparat ca s-ar strica obligatoriu, dar am si auzit de multi cu suta de mii care n-au probleme cu injectoarele fara sa foloseasca ulei. adica mie mi se pare ca si daca pui si daca nu e cam acelasi lucru. nu cred ca sunt diferente in ceea ce priveste incidenta problemelor de injectie la cei "cu ulei" fata de "cei fara ulei".

      Comment


      • Originally posted by L3on View Post
        Meserie chiar eu sant taximetrist...vrei sa iti arat 4 motoare euro 3 diesel cu peste 200000 km fara sa schimbe injectoarele si pompa ?Terminati cu dezinformarea asta...eu cand ma duc la peste stau cu masina pornita si o noapte pt invertorul de 220 si nu sa intamplat nimic.Culmea toti prietenii mei taximetristi au dci .
        Care colegi ai tai ,aia cu fumegatoare de nu poti merge in spatele lor ,sa vi in dristor si sa imi arati si mie masina aia de pe taxi cu 200.000 km si cu toata injectia si turbo sigilate pe masina .

        Comment


        • Omul n-a zis nimic de turbo...
          Stiu si eu un logan dCi de 65 cu 100k fara nici o interventie la partea de injectie sau la turbo. Doar revizii normale: distributie ulei filtre si ceva reparatii pe la directie. Masina din 2006.
          LE: ah si fara ulei de 2 timpi in motorina. Masina e de firma deci a fost condusa de mai multi oameni.

          Daca uleiul folosit e compatibil cu convertoare catalitice nu cred sa apara efecte negative asupra catalizatorului. S-ar putea sa traga insensibil mai bine facand analogie cu un motor care o ia pe ulei si are o perioada cand datorita faptlului ca arde si ulei trage o idee mai bine dupa care e gata.
          Last edited by piroman22; 24 June 2012, 15:04.

          Comment


          • Originally posted by gelica75 View Post
            Care colegi ai tai ,aia cu fumegatoare de nu poti merge in spatele lor ,sa vi in dristor si sa imi arati si mie masina aia de pe taxi cu 200.000 km si cu toata injectia si turbo sigilate pe masina .
            Mai omule sant masini care au cate 2 soferi...la schimb.Toate schimburile de ulei si filtre sant facute la timp..chiar se baga bani in masinile astea pt ca produc...ce e asa de greu sa intelegi asta ?Spre exemplu eu la a mea schimb uleiul la 8000 km .Si chiar aia care are 270+ km are turbina originala pe masina...zilele trecute m am intalnit cu colegul meu la mecanicul nostru si m am minunat ca avea furtunele de la turbo uscate.
            Last edited by L3on; 24 June 2012, 16:52.

            Comment


            • daca tot nu poti sa pui cateva poze ai putea sa imi spui pe unde astepti clientii si poate ne vedem ,pt. mine sincer este o premiera sa aud ca in Bucuresti avem dacia logan diesel cu km astia sant foarte curios ,poate ne vedem !

              Comment


              • da-mi un pm si iti zic si nr de masina si indicativul

                Gelica am dat un telefon si te invit sa vezi un logan taxi dci euro 4 cu 351000 km fara nimic schimbat..nici turbina nici injectie.Da mi pm cu nr tau de telefon si ne intalnim maine in Berceni.

                Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply (e logic carui post te adresezi, nu?)
                Last edited by 77sky; 24 June 2012, 22:57. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • va rog sa reveniti la topic!
                  discutia trece aici http://www.loganclub.ro/forum/cei_ma...-t6969p23.html
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • [QUOTE=B997NDL;1295095]@alessandro.
                    sau asa... cum s-o chema. e adevarat ?

                    QUOTE]

                    nu stiu. tu ai facut afirmatia tu trebuie sa o sustii. unde ai auzit ?

                    Comment


                    • e un topic cu un baiat din Ct care modificase pompa. luase o popa de inalte parca de pe un vw..asa ceva
                      am gasit. einstein1984 spunea


                      Comment


                      • Originally posted by gelica75 View Post
                        piroman22 tu zici ca este un mit urban ,mai gandeste-te putin ia tine tu motorul subturat si mai mult in relanti sa vedem mai apuci multi km cu injectoarele tale ,gandeste inainte sa scri intr-adevar presiunea este aceeasi dar ciclul de functionare al injectoarelor este altul la turatie asa ca las-o asa cum spun eu,la relanti sau subturata ai toate sansele sa ai motorina nearsa in camera pistonului si daca stai cam 15 min. sau mai mult ai toate sansele sa topesti si un piston la cata motorina se poate strange acolo.

                        Apropo, tu ai gandit putin inainte sa postezi aici?

                        Comment


                        • pai ia zi adicata cum sta treaba asta ca doar tu esti inginer si ne poti da o explicatie mai asa detaliata pe intelesul tuturor,cred ca si la vw au pus aia pe motoarele lor sistemul asta comon rail ca la renault ,lumineaza-ma tu ca eu sa cred ca aseara eram obosit si ma aflam si eu asa in discutie fara nici un motiv !

                          Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply (e logic carui post te adresezi, nu?)
                          Last edited by 77sky; 24 June 2012, 22:56.

                          Comment


                          • Exact, pe motoarele 1.2 tdi common rail este injectie Delphi. Poti tine un motor la mers incet in gol si 24 de ore. el nu pateste nimic in sensul deteriorarii vreunui piston. ai auzit vreodata de corectia de injectie la mers incet gol, ai idee cum o face si de ce? Oricum nu vreau sa deviem de la subiect. Parerea mea este ca daca bagati motorina buna, nu o sa aveti probleme cu motorul.

                            Comment


                            • chestia e ca nu mai stim care e motorina aia buna... eu am ajuns sa ma rog de niste priteni de pe tir sa-mi cumpere motorina de la shell din Slovenia si sa stii ca se simte diferenta, chiar si la bani)
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • Pentru cei care baga ulei 2T in motorina, cum faceti amestecul? Bagati uleiul si dupa aceea motorina? Sau intr-un flacon faceti amestecul si dupa aceea alimentati? Care ar fi cea mai buna metoda ca uleiul 2T sa se amestece cat mai bine cu motorina?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google